Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fázosficko Creative Commons License 2017.07.30 0 0 44048

??????  senki  :-((

Előzmény: Fázosficko (44044)
ívfény Creative Commons License 2017.07.30 -5 0 44047

pont azért vannak fentartásaim, mert próbáltam, nem is egyet! több motorba is tettem belőlük. sima öntvény gyűrűk, krom bevonattal!, amíg a króm tartja magát a gyűrű felületén, addig okés, de ahogy krom lekopik, a gyűrű is hamar kopik aztán. vannak ugyan, a belcordéknak jobb minőségű gyűrűik is, amiket úgy árulnak, hogy nagyobb fordulatú motorokba valók, de azok olyan árban, vannak, mint mondjuk japán gyűrűk, így inkább azt veszek ott biztosabbra lehet menni . az, hogy te az aixamodba kb 4 éve használod a belcord gyűrűt, nem jelent semmit, mert, lehet, csak pár ezer km futott a gép a 4 év alatt. egy valamire való gyűrű, legalább 50 000-et ki kell bírjon, egy nem hordósra kopott hengerben! még a mopedautónál is! annak idején, mikor itt kérdezgettem, hogy menyit bírnak ezek a belcord gyűrűk senki nem adott kielégítő választ, most én azt tudom mondani, hogy, eddig 2 visszajelzés alapján, focs motoroknál, az egyik kb 8000-et ment el, majd kezdte enni az olajat, a kopott gyűrű miatt,  a másik kb 10 000-et, majd gyürűtörés miatt, megállt a motor. persze ami 10000-et futott és eltört a gyűrű, nem feltétlen a gyűrű hibája, mert, ha a dugattyú horony egyenletlenűl van kikopva, akkor a gyűrű csak bizonyos pontokon fexik fel és eltörhet a gyűrű, még egy márkásabb is, de a szétszedett motornál, a megmaradt gyűrűknél is több mm-es volt a hézag már... és nem a henger kopott meg, nagyon, hanem a gyűrű, mert meg lett mérve és egy új gyűrűhöz képest jóval vékonyabb volt már a keresztmetszete. aztán volt egy másik focs blokk, amibe nem én, de más rakott belcord gyűrűt , majd kb 6000 km, után csapágyas lett a motor és ugyan még pöccre indult, és jól ment, de a szétszedésnél, már látszott, hogy, majdnem 1 mm-es a kompresszio gyűrűk hézaga és a hengernek semmi válla nem volt, ha ez mond valamit.  szóval ez irányú tapasztalataim alapján , írtam, amiket... van belcordéknak az a "nagy fodulatú" motorokba való gyűrűje, majd lehet, veszek és rakok motorba olyat, ha lesz rá alkalmam, kíváncsi leszek, az mit bírhat? arról nincsen tapasztalat sajnos, eddig. állítólag azok teljesen, anyagukban is krómosak, nem csak felületileg.

Előzmény: kerék bandi (44046)
kerék bandi Creative Commons License 2017.07.30 0 0 44046

Az egri gyűrükkel ne legyen "fenntartásod amíg nem próbáltad.Én /Aixam/4 éve használom és még nem vettem észre semmi gyengülést.Télen is ugyan úgy indul.A Belkord gyűrükre nem nagyon hallottam panaszt.

Előzmény: ívfény (44043)
Malaguszti Creative Commons License 2017.07.30 -3 0 44045

Érdemes keménykrómozott gyűrüket betenni,

inkább a henger kopjon mint a gyűrű..

Az egyik Lombardini Focs moci így járt, jó kis vála lett a hengernek .

 

Fázosficko Creative Commons License 2017.07.30 0 0 44044

Szép napot

Lenne egy kérdésem: Aixam 400  elektromos ablakos ,kérdés: a kapcsoló ami az ajtóban van milyen kocsié? vagy mivel lehet ki helyettesíteni?

mert az egyiknek ki égett a belseje, és most a jobb oldal nem megy le fel!  (a motor volt rossz cserés lett de a kapcsoló is meg halt azért kellene másik)

 

Kösz előre is!

ívfény Creative Commons License 2017.07.30 -2 0 44043

az egri gyűrűkkel kapcsolatban, vannak némi fentartásaim. igez nem drágák, de nem is annyira tartósak, mint más egyébb jó minőségű gyűrű. de áthidaló megoldásként szóba jöhet, de, ha valaki tartósan jó motort szeretne, a gyűrűzés után ne ezt az egri gyűrűt szerelje be...

Előzmény: kobor1954 (44034)
Lawicska Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44042

Holnap én is oda érek. :)

 

Előzmény: hektor1 (44041)
hektor1 Creative Commons License 2017.07.28 0 1 44041

BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44040

Köszönöm.

Előzmény: kobor1954 (44034)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44039

Én most indulok , éjfél után érkezem .

Előzmény: G é z a (44038)
G é z a Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44038

Holnap mi is megyünk délelőtt a párommal, de most csak egy autóval.

Előzmény: hektor1 (44036)
hektor1 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44037

A kèp lemaradt

hektor1 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44036

Mi már itt vagyunk és volt egy Aixam gto is

Előzmény: G é z a (44031)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.07.28 0 1 44035

Zalaegerszegről jönnek bátyámék a Minivannal , és Árpi bácsi is jönni akar , aki a  4 személyes 500-asával unokákat is hozni akar .

Archív kép , bátyámék tavaly Bakaliban  :

 

Árpi masinája :

 

 

 

 

Előzmény: G é z a (44031)
kobor1954 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44034

A gyűrűket Eger be rendeld meg csak a pontos méretet kell megadni az egész kijön egy 10000ft  ból

Előzmény: BIGYO4 (44024)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.07.28 -2 0 44033

Rendszámtalan 50 ccm-es Amica , közel félmilláért :

https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Benzines_mopedauto_68854058.htm

Bakancs4 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44032

Én valamikor ( ma , péntek )  délután indulok és vasárnap délutánig maradok . 30/922-08-72

 

Előzmény: G é z a (44031)
G é z a Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44031

Sziasztok! Kik jönnek Keszthelyre találkozóra és mikor?

kiggyo Creative Commons License 2017.07.27 0 0 44030

Ezt szeretem a Yanmarban, van nyomaték bőven benne.

Előzmény: kobor1954 (44029)
kobor1954 Creative Commons License 2017.07.27 -1 0 44029

Ma sikerült a váltó csere délután próbáltam ki megvagyok elégedve vele ahogy irtad intenziveb indulás jo a nyomaték és a vég sebesség 85km lett mostmár ezmarad benne mig nem esikszét.

Előzmény: kiggyo (44027)
kobor1954 Creative Commons License 2017.07.26 0 1 44028

Köszi én is erre gondoltam már elkezdtem a beépitését maj megirom mien lett kb szombaton lesz a proba

Előzmény: kiggyo (44027)
kiggyo Creative Commons License 2017.07.26 0 1 44027

A yanmar elég nyomatékos hozzá, rakd bele és ki se vedd többé. Én is 1:8 váltóval járok, 90-nnel megy mint a pinty és gyorsul rendesen.

Előzmény: kobor1954 (44025)
G é z a Creative Commons License 2017.07.25 0 0 44026

Az 1:8-as váltóval lassabban fog gyorsulni , kisebb lesz a nyomatéka , nagyobb a sebessége , de működik. Nagyobb emelkedőn lehet , nehezen fog elindulni.

Előzmény: kobor1954 (44025)
kobor1954 Creative Commons License 2017.07.25 0 1 44025

Kérésem lenne van egy microcar campus tiposu járművem amivel minap horgászni vóltam sajnosaz uton volt egy betőn tömb amit a viz miat nemvettem észre sajnos a váltom bánta a ház megrepedt a kérésem az lenne a tartalék váltomat bete hetm a roszhelyet mig a rosz megjavul az eredeti válto 11:1,mig a másik 8:1-hz romlik e a teljesitmény vagy nem meg jegyzem a motor Yammar 523 kőb centis előre köszönöm a segitséget

BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 44024

Igen. Viszont jól megy emelkedőn, ahhoz kell a szufla. Az olajat nem eszi, tehát az olajkaparó gyűrűnél jó. A kompressziógyűrűk, lehet kopottak, vagy a szeleptányéroknál elmegy kici. Elég drága az EBAY-en, 35000 körül a gyűrűú garnitúra. Aztán a szelepekk cseréje, vagy csak csiszolása, hengerfej csavarok cseréje, pakolás. Hengerfej síkoltatás. Szóval minimálisan ennyi kiadással biztosan jár, ha megbontjuk. Aztán az ember már akkor nem megy el a még látottak mellett :)

De remélem lesz benne szufla. lehet, a karom túl erős :)

 

Előzmény: ívfény (44023)
ívfény Creative Commons License 2017.07.24 -3 1 44023

motor szempontból, hogy "szépen szalad" akkor is megállja a helyét, mikor nincs már kompresszió, elég. persze relatív dolog, hogy mi az, hogy könnyen átfordul, ezért is érdemes lediagolni műszerrel, mert az a hitelesebb, mint a sacc/kb meoldás. viszont amelyik motorba, legalábbis diselben, ha nem lehet határozottan érezni a sűrítési ellenállást, az már régen rosz.  az sokkal jobban hangzik, mint amit a lombi motorról írtál! szörcsög, brönnyög, kaparja a torkát forgatáskor, érezni a kompreszszió ütemeket, abban van ráció, hogy télire is röffenni fog. ha mégis kelleni fog a motor, akkor megbeszéljük, de az enyém egy alap blokk, nincs minden rajta, a tiédről át kellene szerelni pár dolgot, sallangot. pl gencsi, önindító és pár egyébb apróság... a blokk, fűzött, az adagoló rajta van és a lendkerék is, vízpumpa is, tehát olyannak főnyeremény, akinek, valamiért nem okés a régi blokkja és megvan mindene,amit át lehet pakolni az enyémre,  hogy használható legyen.én azért vettem anno, mert tartalékot akartam, ha veszek kisautót és itt mondogatták a kollégák, hogy a kubotát érdemes venni, de menet közben kiderűlt, hogy az én céljaimra a lombi a legmegfelelőbb. így mostanra abból is van, már egy tucat, ha kellene valakinek az is van eladó, ennyi nem fog kelleni.

Előzmény: BIGYO4 (44022)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 44022

Majd megmérjük, remélem heteken belül. Lehet, felújítjuk, lehet, nem is kell. Szépen szaladt útközben, még el nem szakadt a szíj :)

Ha esetleg aktuális, beszámolod ezt a motort +kp?

Előzmény: ívfény (44021)
ívfény Creative Commons License 2017.07.23 0 0 44021

ha mindkét hengernél ilyen könnyen átfordul, esélyes, a gyűrűkopás, esetleg szelep nem zár jól, bár az ritkán szokott egyszerre 2 hengernél. továbbá, hengerfejességnél is inkább egy henger ami kakukk, nem egyszerre mind a kettő.  ha van mérő, akkor meg kell mérni a kompressziót, már csak a bizonyosság kedvéért is, de valószínű, hogy blokkbontás lesz a vége, legalábbis, amikor jönnek a hidegebbek és nem akar majd röffenni. ha érdekel, nekem van egy felújított z402-esem, ami gyűrűzve lett és, hengerfej felújítva van. ha mégis szétszeded a blokkot és, van válla, akkor nem érdemes gyűrűzni, mert nem lesz tartós. fúrás, hónolás, és hengerfej tuning, segít az állapotokon, ha amúgy a főtengelycsapágyak, 7-8 századnál nem nagyobb hézagúak, hajtó fekvő egyaránt. 1 tized már erősen határeset főtengelycsapágy illesztésnek. de nem akarok mindent leírni, ha van még kérdés, ha tudok segítek.

Előzmény: BIGYO4 (44019)
Mnagy Creative Commons License 2017.07.23 0 1 44020

Igaz nem tőlem kérdezted......  23:1 a kompressziós végnyomás.

Előzmény: BIGYO4 (44019)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 44019

Meg tudja valaki mondani, hogy a Z402 egészséges kompressziója mennyi? Kézzel megtekerem, mint a kakaóscsigát. Dízel kompressziómérőnk van, csak az izzító helyére kell csinálni majd csatlakozót hozzá. Indul, megy, de nekem gyanús ez a "tüdőtlenség" a Lombihoz képest. Azt is áthajtottam, de nehezebben, pprüszkölt, röfögött, sziszegett közben. Ez csak klattyan.

 

Előzmény: ívfény (44018)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!