itt még Spanyol rendszámmal , oldalszáma 6057 rendszáma KNU-309.
a traktor állomány 4800 körül van a pot kocsik allománya pedig 7000 db. Az utobbi 3 hétben kb 15 pot hoztunk el Altenbergeböl (Schmitz gyár).Ha adsz email címet küldök frissebb képeket!
Betz Hungáriának 120 kocsija van a munka rend 3-4 hét europázás , bilaterális fuvarjaink csak állandó körfuvarjainknak van,Az autoinkat Németorszából kapjuk
1844 LS actrosok , kb 3 évesen cserélik öket ,a normál kerekűek pofozos váltóval vannak , a megáink EPS váltosók . Van még Spanyolországbol 2 Renault Premium!
a Magyar szekciónak csak Ponyvás autók vannak. a pótók Krone,Schmitz vagy Kögel vannak rolos és normál,Mit akarsz még tudni?
Én írtam be azt a Willi Betz hírdetést ami a HVG-ban volt.
deps Lehet szken!
Kiko Azt hiszem ez elég nagy cég. :o) Nagyságrendileg tudod hány autója van a cégnek európában? Mondhatnál 1-2 dolgot a cégről. Persze csak olyasmit ami belefér egy nyilt fórumban. Hogy dolgoznak a sofőrök (europázás vagy 1út ki, egy út vissza stb.). Szóval ilyen apróságok amiről képet lehetne alkotni a cégről. Milyen az autók felszereltsége? Beszerzésük, hogy történik? Központilag kapjátok?
Nem gondoltam volna. Bár néha én se tudom, hogy forgalmas parkolóban jó-e megállni, vagy egy töküres elhagyatott placcon. Mindkettőnek megvan az előnye-hátránya.
Az A15ös pályán Rotterdam és Nijmegen között, valahol Tiel közelében, arra a rendörségre kellett bemennem. Ez egy viszonylag nagy parkoló volt, de nem halszálkás és álltak is benne elöttem is mögöttem is mellettem is.
poiuzf, Merre volt ez Hollandiában? Nem sokszor aludtam náluk, de nekem az tűnt fel leginkább, hogy rohadt üresek ott a parkolók. Egyedül a nagyobb városok környékén levőkben van kicsit több autó, a többi szinte tök üres.
Soltaire, Szerintem meg eléggé elméletszerű, de azért vannak benne használható dolgok.
Igen, de szerencsére jó mélyen alszom így csak reggel vettem észre:) Különben elég merészek a próbálkozók, gondolom minden sofőr agresszívvá válna ilyen esetekben. Általában nem olyan ijedős természetűnek látszanak. Három-négy török driver szerintem reggelre el is ásná a bozótosban:)
sajnos nem. Eggyel régebbi tipussal 420-as motorral, és nem autómata váltóval. Kiváncsi leszek mit tud majd, kb egy éve nem váltottam felezős pofozós váltóval:o)
Szlovéniában az EuroShell kártya nemcsak az OMV hanem a Petrol kutaknál is jó. De ki is van téve a tábla mindenhová. Parkolni meg mindenütt veszélyes. Engem Hollandiában(!!) szépen kivilágított éttermes-benzinkutas parkolóban szabadítottak meg az áru egy részétől. Franciában Narbonne mellett próbálkoztak kinyitni a baloldali ajtót, majd hazafelé Spanyolban Tarragona mellett a jobb oldalit. De nem sikerült nekik
kollega kapott egy volvot amibe csak 18 ezer kilométer volt és úgynézki, hogy már nála marad. mindíg úgy kezd, hogy hétfő reggel elindul svédbe és onnan valamerre. kint von 3 hétig körbe-körbe. pénzről nem nagyon beszél gondolom nem az a legjobb de majd rákérdezek rendesen.
Mikor én 2003 nyarán voltam spanyolban, akkor tele volt hifivel a plató, Madridba vittük. Olaszban úgy jött ki a lépés, hogy olyan Alessandria magasságában aludtunk meg, utána meg franciában Narbonne v. Bezéiers környékén. Spanyolban meg addig mentünk, amíg kivilágított kutat nem találtunk. Végülis mindegy, csak fény közelében legyen az autó. Olaszban észak nem veszélyes, ott aludtam már egypárszor, dél a keményebb ilyen szempontból!
Egy kis tipp: ha jöttök hazafele, akkor franciában a pályán van egy kút (asszem Total), ami Monaco felett van kialakítva, onnan lehet frankó képeket csinálni a városról (már amennyi látszik belőle...) Meg ami még szép a spanyol-francia határon (La Jongoquera), ahogy felér az ember az emelkedőn, van egy határállomás (persze már vizsgálat nincs), ott meg lehet állni, és van egy ilyen piramis szerűség v. inkább ilyen inka emlék v. mi a retek, van róla képem, ha gondolom elküldhetem...:) Meg bent La Jongoquréban lehet olcsón venni szombreró kalapot, meg kis műanyag bikát, meg mindenféle szuvenírt.....Legalábbis mikor én voltam, akkor lehetett, azóta lehet ezek az üzletek már bezártak.
Hali. Hétfőn indulok a francia - spanyol határra 4 kézben egy Renault Premiummal:o/ csinálok majd jó sok képet:-) Tényleg lehet a szlovénoknál OMV kútnál tankolni euro shel kártyával? Olaszoknál merre biztonságos megállni, alvást a szlovén-olasz határon tervezzük, utána egy seggel lecsapatunk a határra, ez a terv, hogy mi lesz belőle az még a jövő kérdése:o)
PÁV igazolást lehet újra kérni a felügyeleten. Egy ismerősnek is volt, de az évek során elkavarodott némi illeték befizetése után kiállították neki újból. Kell egy 2-es kategóriájú orvosi, Gabesz már írta kinél lehet csinálni (most csináltam nálam kb. 25 perc volt). A vizsgálat 6.000Ft. Le kellett pisilni egy tesztcsíkot, meg volt egy EKG vizsgálat és a falról le kell olvasni a betűket jobb és bal szemmel valamint néztek egy színtévesztő (számokat a könyvből) vizsgálatot.
Én is jártam 2 hete okmányirodában jogsi ügyben (holnap mehetek az újért). Érdekes volt, hogy az okmányirodában amit adtak papírt - hogy milyen kategóriák lesznek benne a jogsiban - a megjegyzés rovatban szerepelt, hogy van PÁV2-m, pedig én még korábban nem adtam le erről igazolást az okmányirodában. Ebből feltételezem, hogy a közl. felügyelet a központi nyilvántatartóban megküldi a PÁV határozatokat.