Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2015.05.03 0 0 419365

Bécsben is 3 szintes volt a régi Südbahnhof. Bár az kissé más formájú volt.

Előzmény: attus germanicus (419364)
attus germanicus Creative Commons License 2015.05.03 0 1 419364

Anwerpen Centraal egy furcsa pályaudvar. 3 szinten vannak vágányok egymás alatt, ebből a legfelső és a középső fejállomás, a legalsó szinten lévő 4 vágány viszont ámenő. A legfelső szint kb. az első emelet magasságában van, a középső pedig a pince szintjén.

Ezen a képen mindhárom szinten áll vonat, bár a középső az oszlopsor takarásában alig látható. A felső és a középső vonat között látható üzletsor van a talaj szintjén.

Ugyanez nagyobb méretben, és még több kép látható itt:

http://www.flickr.com/photos/94071250@N02/sets/72157651897877039/

attus germanicus Creative Commons License 2015.05.03 0 1 419363

CRH 380D a típusjelzése, alapvetően egy Bombardier Zefiro 380.

 

Most kezdett el utasforgalomban dolgozni.

Ahogy a típusjelzésből is látszik, az engedélyezett sebessége 380 km/h, utasforgalomban azonban csak 300 km/h sebességgel járnak. Egy nyolcrészes egység 215 méter, 10.000 kW a teljesítménye. Forgalmasabb járatokon csatolva közlekedik.

Előzmény: GOLAZ111 (419357)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.03 0 0 419362

Jól tudod, a BILK 2003-ban nyílt meg, akkor költöztek oda. 

Előzmény: v_peti (419349)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419361

Jó, elmegyek, megnézem. Az egészben az a baj, hogy mintegy húsz éve megszüntek a tejszállítások is, meg a tejgyárak egy része is.

Előzmény: r1232 (419352)
DJ. Bakter Creative Commons License 2015.05.02 0 2 419360

Muszáj volt egy kis hibát hagyni, mert ha nem kötsz belém, akkor nem alszol jól :)

Előzmény: r1232 (419355)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419359

Ne kend az oktatóra: önképzéssel.

Előzmény: v_peti (419354)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419358

Ez most kivételesen nem neked szólt, hanem a téged kioktatóknak, mert egyikük sem tudja jól.  :-)

Előzmény: v_peti (419348)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419357

Ez mi ez? Azon kívül, hogy új kínai.

Előzmény: attus germanicus (419339)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419356

Megfogalmaztad az iskolarendszer legnagyobb kérdését. :)

Előzmény: v_peti (419354)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419355

hogy az állomás keleti oldaláról a 30a-40a vágányainak keresztezése nélkül lehessen átállítani a 7-13 vágánycsoportra

 

Oda legkevésbé, főleg, hogy akkoriban 7. vágány nem volt, de volt 9. Viszont sokkal inkább a 21-28 rendezői vágányokra.

Előzmény: DJ. Bakter (419326)
v_peti Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419354

Na de hogy tanulja meg a hallgató, ha nem tudja az oktató sem?

Előzmény: kihúzóvágány (419351)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419353

Figyelemreméltó még, hogy a 70-es években milyen magabiztosan építettek alacsonyperonokat az új felvételi épületek elé, ezek olyan kötöttségek, amiken már nem lehet változtatni, peronszintet emelni az épületek miatt, vágányt süllyeszteni az aluljáró miatt nem lehet.

 

Azért Fehérváron csak megoldják valahogy..

Előzmény: felucca_02 (419310)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419352

Nem. Illetve nem mindegyik. Pl. az a kiégett busz pontosan ott áll, ahol a tejgyári vágány kapuja volt. Párszor tolattam ott, úgyhogy elhiheted. De ez a gugli képeken látszik is.

Előzmény: kihúzóvágány (419345)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419351

És nem az oktatóknak kell tudni, hanem a hallgatóknak, akik ennek alapján fogják végezni értéktermelő munkájukat!

Előzmény: v_peti (419348)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419350

Hogy miért kellene ismerni az iparvágányokat? Azok adják a forgalmat, nomeg a bevételt, amiből az egész vasút működik!

Előzmény: v_peti (419348)
v_peti Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419349

Ha jól tudom, akkor a BILK megnyitása és a 4-es metró építésének a kezdete körül kell keresni az időpontokat!

Előzmény: r1232 (419346)
v_peti Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419348

Attól, hogy vasútmániás vagyok, miért kellene ismernem az összes iparvágányt? Az legyen a vasútföldrajz oktatók feladata! Sokmindennel tisztában vagyok, de nem káptalan a fejem!

Előzmény: r1232 (419344)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 1 419347

A kiágazási váltó a mai napig ott van.

Előzmény: Törölt nick (419302)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419346

mert a 80-as években Klf. keleti oldalán volt egy rövid életű konténer-pályaudvar

 

Kicsit tovább élt, mert a 90-es évek közepén még javában működött. Hogy pontosan mikor zárták be, nem tudom, olyan '97-98 után valamikor.

Előzmény: V63 022 (419299)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419345

Nono: a buszok az egykori Járműfejlesztési Intézet területén állnak; az csak szomszédja a tejgyárnak.

Előzmény: r1232 (419343)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419344

 

mint aki jártasnak hiszi magát a vasút ügyeiben, és mégsem tudja, melyik a tejgyár (egykori) iparvágánya.

 

Azt itt eddig még senki sem találta el.... :PPP

Előzmény: kihúzóvágány (419283)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419343

A mai "Bartók-ház" volt a tejüzem(a benzinkút mellett).

 

Kicsit odébb. Az iparvágány ott volt, ahol most azok a mindenféle buszok/roncsok állnak. Csak a terep kissé fel lett töltve, mert a vágány egy meredek lejtővel csatlakozott oda. Ennek már csak nyomai vannak.

Előzmény: gysevic (419278)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419342

Egyik sem.

Előzmény: v_peti (419271)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419341

Mert nincs is, az nem iparvágány. :P

Előzmény: v_peti (419265)
r1232 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419340

A Bartóktól szinte néhány méterre ér véget, a google-n is jól látszik.

 

Az a 2.-es kihúzó vége. A tejgyári iparvágányból egy kb. 20 m-es csonka van csak meg.

Előzmény: General Specific (419260)
attus germanicus Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419339

GOLAZ111 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419338

Lehetne magasperon is, ha nem ágyazatátvezetéses megoldás lenne a felüljáró felett.

Előzmény: pavarotti (419334)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419337

424-247 nosztalgia szerelvénnyel (most) Zuglóból Nyugati felé, Vmax 20 km/h.

 

 

martinaxe7 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 419336

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!