Én csak az infókat raktam össze. De azt hittem, hogy ez a konstrukció mindenkinek egyértelmű, mióta szóba jött, hogy az Aabenrák mennének. Topiktárs megerősítő reakciója alapján viszont akkor tényleg ez fog történni.
Vannak a tenderek és vannak a kocsik. A 25+25-ös tender úgy néz ki, hogy érvénytelen marad. Viszont van az Aabenrák meglévő szerződése (20 db., 599 Ft/km). Arról volt szó, hogy ennek a szerződésnek a keretében akár 3 busztípust is lehet közlekedtetni. Tehát az Aabenrák mellé még beférnek a Localok és a C1-ek, járhatnak akár azok is az Aabenrák helyett. Jelenleg úgy tűnik, hogy ez fog történni.
Valami olyasmi kisülhet belőle, hogy a bogáncsos Localok (elvileg azok vannak jobban legatyásodva) és az Aabenraa-k mennek, az andoros Localok pedig megújulnak és a Bogáncsba költöznek. Dél-Budán így csak új (Lion's City, Conecto G) és majdnem új (C2, C2G) gépekkel lenne jelen a VT.
Nem tudtam sem tengelyet számolni, sem a színét jobban megnézni, mert nem nagyon lehet belátni a kerítésen, csak a Volvo V8500-asokra hajaznak. Azt hittem, hogy talán valami szervizelés céljából vannak ott.
Elviekben az Abenraa-k drágábban üzemelnek a cégnek, mint a Localók, C1-esek. Mivel a szerződés max. 3 kocsitípust enged, így szerintem a C1-esek és felújított Localók váltják majd őket.
Ebből arra gondolnék így elsőre hogy a futó tenderek közül az egyiket elfogadják. Ugye 25+25-re lett szétszedve. Az Aabenraa-kat viszont még mindig nem értem...
Én utaztam olyan C2G-vel amin, ha nem is egy jobb 7700A szintű, de elfogadható volt a klíma légszállítása, igaz folyosó mellé ültem, a második ajtó mögé jobb oldalt. (az ablaknál már kicsit kellemetlenebb volt, az igaz)