olvass vissza egy pár oldalt és ott megtalálod a megfejtést kis segitség Mo.-on egy kicsit szerényebb az alap felszerltség pl:tölünk nyugatbbra nem is létezik olyan alacson felszerelség ami itthon az alap :(((
Igen, néztük mi is a honlapokat, de sokszor a különböző márkakereskedők által megadott felszereltség nem egyezett.. a külföldi (pl. olasz) oldalakon az ESP-t motortól függetlenül ugyan, de acenta felszereléstől adják, míg az itthoni nissan honlapon visia-tól benne van (legábbis ezt írják..), ugyanakkor az autóváros honlapján 2.0-es motorhoz írják...úgyhogy ennyi verzió láttán kicsit elbizonytalanodtunk, h most végül van benne vagy nincs...de amint alkalmunk nyílik rá, megpróbáljuk leellenőrizni ahogy cyberworld ajánlotta. köszi mindenestre.
Én is sokat gondolkodtam, hogy melyik felszereltségűt vegyem meg, de nekem nem éri meg azok az extrák, amik a visia-hoz képest vannak. A honlapon kitűnő összehasonlító táblázat van, remélem, hogy aktuális.
A téli üzemre felkészítés a téli gumi felszerelését jelenti. Egy új autóba mindig -25 dermedéspont körüli fagyállót töltenek, akármikor veszed. Ez csak akkor hígul, ha töltesz utána vizet, illetve 40-50 ezer km-enként illik lecserélni.
Amikor én vettem, még csak az extrázott változatokban volt ESP, de nemrég néztem, az alapváltozattól szériatartozék a magyar oldal szerint. Ellenőrizni egyszerű, hogy van-e bent: tükörállítás gombja mellett van az ESP kikapcsoló gombja. Véleményem a kocsiról már korábban írtam.
Én egy húsz éves VW Golfot cserélek a Qashqaira.(2.0 benzin, 1 hónap múlva jön meg.) Mondtam is az eladónak, hogy ha majd látok 20 éves QQ-t, akkor nyugodt leszek. Mindenesetre a Golf megmarad, ha esetleg beütne valami.
Ne aggódj, vásárlás után 4 órát töltöttem azzal, hogy megnézzem, mi a Renault a kocsiban (eredeti cél az volt, hogy megnézzem, mi hol van, mi hogy működik). Eredmény : két relé és egy motor felfüggesztő bak. Egyébként a céges Renaultokkal a motort leszámítva semmi baj nincs.
Szia Ne ijedj meg, jó autót veszel. Én úgy tudom, hogy a benzinesbe nincs is renault alkatrész, csak a dízelnek a motorja az. Az összeszerelés Angliában történik, azt sem hiszem, hogyha renault patentek rosszabbak lennének, mint a japánok, a főbb alkatrész mind japán. Az én autóm az elsők közül való, és még semmi ilyesmit nem tapasztaltam, amit itt írnak. Semmi zörgés, és még semmilyen probléma nem volt az autóval. Ami hibákat itt írnak, az elenyésző, szerintem a BMW vagy Merci is gyártott már olyan autókat, ami szenved ilyen hibákkal, de azért nem ez a jellemző és ezért nem rossz autók, mert van belőle hibás széria is. Mondom nekem 2 évesen semmi gondom vele, de még csak rosszat se tudok róla mondani, teljesen meg vagyok vele elégedve és nem bántam meg, hogy megvettem.
Most lettem igazán ideges. Ma adtam el a jól bevált, ámde 6,5 éves kocsimat, amivel semmi bajom nem volt...csak egyszerűen beleszerettem első pillantásra és egy kis próbavezetéskor a Qq-ba és meg is rendeltem. Most akkor jó autót veszek, vagy egy ócska renaultot ennyi pénzért?
Ezt nagyon megköszönjük, itt mindannyian, szerintem nekem is ez kotyog nálam is és nem tudtam rájönni.
Már meséltem? hogy ezügyben voltam már Nissan szervízben, szétcincálták a csomagtartóajtó belső borítását (ami azóta pluszba zörög :(((( ), a végén meg ráfogták a csomagtartó tartalmára, pedig az üres volt. Mivel siettem, legyintettem, aztán mentem dolgomra ...
esetemben semmilyen kárpit vagy illesztési probléma nem merult fel, mint ahogy hittem, hanem a csomagterperemen, ahol az ajtó rácsukódikzáródik van egy fordított U alaku rész (tulajdonképpen az alsó zár)...nos arról gyárilag nem gondoskodott a Nissan, hogy a fedetlen fém feluletét vmi puha anyaggal pótolja...
és mint mondtam, ezt nemes egyszeruseggel a szakszervízben seperc alatt megoldották...azóta síri csend...(otthon rátekersz egy egyoldalas ragasztható fekete gumitextilt és kész)
azt le tudod írni, kérlek, hogy mi is volt a csomagtérajtó konkrét hibája? Tippem: eltört műanyag tiplik vagy patentek a burkolólemez alatt.
PS: Fogadjuk el, hogy a QQ olcsó Renault-os anyagból összerakva, (kérném, senki nem sértődjön meg, de nálam a Renault 199x-es évek óta nem a minőség jelképe... attól még szeretem a QQ-t)
Mostanság 5 ezer km van a gépben,..a hideg idő közelettével az ülés fűtés most nagyon jól jön. Kipróbáltam (mivel nyáron vettem az autót) az ülés fűtést,..és meg kell jegyeznem furcsállom. Azért is írok ide a fórumba,...hogy bizonyosságot kapjak afelől,..mennyire ,..és miként melegít az ülés fűtés másoknak. Nálam a ülés támla és a párna együttes részénél érezhető csak,..tehát a tövénél, s persze a legnagyobb fokozatban a combomnál nem érezhető,..egyáltalán. A kérdés,...kinek mennyire érezhető,..a a támlában ,.a. párnás részben. Köszi előre is...
a csomagtérajtó kattogása pitiáner hiba volt...még a kocsit nem is látta a szakszervizes, de már kérdezte is, hogy "qashqai ugye?"...kb 10 mp-be került az orvoslása...
Nagyon köszönöm a segítséget gumiügyben, a márkaszervízben is lesz vmi akció, plussz megnézek még pár tesztet...de ez az LM25 valóban nagyon jónak tűnik
- A 215/65/16 átmérőben megegyezik a 215/60/17 gumival, ezért a kocsi viselkedését, fogyasztását nem befolyásolja. A 16-os gumi a magyasabb oldalfal miatt hangyányit jobban csillapít. A fogyasztás max annyiban változik, hogy a téli guminak magasabb a gördülési ellenállása. - Alufelnit nem ajánlok télre, a sós lé megmarhatja. Plusz stabilabb az acél, nehezebben deformálódik, ez előny lehet, ha mondjuk a sós latyak alatt nem látsz meg egy leszakadt csatornafedelet. - üzletet én is a www.startgumi.hu-t ajánlom. Van náluk QQ acélfelni is, a márkaszerviznél olcsóbban. Fel is szerelik, futárral ki is szállítják. Normális árú téli gumit a Bridgestone LM 25 öt ajánlom, ez direkt szabadidő autók számára fejlesztették ki, a QQ-ra is szerelik gyáriként, ha téli gumival jön. Én is ilyet fogok venni. Itt találod a komplett árlistát: http://www.startgumi.hu/szerelt_kerek/teli/nissan/qashqai/16_col
Hali Az enyém 2007.04.13.-ai sok kilóméter van benne, semmi zörgés, semmi kopogás, nincs összeszerelési probléma, én nem is kopik sehol, valószínű, hogy te kifogtál egy rossz szériát.
multis kormánnyal semmi gond nekem se, kifejezetten szép, az oldalajtók gázosabbak, ha közelebbről megnézi az ember...háát igen
ez is németországi
felváltva tankolok prémiumot és normált (kb 30 - 70 %), persze ettől bármi lehetséges tudom...
MÁS:
téli gumi ügyben szeretnék segítséget (abszolút laikus vagyok):
- ha 215/60 r17 van most rajta, akkor gond nélkül vehetek "kisebb" téli 215/65 r16 -t ? (változik e a menettetljesítmény, fogyasztás, akármi?)
- a másik, hogy alufelni helyett dobnék rá acélfelnit (szintén a télire), akkor az mennyiben jelenthet hátrányt...tulajdonképpen a fentieket itt is megkérdezhetném a fogyasztásról stb...
- és végül van-e konkrét párosítás, ami szerintetek "mondjuk úgy, hogy megéri a pénzét" (konkrét típus, márka, vagy üzlet...)?
Azért a "sokat emlegetett "fapados"" versziónak egyértelmű előnyei is vannak. Például a kormánygombok körüli terület és az ajtófogantyú az én fapadosomban fekete, így nem is kophat le... A csomagtérajtó borítás csavaros, úgy láttam. Ha lejön, meg kell húzni a csavarokat. Nekem az anyagillesztéseknél sehol sincs hézag, és mindenhol jól van eldolgozva. Lehet, hogy ennyit számít, hogy a kocsim Németországi?
A kopogó hangot, ha egyenetlen, a dízelnél a nem ideális (túl dús) gázolaj-levegő keverék okozza általában. Nem tankoltál valami rossz gázolajat? Nemrég apám teherautóval tankolt a mindenki által jól ismert magyar kútnál, utána egy parkolóban szedte szét a gázolajszűrőt, tele volt nyálkás trutyival. 200 l gázolajban közel fél liter volt (ennyi fér a szűrőbe).