1:Nem lehet negatív,mert a kicsapódó kondenzvíz ráfagy az elpárologtatóra és nem megy át rajt a levegő. 2. Mindegyik autónál más.Rosszul sejted. 3:Fokokat nem tudok,de a 100 fok sok még bemeneten is. Ami fontos,hogy a be és kimenet között különbség legyen. És,hogy én is hozzátegyek valamit:lesz egy hőmérséklet és nem klíma ellenőrződ. :-)
Lehet egy pár kérdéssel több? (Nem a kenyereteket akarom elvenni Kedves "Szagértők", csal 164-es Alfámmal már a mamámba kíván minden szerelő... :) )
1- Hány fokra szabad leengedni a fagymentesítő-termosztát által érzékelt felületet? Lehet az negatív is?
2- Mi az ideális hőmérséklet, aminek ki kellene jönnie a műszerfalból? Jól sejtem, hogy 5 fok felett ne várjam, hogy behűtse az utasteret? (Digit Klíma.)
3- Mi az a hőmérséklet (A klíma-hűtőn mérve), ami felett valószínűleg kifogásolható a működése? (100-110 fok?)
S, hogy én is tegyek valamit a közösbe, mindenkinek javaslom, hogy az olcsón kapható "külső-belső" digitális hőmérőkből szerezzen be egyet (Á:~1500 peták), és annak a "nagyon hosszú végét" dugja a befújt levegő útjába. Így lesz egy óránk (minimum), lesz egy rásütő naptól teljesen kerge belső hőmérőnk, de lesz viszonylag precíz klímaellenőrzőnk is!
Mivel jár az a fertőtlenítés ? Csináld magad mozgalomban megoldható, vagy menjek klímáshoz ? Az a bajom, hogy sokan hülyének nézik az embert, és lenyúlják lével amennyire nem szégyenlik. Persze nem mindenki ilyen, csak nehéz megtalálni őket...
Nemrég vettem egy Vectra b-t, és következő a problémám. Bekapcsolom a klímát, elkezdi nyomni a hideg levegőt, és eszméletlen "kipufogó gáz " jellegű szag jön befelé. Klíma nélkül nem... Tudtok segíteni ???
Nézd,nekem csupán egy hibás relét cserélt ami miatt nem működött a klíma.
A hibakereséssel elég sokáig elbíbelődött mire rátalált,mégis csak egy ezrest kért,szerintem túlságosan keveset.
Többet nem tudok írni az árakról,de mindenesetre gondolom jóval olcsóbb,mintha márkaszervízbe vinnéd az autódat,ott már a Jó reggelért is fölszámolnak min.1/2 óra munkadíjat:(
Más klímást egyébként nem ismerek a környéken,de ez nem azt jelenti,hogy ne lenne más is rajta kívül.
Nagyvenyimen van,ha a város felől közelíted meg a tábla után közvetlenül jobbra az első ház.Ki is van táblázva,autó(is)klímaszervíz,érti is amit csinál.
96-os Renault Lagunám van, lagymatag manuális klímával. Olvastam több helyen, hogy célszerű a klíma radiátorát slaggal, bő vízzel. Csakhát kedvenc szerelőm mega azt mondta, hogy ne nagyon vizezgessek a motortérben, mert beázhat könnyen egy-két elektromos cucc, aztán lehet szerelgetni az autót.
Namost a kérdésem az lenne, hogy akkor konkrétan hogy is célszerű azt a slagos bővizes kimosást csinálni, hogy ne spricceljek össze mindent a motortérben?
A kereskedő azt mondta, hogy feltölteti azzal nem is lenne gond, én inkább attól tartok, hogy feltöltik és két hét múlva megint nem lesz benne gáz:(((
Mert ugye sajna láttunk már olyan autót amit összedobtak eladásra és kapugarancia volt rá:(
A nyomáspróba nem jutott eszembe pedig jó ötlet, már csak olyan klímás kell akihez én tudom elvinni még megvásárlás előtt, mert a kereskedőben nem bízok.
Szerintetek VW kereskedésben van klímás ember?
Az a baj, hogy az autó Pesten van én meg nem vagyok pesti ezért nem egyszerű szerelőt intézni, addig már eljutottam a kereskedővel, hogy elvihetem egy szervízbe átvizsgáltatni.
VW szervízbe akarom, mert ott azon kívül, hogy megnézem/ik mi újság van, ők tudnak árajánlatot adni a javításra is, ami ugye nem szokta takarni a valóságot (sokkal olcsóbban meg lehet csinálni, mint a POHU-s árszabás) viszont alkudozni jól jön egy hivatalos VW-s szakvélemény:))
Szóval tudtok nekem ajánla valami jó klímást?
Az autó az Őrs közelében van, jó lenne minél közelebb, nem tudom a kereskedő mennyire rugalmas az autóelhurcolásával kapcsolatban.
Mi klíma javítással foglalkozunk Tatabányán... érdekelne egy B5 Passat 1.9 pdtdi használt kompressor ára, valamint hogy kb. milyen határidőkkel tudsz szállítani.. :)
Ha törve volt az autó eleje, lehet hogy megcsinálták, csak nem töltötték fel, ez gyakori eset.. (a lakatos jól összerakja, de feltölteni nem tudja, aztán kereskedésbe kerül az autó) ez a legjobb lehetőség.. kéne egy nyomáspróbát csináltatnod.. persze van amikor a klíma alkatrészeket nem is cserélik.. simán összerakják törött/lyukas kondival, csövekkel.
Amíg nincs elegendő nyomás a rendszerben addig a nyomásérzékelő nem engedi bekapcsolni a relét illetve a kompresszort.(a gáz tartalmazza a kompresszor ill. a rendszer kenőanyagát)
Ergo:nem fog kattani és nem fog hűteni!
A gáz bizonyos idő után a rendszer tömítettsége függvényében eltávozik.
Abszolút tömített rendszer nagyon ritka!!
Ha tetszik az autó akkor megér egy töltést.
A kereskedők nemszeretik a feltöltést bevállalni,mert félnek hogy a nem ismert autóban esetleg valami más gebasz van....sajnos ennyire keveset ér a lelkiismeretesség!
Mármint hogy ne zsákbamacskát akarjanak eladni......7990-ft
Autó csere közben vagyok (a régit már eladtam az újat még nem vettem meg), az egyik kiszemelt autó klímája sajnos nem működik:(.
A klíma bekapcsolása után két dolog történik, megemeli az alapjáratot és elindul a hűtőventillátor, de sajnos nem hallom a kis kattanást amikor a relé behúz, illetve hűteni sem hűt:(
Az eladó szerint csak egy töltés baja van, merthogy kevés a gáz.
Tegyük fel ez igaz, csakhogy bennem felmerült az, hogy mitől kevés a gáz?
Hova lett?
Eddig is klímás autóim voltak, de nekem sose fogyott el belőle a gáz.
A kérdés az lenne, hogy ha valahol szivárog a gáz a rendszerből (jelenelgi tudásommal nem tudok jobb megoldást a gázelfogyásra), akkor azt mennyire nyűgös megtalálni?
Mennyire drága kijavítani?
Az autó egy '97-es Golf III-as, Climatronic-kal.
A klíma problémától eltekintve maga az autó nekem tetszik, a többi része ok, de ha azt mondjátok, hogy nagy szívás (időben, pénzben) a klíma rendbetétele, akkor keresek tovább.
Más :Renault 19 komplett motor átépítés esetén egy klíma is beszerelésre kerülne a vasba.A kérdés az lenne hogy tud-e itt valaki olyan embert ,szervízt aki egy működő(de nem gyári)klímát is beszerelne.
Adva van két működő autó,egy klímás és egy klíma nélküli azonos motorral,évjárattal.
"Európai átlagfizetés, (és munkamorál)" Hát igen, van benne valami. Csakhogy ez nálunk a tyúk meg a tojás esete: ha nem fizetnek nem dolgozunk, ha nem dolgozunk, akkor meg nem fizetnek. De ha dolgozunk akkor se fizetnek. Ha nem fizetnek akkor meg minek dolgozni.
Még mindig nem sikerült egy hozzáértő klímást találni? Úgylátom a kollégád fizeti a tanulópénz rendesen. Hibalehetőségek: nincs rendesen megtöltve,ezért a 35 fokban nem hűt rendesen.Vagy túl van töltve és a nagy melegben megnő a nyomás és a biztonsági kapcsoló kikapcsolja a kompresszort.És még lehet egypár dolog.Sajnos látatlanban nehéz biztosat mondani.