Mondjuk én tegnap kipróbáltam a viszonylag új Pécs-Orfűi kerékpárutat... a nyomvonal kicsit durvára sikerült a tervezőknek, mert elég meredek Orfű felé az emelkedő: kb. 5-6 km-es távon, kb. 150m-es tengerszint feletti magasságról kb. 420m-re kell felmászni. A másik oldal már egy valamivel könnyedebb, de hazafelé jobb is, hogy nem olyan durván kell mászni. Cserébe végül akár 10 perc alatt le lehet érni haza a csúcspontot jelentő 'Remeterét'-ről :-)))
Loggoljatok terhelésen turbónyomást, szerintem a turbonyomás vákum vezérlésénél(mágnesszelep) lesz a gond, ha nincs turbónyomás nem ad üzemanyagot az ecu-t, füstöt ne várj mert fapos. Ilyenkor mikor nincs hibakód fontos hogy hozzáértő nézzen élő paramétereket, és így megtalálható a hiba. De nehéz a távgyógyítás mert sokminden lehet.
Én mondjuk komplett lapátot cseréltem, csak nem a 350-es fajtát, hanem a 400-ast. A csatija ugyanaz, de mivel univerzális utángyártott (Auchan jellegű, mint a kenyér szokta időnként ;)), az illesztésnél nem szép. De nem látom bentről!! ;))
Ha csak a gumi került annyiba akkor nagyon rosszúl jártál ugyanis a gumi hozzá 700Huf a 700mm-es és abbol kettőre is fussa :) vagyis 4 re mert egy pár gumit adnak annyiért.
Igaz kb 8 hónapot bír de olcsó. A hátsó lapát gumival együtt valeo 2000 Huf.
Komplett lapátot karral cseréltem hatezer párszáz forintér gyárit -legalábbis a Pugnál vettem, külön rendelik a kart és fejet-. Alapállásban leért a lapát a fényezésre, levételnél meg kiszakadt a kúpos hüvely a műanyagból.Nem tudom csak gumi mennyi lenne.?
Jól vannak, nyilván nem ússzuk meg megint a hasfájásos időszakot, mint a fiamnál, annál 3hónapig minden éjszaka felváltva 2óránként virrasztottunk. Bízva bízok hátha legalább enyhébb lefolyású lesz :)
néztem már én is, hogy nem olyan bonyolult, csak azt szeretném elkerülni, hogy berakok valami gumicsíkot, az meg kiesik és összekaristolja az üveget (hátha járt már valaki úgy :-().
Csak megéri az a csipsz, még ha egyedüli teher is a válladon :) Szép lassan megtermeli az árát, közben meg élvezetesebb minden km.
Én sem tudtam megállni a lejtőn, le kellett mondjak az autócseréről, nem tudom kipótolni, így akkor már ha marad átfaragom a nekem megfelelőre, és lehet megszeretem ha kész lesz, megkapta az új porlasztókat, ez nagyobbat enged át, és így nem húzódik el az égés kevesebb lesz a füst, meghajtjuk a turbót vagy 1.3barral, így talán kifér a 150lovacska füst nélkül, ha nem sajna nem kerülhetem el a turbócserét, abból is nagyobb kell eggyel, és fentebb mehetek a turbónyomással 1.4-1.5barig, na úgy már ütőképes lesz a verda, és füst nélkül.