Lehet... de nem hiszem hogy meglenne a mozgás, mert az már néztem szemmel. Mindenhonnan hallom és csak alapjárat környékén fordulatszámváltozáskor, ezért gondolom, hogy a kipufogó felfüggesztése nyiszorog. Így csak felvettem a hangot (Ádinak) egy hangfelvevővel :-) és mivel nem találtam más megosztási módot, amivel egy kattintásra lejátssza a hangot, ezért a youtube-hoz lőttem pár fényképet is az autó alá dugott automata fényképezővel. A kamerázás körülményesebb lett volna, akna kipakolás, fényt a kamerához, stb... áhh... hátha mának ismerős ez a hang :-)
Eladsz egy fényképezőt, elgurulsz, építünk valami ócska hifit az árából, meg jó beb@szunk, oszt odatekerjük nekije oszt nem hallod a cicergést (sőt mást sem) többet :)
A kicsi kocsi hamarosan indul első hoszabb útjára (Kréta). Már be is pakoltunk :-)
Konklúziók: 1. nagyobb mint a 307SW, most egy tetőboxot megúsztunk.
2. Ha az SW-ből kiszedtem az üléseket és a második sorban csak egyet hagytam, akkor be tudtam rakni három bringát+embert. Ez itt nem működik max két ember+két bringa. Azért mert a nagy ülések csak előrecsúsztathatóak és nem kiszedhetőek. Vagyis az SW-ket tessék ám megbecsülni!
Motorban 2e km van, most már nagyon megy, eddig 6.5 az átlag.
mak alufelni, 800km használtam 1.5 honapja vetem. kerékörös csavarokal,dobozába,rejtet szelepes,teljesen hibátlan, új ára csavarokal 1350000ft volt. nekem 307 peugeoton volt, pontos mérete és tipúsa: MAK TUONO 7*16";;; 4*108 ET:25 AGYMÉRET:65.1 Csere is érdekel 17";;; 307 peu: gyári alufelnie,minimum 50%gumikkal érték egyeztetéssel .
Mondjuk én tegnap kipróbáltam a viszonylag új Pécs-Orfűi kerékpárutat... a nyomvonal kicsit durvára sikerült a tervezőknek, mert elég meredek Orfű felé az emelkedő: kb. 5-6 km-es távon, kb. 150m-es tengerszint feletti magasságról kb. 420m-re kell felmászni. A másik oldal már egy valamivel könnyedebb, de hazafelé jobb is, hogy nem olyan durván kell mászni. Cserébe végül akár 10 perc alatt le lehet érni haza a csúcspontot jelentő 'Remeterét'-ről :-)))
Loggoljatok terhelésen turbónyomást, szerintem a turbonyomás vákum vezérlésénél(mágnesszelep) lesz a gond, ha nincs turbónyomás nem ad üzemanyagot az ecu-t, füstöt ne várj mert fapos. Ilyenkor mikor nincs hibakód fontos hogy hozzáértő nézzen élő paramétereket, és így megtalálható a hiba. De nehéz a távgyógyítás mert sokminden lehet.
Én mondjuk komplett lapátot cseréltem, csak nem a 350-es fajtát, hanem a 400-ast. A csatija ugyanaz, de mivel univerzális utángyártott (Auchan jellegű, mint a kenyér szokta időnként ;)), az illesztésnél nem szép. De nem látom bentről!! ;))
Ha csak a gumi került annyiba akkor nagyon rosszúl jártál ugyanis a gumi hozzá 700Huf a 700mm-es és abbol kettőre is fussa :) vagyis 4 re mert egy pár gumit adnak annyiért.
Igaz kb 8 hónapot bír de olcsó. A hátsó lapát gumival együtt valeo 2000 Huf.
Komplett lapátot karral cseréltem hatezer párszáz forintér gyárit -legalábbis a Pugnál vettem, külön rendelik a kart és fejet-. Alapállásban leért a lapát a fényezésre, levételnél meg kiszakadt a kúpos hüvely a műanyagból.Nem tudom csak gumi mennyi lenne.?
Jól vannak, nyilván nem ússzuk meg megint a hasfájásos időszakot, mint a fiamnál, annál 3hónapig minden éjszaka felváltva 2óránként virrasztottunk. Bízva bízok hátha legalább enyhébb lefolyású lesz :)