Rákeresel a neten az alkatrészre, megnézed mennyibe kerül (sacc/kp) :) ezt megszorzod kb 1,2 vel, plusz hozzáadsz egy raklap pénzt a munkadíjra.
Tippem és eddigi tapasztalatom alapján és 120.000Ft -ra tenném az összeget.
Abbol indulok ki, hogy a féktárcsa+fékbetét csere, illetve a vezérléscsere is ennyi lett volna.
Jobban jársz ha megveszed magad az alkatrészt és elviszed egy becsületes szakihoz, aki kicseréli, de ha dobsz egy városnevet akkor a többiek vagy én is tudunk segíteni kihez vidd.
Én is arra tippelek amire Martinka. A videon 0:58-tól látszik.
Nekem is az zörgött. Az összes csavarnál átszakadt az alu és végül ráesett a dobra. Na, akkor volt jó hangja. 3 csavar tartja, de egy olyan helyen amihez nem fértem hozzá (csak, ha levettem volna a dobot), így most kettővel raktam vissza és az a zaj megszűnt.
Maradt másfajta csörgésem a motortér irányából valahonna. Arra gyanakszom, hogy ott is lehet valami hasonló hővédő ami kezdi megadni magát.
Ja, más: Olyan lehet, hogy a műszerfalon az olajszint visszajelző jeladója elromlik? Néha telit mutat néha meg csak egy "O" van csak rajta és villog beindítás után, de tutira elég olaj van benne, mivel a pálcán ellenőriztem.
Szerintem az a vékony védő lemez zörög a kipuff felett. Nálam is ilyen hang van csak nekem biztosan a turbó mögötti ugyanilyen takarólemez okozza. Megőrít. Valamit beékelnék közé hogy megszűnjön, kb 1400-as fordulaton csinálja csak. Ahogy nálad is alapjáratközeli fordulaton hallani.
Lehet... de nem hiszem hogy meglenne a mozgás, mert az már néztem szemmel. Mindenhonnan hallom és csak alapjárat környékén fordulatszámváltozáskor, ezért gondolom, hogy a kipufogó felfüggesztése nyiszorog. Így csak felvettem a hangot (Ádinak) egy hangfelvevővel :-) és mivel nem találtam más megosztási módot, amivel egy kattintásra lejátssza a hangot, ezért a youtube-hoz lőttem pár fényképet is az autó alá dugott automata fényképezővel. A kamerázás körülményesebb lett volna, akna kipakolás, fényt a kamerához, stb... áhh... hátha mának ismerős ez a hang :-)
Eladsz egy fényképezőt, elgurulsz, építünk valami ócska hifit az árából, meg jó beb@szunk, oszt odatekerjük nekije oszt nem hallod a cicergést (sőt mást sem) többet :)
A kicsi kocsi hamarosan indul első hoszabb útjára (Kréta). Már be is pakoltunk :-)
Konklúziók: 1. nagyobb mint a 307SW, most egy tetőboxot megúsztunk.
2. Ha az SW-ből kiszedtem az üléseket és a második sorban csak egyet hagytam, akkor be tudtam rakni három bringát+embert. Ez itt nem működik max két ember+két bringa. Azért mert a nagy ülések csak előrecsúsztathatóak és nem kiszedhetőek. Vagyis az SW-ket tessék ám megbecsülni!
Motorban 2e km van, most már nagyon megy, eddig 6.5 az átlag.
mak alufelni, 800km használtam 1.5 honapja vetem. kerékörös csavarokal,dobozába,rejtet szelepes,teljesen hibátlan, új ára csavarokal 1350000ft volt. nekem 307 peugeoton volt, pontos mérete és tipúsa: MAK TUONO 7*16";;; 4*108 ET:25 AGYMÉRET:65.1 Csere is érdekel 17";;; 307 peu: gyári alufelnie,minimum 50%gumikkal érték egyeztetéssel .
Mondjuk én tegnap kipróbáltam a viszonylag új Pécs-Orfűi kerékpárutat... a nyomvonal kicsit durvára sikerült a tervezőknek, mert elég meredek Orfű felé az emelkedő: kb. 5-6 km-es távon, kb. 150m-es tengerszint feletti magasságról kb. 420m-re kell felmászni. A másik oldal már egy valamivel könnyedebb, de hazafelé jobb is, hogy nem olyan durván kell mászni. Cserébe végül akár 10 perc alatt le lehet érni haza a csúcspontot jelentő 'Remeterét'-ről :-)))
Loggoljatok terhelésen turbónyomást, szerintem a turbonyomás vákum vezérlésénél(mágnesszelep) lesz a gond, ha nincs turbónyomás nem ad üzemanyagot az ecu-t, füstöt ne várj mert fapos. Ilyenkor mikor nincs hibakód fontos hogy hozzáértő nézzen élő paramétereket, és így megtalálható a hiba. De nehéz a távgyógyítás mert sokminden lehet.