És az kb hogyé' van? Nálam monokróm, de grafikus a kijelző... És csak kiveszem-beteszem? Vagy vmi pps buhera is van? És usb/sd-kártyaolvasás nincs sehogysem gyári fejjel, ugye?
Akkor tegyél egy gyári szűrőt egyszer ki lehet bírni az árát, de márkaszervízben vedd, mert az autósboltok mindenre rámondják hogy gyári ami eladó nekik.
Udv mindenkinek a tengerről (Anek Line Hot Spot) útban Kréta felé a kicsikével...
Paralia brutto 11,5 óra volt, Pireus 16 óra - sztm remek idők.
A legnehezebb a Röszkei átkelő volt éjfélkor, sehol nem szuttyognak ennyit, mint nálunk :-(((
Utána a Szerbeknél csak ritkán engedtem 160 alá, bíztam az éjszaka leplében.
Egyébként nagyon élvezem, mikor 340Nm nekifeszül a 2,5 tonnának, időnként gyorsulási versenyt játszok a fizető kapuknál vagy a hegyi előzéseknél. Négyezer-négyezerötszázig pengetve...
Ki is találtam, hogy a következő verdát 2,7 V6 HDi vel veszem :-)) aut váltóval
Hát a fogyi az 7,5 lett de azt hiszem ez elnézhető ilyen tempó mellett. Ja és a régi érzés, amit már három éve mellőznöm kellet - a hőfok stabilan 90 fokon áll a legnagyobb terhelésnél is!
151e Km (valósnak néz ki), gázolajszűrőcsere nemrég volt, nem tudom, milyenre, előtte nem csinálta ennyire. Meglessük, ha van valami változás, sikítok. :)
Kellene tudni egy kb km-t, kellene diagolni hozam korrekciót, meg mérni kellene egy fogysztást, ha a fogyi el van szállva tuti hogy polasztó felújítás csere. De mindenek előtt tennék egy gyári üzemanyag szűrőt, vagy mannfiltert, vagy mecafiltert, vagy boscht.
Nekem a tavaly év végén, idén év elején volt többször antipollution fault hibám, a diagon katalizátor öregedést írt mindig. Ki lett törölve de véglegesen csak akkor szűnt meg, amikor a katalizátort kicseréltem.
Nekem semmilyen lomhaság nem volt, az autó ment rendesen. Lehetséges, hogy Neked a katalizátor kerámia teste törött vagy olvadt össze és a kipufogógáz nem tud teljes keresztmetszeten kimenni, folytja a motort. Nekem 1,4-es 16 szelepes motor van benne, annak tudom a leírását elmondani. Ha leszereled a katalizátort, akkor láthatod és hallhatod ha törött a belseje.
A katalizátort Angliából vettem, utángyártott típusengedélyezett, de tökéletesen illik a régi helyére és az ára is a gyárinak a fele volt szállítással együtt.
...köszi, közben már nekibátorodtam és kiszedtem :) a 3 izzóból 2 kuka volt, kicseréltem és mindjárt látni minden szimbólumot :))) még most fejtem meg a dolgokat :))) köszi még1x
Szintén új 307es tulaj lettem (2.0 HDi) minden működik egyenlőre, csak a fedélzeti comp. hátérvilágítása kissé hiányos, nem akartam nagyon feszegetni a burkolatát, hogyan lehet levenni izzócseréhez? köszi előre is...
Én még új vagyok itt a fórumon, de ha nem nagy probléma a válaszadóknak lenne két kérdésem az autómmal kapcsolatban, ami egy 2004-es kiadású Peugeot 307 SW, TDi, 136 LE.
1. A cd-s rádióra valahogy rá lehet-e erőltetni valamiféle MP3 lejátszására alkalmas eszközt?
2. Újabban (már csinálta vagy 5 x) egy bizonyos kilométer megtétele után (ez változó) elkezd rángatni az autó, a fordulatszám leesik 750-800-ra, akkor gondolom valami
elektronika felpörgeti, aztán megint leesik, és rángat, mint egy idomításmentes kecske.
Javasolták hogy nagy fordulatszámon menjek vele pár kilométert és akkor abbahagyja, ami be is vált, de azért csak kiváncsi lennék hogy mi a fene okozhatja
Üdv urak! Meleg motornál (bár mondjuk hidegnél is, de melegnél naaaaaagyon) elég nehezen indul a gépezet, értsd, van, hogy 5-6 másodpercig kell köszörülni, mire beindul. 2003 Break, 2.0HDi, 90LE no FAP. Mitől lehet ez? Izzítógyertyák jók.
Diagra még a szervízbe annyit,h mikor fel tették az új szoftvert akkor a katalizátor hatásfok gyenge hibát írta,amit töröltek.Utánna nem jött elő a hiba.Konkrétan,h most ez az vagy sem nemtudom. Az a fura ,h szervíz előtt ilyan probléma nem volt.Hirtelen szervíz után meg van?!