csúnyán visszavágta a turbo huhogás/fütyülés a teljesítményét is az autónak most lehet érezni igazán,nagyon lazán ugrik és sokkal nagyobbat tol az autó így fütyülés nélkűl.
hardytárcsacsere swfrissítés,váltóolajcsere után nagyon szépen/hibátlanúl vált és mintha finomabb-kisimúltabb is lenne minden(alapjárat/menet komfort stb),,,viszont hirtelen megálláskor csak tol/lök egyet ami finomabb megállassal kiküszöbölhető.
de kíváncsi lennék már ,tudja e vki "szaki" mi lök/üt kicsit megálláskor...
ez nekem magas!akkor ez mikor világit?ha felkapcsolom a világitást,akkor csak a xenon világit,semmi más,ha a reflektort ráhuzom akkor is a xenon gyullad erősebbre!
üdv!olyan kérdés hogy a lámpába (bi-xenon) a kettő belső az világit,vagy csak disz?látom hogy van bent valami égő,de semmit nem csinál!ki tudja hogy mi célt szolgál?
Elvileg találtam egy normális szerelőt aki megpróbál megoldani mindent.
Még olyan gondom van hogy a 135ös biztosítékot elég sokszor kiégeti! és ilyenkor a bal ajtón a vezérlés nem működik tehát ablak lehúzás tükör állítás...
majdhogy nem Teljesen mindeggy mennyire-hogy vizsgàltatod be,mivel én most egy szalon állapotú garantált 164000ekm-s végig bmw-nél szervízelt-re költök fél mill.,,,
ha nem közvetlen ezek(szívósor,turbó,leömlő,fporlasztó,ejegység,dpf)cseréje után veszed az autót,szép lassan "odaérsz" és te is körbejárod mindet.....
én úgy voltam vele,h 2.5mill-ért anyagárban volt EZ az autó,így ha évi +200ezret ráköltök belefér,max 2-3évig marad így is.
Ott a pont. Én is beszoptam. Szartam a bevizsgalasra megvettem mert állapota messze volt az átlagtól. Hazasem vittem mert hazauton estem be a szervizbe tudtam h kell ra költeni mint Mindenre, na de ott is maradt es ra egy hétre vittem haza -600.000. Termeszetesen azota hibátlan plusz ez meg az amit kapott es most adom el mert kell egy nagyobb. Ha azt nézzük 1 év alatt 600 e nem érte meg. Ennyit sztem egy q7 re vagy x5 re nem kell rakolteni. Ja es ment az autó nem volt gond!! De Ennyi kelett a gyári értékekhez. Most a következőt biztos hogy bevizsgaltatom nem leszek türelmetlen! Higyjétek el megéri még ha le is kell mondani a szerelemről addig kell menni mig nem lesz egy jobb állapotú amire odafigyeltek. Tök jó hogy masnak megcsináltam a kocsimat....
Üdv! Izzítás vezérlő rossz csak és ezért irja be a 6 gyertyát is valószínű! Ezt nyugodtan vehetsz bontottat mert én is azt vettem 2 éve 15 ezer ft volt és hibátlan cseréje egyszerű nem igényel szaktudást és vagy jó vagy nem a szívósorból kifolyó olaj teszi tönkre általában!Keresd Atitdi-t innen a fórumról van neki rengeteg bontott alkatrésze is!Fojtószelep cseréje szintén egyszerű ára bontottan szintén 15-20 ezer új kb 50-60 ezer!Azért évente rámehet 2-3 kiló arra készülj!
ne vedd rossz néven de szerintem kb emiatt vesznek ma sokan bmw-t
ugye ezek az autók (e60) is elérték a 10-11 éves kort... az áruk a kezdeni 12-16 millió helyett használtan kb 2 körül mozognak.
Ez ugye egyre több mindenkit sarkall arra, hogy BMW-t vegyen, mert hát na...
a gond csak az, hogy az eredeti ára nem véletlenül volt annyi, elég sokminden van bennük ami elromolhat, elkophat, stb... ennyi idősen mindegyikbe van legalább 250e amelyikben nincs az tuti átb***ás.
Az mondjuk szerintem alap lenne egy ilyen kategória megvásárlásánál, hogy márkaszervíz átnézetni, hibakódolvasás, esetleges előélet...
Amiket felsoroltál hibák nem nagy valami:
- 6db gyertya kb 40e
- izzításvezérlő kb 35-40e
ezek újak bontottat nem érdemes
de ha azt nézzük ez egy elenyésző összeg
mik lehetnek nagyobb költségek:
- DPF
- turbó
- futómű alkatrészek, lengőkarok, gólyalábak
- szívósor vagy dugózol vagy cserélgeted kb 150e-ért időnként
szóval a BMW tipikusan az az autó amire ha nem vagy elég felkészült előzetesen akkor azt utólag csak pénzzel tudod megváltani... sok pénzzel
Ezt mennyi pénzből lehetne legolcsobban megoldani és hol
---
Jó gépjárművet vettél,
egy BMW E60 530D éppen arról szól, hogy nagyon olcsón fenntartható, fillérekből üzemeltethető autó.
Mondjuk a sok hibakód nem szerencsés, de azt hiszem az első körben nem kell több 5-600.000 forintnál, hogy használhatóvá tedd, és lehessen vele közlekedni. Később majd beesnek ilyen 2-3-400.000 ft-os javítások - olcsó, bontott cuccokkal -, de ez ennél a típusnál elenyészőnek mondható.
a napokban vásároltam egy autót és sajnos nem nézettem meg előtte mielőtt megvásároltam... mikor hazahoztam elvittem kiolvastatni a hibákat és elég sokat kidobott... a segítségeteket szeretném kérni hogy minél olcsóbban megússzam ezt a mutatványt..
igazából ami legjobban zavar és elégköltségesnek mondták az Izzitásiidő-vezérlő egység + mind a hat izzítógyertyát kidobta hibának..
Ezt mennyi pénzből lehetne legolcsobban megoldani és hol?
Az lehet hogy a gyertyákat csak a vezérlőegység hibája miatt jelezte ki?
ja és még a fojtó szelep állító is hibás ami megint elég soknak tűnik
És egy csomó apróság..
valaki tudna ajánlani egy jó bontóst aki tényleg segíteni szeretne és nem lehúzni?
Számít ez utólag? Ha jól veszem ki, már megvetted. Aminek elő kell jönnie, az úgy is elő fog. Ha van egy jó szerelőd, az meg majd felhívja a figyelmedet a várható problémákra és költségekre. A valós km-ből maximum csak következtetni lehet, hogy melyik típushiba mikor jön elő.
kösz a nyugtató szavakat, egyébként az e61 mindenkinek bejön a családban, a párom is imádja
a szerelőnek fel se veszem a telót tegnap óta, bőszen hívogat (kellene a pénz sztem:))
gondoltam én hogy szelídebbek az árak meg ésszel kell csinálni az alkatrész beszerzést, csak BMW nél még nincs rutinom
/egyébként van egy 2,5dci masterunk, jelenleg már 675e km tapossa, és azon még eredeti porlasztó, turbó, motor még nem volt bontva, a váltója volt csak egyszer javítva
ha egy francia dízel ennyit kibír akkor egy bmw nek is muszáj../
megpróbáltam megtudni a BMW valós km állását, Mag3 szalonban nem tudták/akarták megmondani, 30e ért akartak vna egy állapotfelmérés-diagnosztika-szervíztörténet esszét csinálni, de állításuk szerint abból is csak következtetni lehet a km re....pontos adat nincs szerintük..kis könyörgésre elvitték a kulcsot kiolvasni és nagy nehezen kinyögték hogy ugye 2011ben jött a kocsi az országba, addig németben szervízelgették és arányosítva az utsó bejegyzett km állás rendben van, (de NEM mondta meg mennyi is volt)
Lehet egyáltalán megtudni a valós km állást vhogy? Nincs vele gond ha sok is, csak tudná az ember honnan induljon el...