Precíziós munka, jobb ha olyanra bízod aki már sinállt ilyet, nem muszály márkaszervízbe, de márkaszervizes szerelőhöz, priviben elküldöm a számot. Cserkeszőlőtől nem messze lakik a srác.
Épp nyaralásunkat töltjük, és előjött egy furcsagág az autóval kapcsolatban.
Alacsony sebességnél (5-40 km/h), ha mozdítom a kormányt, akkot finom vibrálást érzek a kormányon. Nem látható, csak tapintható. Olyan érzés, mint amikor egy rosszul földelt műszaki cikk kicsit ráz. (Ezt csak az érzés miatt írtam, de nem ráz az áram :) ).
Mi lehet ez? Kell aggódni? Van még 1400 kilóméterünk hazáig.
Pécsi, Pécs környéki SW tulajok segítségét kérem. Aug. 25-én vizsgázik az autóm és szükségem lenne egy hátsó ülésre. Valaki kölcsön tudna egyet adni a vizsga napjára?
Más. Ma összetörte az autóm saját magát. Épp le akartam csukni a csomagtartó ajtót, amikor a baloldali teleszkóp megadta magát, az ajtóról leesett és estében pont a hátsó lámpabúrának ütközött. Természetesen betörte. (Most megy műszakizni nem soká, hurrá!) Jól gondolom, hogy a lámpatest csak egyben cserélhető?
Teljesen elöntött az ideg amikor még 2 órája is ment és levettem az aksi sarut!Kb 5 perc mulva tettem vissza és már nem ment!!!Lehet törölte a hibát!De köszi ha valakinek ilyen gondja lesz ez lehet!
Csak tippelni tudok, mert nekem benzinesem van és nem biztos, hogy ugyanolyan a hűtés megoldása. Nekem pld. ha leveszem a gyújtást, nem megy a ventillátor, legalábbis még nem volt olyan esetem, hogy meleg motorral (kb. 80-90 fok) álltam le és utána bekapcsolt volna a ventillátor, pedig a hőmegfutás miatt be kellett volna indulnia.
Lehet hibás ventillátor kapcsoló (beégett), lehet hibás jeladó (meleg hűtővizet jelez), diag kellene, mert azzal lehet élő adatot is nézni. Bár ha a műszerfalon a hűtővíz hőmérsékletét nem jelzi magasnak, szerintem a ventillátor kapcsolója lehet rossz.
Szia! Többször meghallgattam a zajt és engem két dologra emlékeztet. Ez egyik az, amikor valamilyen szíj valamilyen csapágyazott tárcsát forgat és az egyik csapágy már nem az igazi.
A másik az az, hogy lemez, cső zörög. Nekem a katalizátor után van egy hőtágulást elnyelő fémszövetes csőelem a kipufogó rendszerben, aminek a két vége kúposan, egy bilincs szorítóval van a rendszerbe befogatva. Ha neked is ilyen van benne nézd meg, hátha a kúpnál adja a zajt, mivel nálam pont ott megy el a cső (csak lent), ahol a felvételt készítetted.
Ez egyből eldől hogy faceliftes vagy nem az autó. Ha igen akkor berakható nem kevés melóval és kltsg el a BT is.. ha gyárit szeretnél. MP3 amit Jena is írt. de fel kell tanítani. ha régi a 307 es akkor csaak akkor tudsz berakni MP3 ast ha full can az autó. kb 205 év elejei. ha ennél idősebb esélye d sincs rá gyáriban. Kb ennyi. a többit ha gondolod magánban emilem publikus
azthiszem Kecskeméten van Bosch szervíz ahol lehet gyári mp3 lejátszót venni, vagy teszveszvateraebayexpressracinbazar, kódoláshoz pps kell, keresd Zolysyst.
Hétfőtől boldog 307 tulajdonosok leszünk :) :) :), de még mielőtt megvennénk az autót, lenne egy kérdésem. Beleszerettünk, egyetlen hátránya az autónak, hogy kazettás magnót szereltek bele - a gyári van még benne - és nekünk jó lenne egy mp3 lejátszós cucc, ha lehet, bluetooth-os kihangosítóval (ha létezik egyáltalán ilyen...). Milyen költségekkel kell számolnunk? Kutakodtam a neten, találtam is cd-s rádiókat, de azok magánszemélyek, ha megveszem, gondolom, át kell kódolni meg minden - ha az előző kocsinkból indulok ki... És ezt csak szakszervízben csinálják, és csak ott vehetem meg a rádiót, horroráron, vagy létezik valamilyen költségtakarékosabb módja az egésznek? Nagyon köszönöm a segítségeteket, további szép hétvégét,