Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9603

itt arra gondol a kollega, hogy akármilyen gyorsan fordítod el az ajtó kapcsolót, majd jóütemben tolod a szabályzót,  az olajos ret szép lassan old, utána intenzív áramkorlátozással indul el a gép (rángatásmentesség és komfort miatt). Ezen a zárás semminemű módon nem segít.

A 3-ason is elég necces (finom voltam), az 1-esen és a körúton ilyen kialakítással ilyen forgalomtechnika mellett ez a típus nem élne meg egykönnyen.

 

SzL

Előzmény: Peti817172M (9601)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9602
Örömhír, hogy a 1423-asnak megszűnt a szitálása.
Csak sikerült vele Budafokon vagy Kelenföldön kezdeni valamit. Mostmár nem 30nál kezdi, csak 50nél a szitálást, de az már nem gond, hiszen gyorsabban úgyse megyünk vele.
Így már újra egész jó kis kocsi lett belőle. :)


Viszont a 1462-őt igazán le lehetne már selejtezni, vagy ideglenesen kivonni a forgalomból...:S
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9601
Hát, az nehézkes lenne. A szükségzáró gomb nincs bekötve?

Mondjuk az ICS korszakban volt vicces, hogy nagy nehezen sikerült becsuknia az ajtókat, majd mikor letiltott a lámpa, akkor visszanyitott, hogy utána még egyszer szenvedhessen vele :)
Előzmény: Csmg (9600)
Csmg Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9600
A nagy okosságoddal menj ki vele a krt.-ra és próbálj ajtót zárni a nyugatinál csúcsban. Még fel se old a RET fékje mire letilt a lámpa.
(Nem akarod abbahayni az okoskodásokat?)
Előzmény: Peti817172M (9587)
AtomcsiKK Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9599
Na ugye. De ez itt már OFF, ha valami még eszedbe jut, az menjen a síndöcbe.
Előzmény: Peti817172M (9598)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9598
Jellegrajzok alapján a Tewe első ajtó első élétől az utolsó ajtó utolsó éléig 53,7 méter, ugyanez a Combinónál kb. 51 méter. Tehát majdnem 3méter különbség. Ez már jelentős.
Előzmény: Peti817172M (9597)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9597
Megnéztem a pontos számokat. Ütközőnélkül 1 méter 30 centivel hosszabb a csatolt Tewe.
Előzmény: Peti817172M (9596)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9596
Ebből 1,30 a két csatlásfej hossza, marad 70 centi különbség.
Előzmény: AtomcsiKK (9594)
ymuh Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9595
"Egy motor plusz pót" viszont 31.7 méterrel rövidebb, mint a Combino!
Előzmény: Peti817172M (9593)
AtomcsiKK Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9594
Az pont elég ahhoz, hogy pár helyen kilógjon a megállóból.
Előzmény: Peti817172M (9593)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9593
Két méterrel hosszabb, mint a Combino...
Előzmény: Törölt nick (9591)
Humarci Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9592
c-rész nélküli hannusok csatolva XD
Előzmény: Törölt nick (9591)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9591
A csatolt Hannus 56 méter.
Előzmény: Peti817172M (9589)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9590
Főmérnökségi engedély kell hozzá.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (9588)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9589
A csatolt ICS is 50 méter fölötti, szal ha az megkapta az engedélyt, akkor Hannusnál se lehet túl bonyolult.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (9588)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9588

Mintha azt olvastam volna valahol, hogy azt csatolt üzemű menetrend szerinti forgalomhoz külön kell engedélyeztetni a szerelvény hossza miatt, szólóban meg vicces lenne.

 

Ja, UV viszont még pótolhat a körúton minden további nélkül. :-)

Előzmény: Peti817172M (9587)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9587
A Hannus is elfér a körúton.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (9585)
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9586
A kelenföldi egyedis kocsik nem mostanában érik el a V3-hoz szükséges kilómétert?
Előzmény: Törölt nick (9583)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9585

"illetve feloldható e a 4 szűk keresztmetszet probléma (lánchíd pest, buda. szabihíd, viadukt)."

 

Szerintem hozzátehetjük ötödikként, hogy jelenleg a Combino is - ami pengeélen táncol a kocsikiadást tekintve - csak ICS-vel helyettesíthető szükség esetén, semmi mással a jelenlegi felhozatalból.

Előzmény: Törölt nick (9581)
zsig Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9584
Nyugodt vagyok. :-) Akkor emelkedik egy kicsit a vérnyomásom, ha az ilyen rettenet gépeket vasárnap látom a 2-esen.
Előzmény: Törölt nick (9583)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9583

Zsig, nyugodj meg sajnos elég sok ics áll per most kopott kerékkel, meg kedvesvillamos a csodaszaggatójának a nyűgjeivel (elpukkant gto és elszökkent freon, nem unalmas az élet, annyiféle nyűgjük van ezeknek a gépeknek :-) ).

Mivel a 1334 valszeg megkapta v3-nál a kerékcserét, ezért megy, még ha amúgy egy szar is. Valamit meg ki kell adni.

 

E van. Lehetne sokkal jobban csinálni, mi is tudjuk. Egy kis pénzmag kellene az üzemeltetésbe.

 

SzL

Előzmény: zsig (9582)
zsig Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9582
Én sem írtam selejtezést, de ha _most_ nem kell ennyi, akkor a leggázabb példányokat félre lehetne állítani, nem kell csak azért járatni a gyalázatos állapotú kocsikat, mert a műszak azt szereti, ha egyenletesen telik a kilométer.
Előzmény: Törölt nick (9581)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9581

Igazság szerint marhára nem kell 118 ihcs, de senki nem mer lépni objektív okokból.

Ki kellene pontosan számolni az igényeket.

Csakhogy ahhoz tudni kellene, hogy mi milyen dátummal valósul meg eu projekt, illetve feloldható e a 4 szűk keresztmetszet probléma (lánchíd pest, buda. szabihíd, viadukt).

Mikor lesz 1-es, 3-as?

Mikor lesz hannoveri, mennyi?

Meddig tart a T5C5K és Tw6000 J1 projekt? Mi lesz a hagyományos T5C5ökkel?

Milyen más uniós projekt lesz, mikor?

Lesz e járműbeszerzési projekt, ha lesz, mikor lesz belőle jármű?

Mi lesz a telephelyekkel, legfőképp fradival?

 

Megannyi kérdés érdemi válaszok nélkül, marhasok okoskodással, bölcselkedéssel konkrét dátumok számok nélkül.

 

SzL

Előzmény: zsig (9579)
zsig Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9580
Legalább azok, amik a körútra szoktak járni (tükörhuzogatás). Elég lenne csak az A végeken. Ez kb. 10 oldalablak cseréjét, vagy 10 olyan kocsi összecsatolását jelenti, ami ilyen tulajdonásokkal már rendelkezik...
Előzmény: Csmg (9578)
zsig Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9579
A 1334+1338-ra emlékszem még a körútról, ott sem nagyon kedveltem őket.

Értem én, hogy még 100 E km-re van a főműhelytől, de ez a papírforma, ettől függetlenül még egy irgalmatlan nagy fos, alig van valami, ami rendesen működik rajta. Kicsit hihetetlen, hogy még kb. 3 év, mire műhelybe jut, bár ha így folytatja, sosem lesz benne elegendő kilométer. Miért nem lehet ezt a kocsit leállítani? Fradi gyakorlatilag kitolja a kapun, hogy meglegyen a statisztika, de túl sok tényleges haszon nincs belőle.
Előzmény: Törölt nick (9577)
Csmg Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9578
Laci nem lehetne a Fradis kocsikon legalább a jobb oldali teli ablakok kicserélését felgyorsítani elhúzhatóra?
Előzmény: Törölt nick (9577)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9577

Szia!

 

Valóban nem egy futós kocsi. Idén nincs még 20 e km-je se.

Áprilisban kapott kelenföldön V2 keretében új ablakokat, még vagy 100 e km-re van a  főműhelytől, útoljára 2003 végén volt j1-en.

Vájtfülű körökben onnan ismert, hogy a 2000-es éveke eljén született ics állapot bemutató anyagokban, ez, a 1338, meg a 1436 volt a bezzegkocsi, negatív értlemben, iszonyú likasak voltak minden szinten.  Valahonnan előttem van, de nem találtam dokumentálva, hogy a 1334-et a vörösvárin fotózgatták valami előterjesztéshez példának egy délelőtt 2001-2002-ben, iszonyat volt. Most is az, tudom. Bár a körúton elketyegett 2004-től a combinokig a 1338-cal, aminek szintén 2003-ban kegyelmezetek meg egy kis Fehér úti beutalóval.

 

SzL

Előzmény: zsig (9575)
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9576
1415 és 1424 nyárra lekerültek a 4-esről.
Előzmény: zsig (9575)
zsig Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9575
Legutóbb a 1334 kapott új ablakokat, ami csak azért megdöbbentő, mert ez a kocsi a legótvarabb az egész állományból (persze nincs ki a kilométere, mert minden nap délelőtt le kell cserélni).
A körúton szaladgáló és amúgy hibátlan 1415, 1424 meg a kajla ablakaival fut mind a mai napig.

(Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy fülkeoldalablak-cserére Fradiban sok kocsin nem került sor, holott a kiadott utasítás szerint a körúton, a Margit hídi pálya miatt hajtogatni kell a tükröket. Ha Lágymányoson a csonkára állok, akkor elég körülményesen lehet csak beállítgatni a jobboldali türköt.)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9574)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9574

Ezt viszont nem tudtam, köszönöm! :)

Előzmény: zsig (9573)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!