A hátsó belső világítás egy izzós kivitel, viszont láttam, hogy a faceliftes verziókban ugyanolyan olvasólámpás lámpa van, mint elől. Eszerint a hátsó helyre is be lehet szerelni az elől használatos olvasólámpásat? De be van-e kábelezve? illetve hogyan lehet kiszedni, visszakarni?
Egy 2005.12 évjáratú O2 1.6 MPI kombi skodám van Ambiante felszereltséggel. A hátsó belső világítás egy izzós kivitel, viszont láttam, hogy a faceliftes verziókban ugyanolyan olvasólámpás lámpa van, mint elől. Eszerint a hátsó helyre is be lehet szerelni az elől használatos olvasólámpásat? De be van-e kábelezve? illetve hogyan lehet kiszedni, visszakarni?
Tudtok ebben segíteni? Vagy csinált már valaki ilyen?
Elvileg jó lehetne, de nekem 7-re haza kellene érni. Nem bízom bennük, mert panaszkodtam, hogy remeg az autó. Semmi baja szerintük.
Majd 2 héten belül toronycsapágyat kellett cseréni (szerintük), tojás alakúak voltak a felnik (amit görgőztek és centíroztak - utána itthon volt benne 50 gr eltérés), cseréltek féltengely csuklót és kitisztították a görgőket.
Ja a morgás és a remegés maradt - komplett másik felni és gumi garnitúrával is.
Ennyire nem sürgős, de szeretnék rá gomobot varrni...
Holnap megyek arra, és délután be kell szaladjak az Örs vezér térre délután 6.-ig oda kell érjek. Szerintem hamarabb ott leszek, ha jó akkor ott össze futhatunk, de ha a szerviz nem boldogult akkor szerintem nekem is kemény lesz az a dió...
Nem tudnank egyszer Pesten osszefutni? Passatban a kulcs nyomasra service now felirat van (kétszer volt azota kotelezo szervizen es nullaztak az intervallumot.)Es nem boldogulnak vele....
A gyári antenna is erősítős, méghozzá egy márkás darab, egy Hirschmann csak a gyában beépített az antenna kábelen kap tápot, míg az eredeti Hirschmann külön kábelen (de a kábelen is megkaphatja). Ha hosszú akkor inkább tegyél rá egy rövidebb pálcát.
Valaki rakott már fel utólag erősítős cápa antennát a hosszú gyári helyett?! Azt hallottam hogy nem elég elrős és a rádió zajos, viszont erősítővel lehet h működik?! Valakinek van ttapasztalat?!
Ezek az autók általában mindenféle bemelegítési szakasz nélkül szoktak képességeiket prezentáló, általában rövid köröket tenni mindenféle soffőrökkel...
Régebben voltak ezek a nyitott hétvégék, családi napok. Ne tudjátok meg, ott mekkora volt az amortizáció! Ezeket az eseményeket az importőrök nyomták, a szalonban dolgozók tudták, hogy sok értelme nincs. Aki tényleg autót akar venni, az bejön kedd este 5-kor is, aki meg nem, azzal csak a baj van. Az még oké, hogy lerúgja az autót, de utána meg is írja a neten, hogy "vezettem az új Tsitsamitsut, hát, gyerekek, ez mekkora szar! Olyan hangosan kattog az index, hogy majdnem szétment tőle a fejem."
Anno csináltunk tréninget értékesítőknek, hogyan kell levezényelni a próbautat. Fájt a lelkemnek... ("Ott egy csúnya kiálló csatonafedél... menjünk csak rá... de ne ilyen lassan ám... na, mit szól, ugye milyen pompás a rugózás és a zajcsillapítás?")
Amikor O3 tesztvezetesen voltam az mellettem ulo elado azt mondta, hogy eddig en voltam az egyetlen, aki megvarta, hogy bemelegedjen es csak utanna talpalta le.
Sikerült levenni a kárpitot a nögyogyász kezemmel meg egy kis ügyivel. A zárból ki szedtem a mocit de tovább még nem jutottam , ezért fordultam ide háta van valakinek valami jó ötlete. Tehát legyek rontom bontom és tovább bonbázzam a zárat? Ez a kis malör menyire csorosit meg anyagilag nagyságrendben?
Ezt csak alátámasztani tudom! Magam is úgy mentem a teszt autóval, ahogy a sajátommal még soha. Megnéztem mit reagál padlógázra 2-esben meg hasonlók:) Végülis ezért vannak a teszt autók, hogy vásárlás előtt, a lehetőségekhez mérten kipróbáld a határait. Nem vagyok benne biztos, hogy nyugodt szívvel megvennék egy tesztautót...
Ezek az autók általában mindenféle bemelegítési szakasz nélkül szoktak képességeiket prezentáló, általában rövid köröket tenni mindenféle soffőrökkel...
"(1.4 TSI) Piros lámpánál álltam, amikor észrevettem, hogy az autó elkezd remegni, majd pár másodpercre rá villog a kipufogógáz-ellenörző rendszer visszajelzője a műszerfalon"
Nekem 1.6 MPI Octav 2 Néha nekem is piros lámpánál érezhetően elkezd remegni, rángatni a kocsi. nemtudom milehet az oka. Erre én is kiváncsi lennék! De nekem nem jelzett még soha a kipufogógáz-ellenőrző.
így elsőre szerintem az a 30000km a gyenge pont...
Ha valóban ennyi van benne, akkor az előző tulaj vérmérséklete a kulcs, ne feledjük, hogy ez egy viszonylag gyenge, turbós motor. Érdemes a fékeket átnézni, ennyi km után még városi használat mellett remek állapotban kell lennie és persze érintetlennek!
Sziasztok új vagyok itt, 2011 es octavia 1.2 tsi vásárlása előtt állok 30.000 km van benne mire kell figyelnem illetve mik az autó gyengeségei erősségei köszi.
Így elsőre azt mondanám, hogy nincs... de! Vidd el egy szerelőhöz akinek van lehetősége (és gyakorlata) a diagnosztikára és cseréltess benne olajat! Semmi képpen ne használd sokáig így, mert az az alacsony fordulat nem túl egészséges hosszabb távon...
Sziasztok:Lenne egy kérdésem.Van egy Skoda Octavia 2001évj,55kw(75le)autóm,egyik percről a másikra az alapjárati fordulat kb 500 leesett.A napi számlálomnál kiirja hogy olajat kell cserélnem.Azt szeretném kérdezni hogy van-e összefüggés az 500 fordulat ill hiba üzenet (olajcsere)között,ill ha nincs mi lehet a gond hogy egyik percről a másikra leesett 500 az alapjárati fordulat.Köszönöm a segitségeteket. Szabady Zoltán