Keresés

Részletes keresés

kopaszhaj Creative Commons License 2005.11.10 0 0 812

Ha biztosra akarsz menni, akkor Makita (cirka 20.000.- től indul)

 

A tapasztalat azt mutatja, hogy prémiumkategóriában is vannak strapabíró gépek, pl. az "Extol Premium" kisflexével (880 Wattos motorral 9.000.-) nem szoktak gondok lenni.

 

 

Előzmény: Hajtanyos (811)
Hajtanyos Creative Commons License 2005.11.10 0 0 811

Féloff!

 

Csillefelújításhoz (Dr. Ótkorong használatához) strapabíró, hosszú távon is működőképesen maradó, megbízható flexet kívánok venni. Írjátok meg a szerintetek erre a célra legjobb márka nevét és típusát. Fontos! Nem Teszkógazdaságosat vennék, hanem sokáig bírnia kell a nyúzást.

 

On.

 

 

Bányatörp Creative Commons License 2005.11.09 0 0 810
Én azt szeretném vsz. hogy ezek a dolgok megmeneküljenek. Remélem tényleg úgy lesz. :-) Nem szeretnék belőlük egy példányt sem.
Előzmény: Törölt nick (809)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.09 0 0 809

Rendben van akkor egyet akar mindenki. A múzeum vezető tudott a dolgokról, csak eddig nem volt ideje átnézni a halmot.

 

 

Előzmény: Bányatörp (803)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.09 0 0 808
Javítás: jövő7en ---> most vasárnap?
Előzmény: Bányatörp (807)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.09 0 0 807

OFF:

 

Nem tudnád beszkennelni a könyvet?

Vagy esetleg elhozni jövő7en?

 

ON:

Előzmény: C50 (806)
C50 Creative Commons License 2005.11.09 0 0 806
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.08 0 0 805
:-(
Előzmény: C50 (804)
C50 Creative Commons License 2005.11.08 0 0 804
Nem tudom.
Előzmény: Bányatörp (800)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.08 0 0 803

No ez egy nagyon jó hír!

 

Nem csemegézni szeretnénk, hanem azt, hogy ezek a több évtizedes térképek, jegyzőkönyvek, stb. megmeneküljenek az enyészettől.

Előzmény: Törölt nick (802)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.08 0 0 802
Az ajkai bánya papírhalmait rövidesen átkutatja a bányamúzeum vezetője. Addig kérlek benneteket türelemmel legyetek, a múzeum számára értéktelen papírokat megpróbáljuk megszerezni és akkor lehet csemegézni......
Hajtanyos Creative Commons License 2005.11.08 0 0 801

A dorogi homokvasút csolnoki hídjának és töltésének építése.

 

G_Rp

Előzmény: C50 (794)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.07 0 0 800
Meg lehet rendelni valahol?
Előzmény: C50 (798)
C50 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 799
Nem nyert.
Előzmény: V.43.1008 (797)
C50 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 798
Az OMBKE-n keresztül kapta.A könyv kb fél centi vastag,barna színű.
Előzmény: Bányatörp (796)
V.43.1008 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 797

Szia C50!

 

Holnap este megy a mail!

 

A kép véletlenül nem az Észak erdelyi vasút építést ábrázolja!

 

Bányatörp!

 

Szombaton lesz műszak!

 

Ja igen már a bányában a függöleges akna is kész....

:-)

Ma raktam össze....

Talán ferbruárra kész....

 

 

Előzmény: C50 (794)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.07 0 0 796

OFF:

 

Az a könyv milyen vastag? Az öreg hölgy honnan szerezte?

 

ON:

Előzmény: C50 (794)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.07 0 0 795

Már ami van belőle... :-)

 

Szerencsére egyre több! :-)))))

 

Előzmény: V.43.1008 (792)
C50 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 794
C50 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 793
Nem.
Előzmény: Bányatörp (790)
V.43.1008 Creative Commons License 2005.11.06 0 0 792

Szia Bányatörp!

 

A testvérét már láttad tudtommal....

:-)

 

A modell is jól áll , tegnap a síneket festettem , az tr. ház kész , a szellőztető gépek is készek!

( Köszönet Hajtányos kollégának!)

 

Előzmény: Bányatörp (790)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.05 0 0 791

Figyelem bányabuzullusok! :-)

 

Hétköznaponként délelőtt 10:25-kor az MTV1-en vetítik az Öreg Bánya Titka című magyar filmsorozatot.

Bányatörp Creative Commons License 2005.11.05 0 0 790
A vörösvári gép volt a gumirugózású?
Előzmény: C50 (789)
C50 Creative Commons License 2005.11.03 0 0 789
Ez az amit senki sem tud.Eredetileg 681-685 pályaszámokon fotottak az OÉÁ újonnan vásárolt mozdonyai,később kaptak iparvasúti pályaszámot.A petényi mozdonyok a 683 685 számúak,egyet Pilisvörösváron 1980-ban,kettőt Sárisápon 1989-ben vágtak szét.A megmaradt két mozdony a legfiatalabb C50-es,1968-as évjárat.
Előzmény: Bányatörp (788)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.03 0 0 788
A másiknak mi a pályaszáma?
Előzmény: C50 (787)
C50 Creative Commons License 2005.11.03 0 0 787
Az E04-42-n motorcserét kezdtek tavasszal aztán úgy is maradt,a másik jár az általad leírtak szerint.
Előzmény: lassújel (785)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.03 0 0 786
C50 talán meg tudja mondani, nemrég járt fent.
Előzmény: lassújel (785)
lassújel Creative Commons License 2005.11.03 0 0 785

 

Vissza még egy kicsit Felsőpetényhez.

 

Melyik C50-es járogat még, csak nem az E04-42?Ezek szerint csak a granulálóig van felszíni forgalom, onnan rakják át az agyagot a teherautóra?

Bányatörp Creative Commons License 2005.11.02 0 0 784
Bezony. Egykor és ma.
Előzmény: C50 (780)
Bányatörp Creative Commons License 2005.11.02 0 0 783

Kicsit elírtam... :-S

 

jav.: ...soha meg nem épült...

Előzmény: Bányatörp (775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!