"Egy 5 ajtósban, benzinnel szerintem nincs akkora élvezet. Még talán 2.0l-essel sem. 2.0HDi facelift után. Az barátibb szerintem."
Elnézést, privát vélemény jön:
Ezt csuklóból cáfolnám. Számomra az élvezet nem az egyenesben történő gázpedál-taposás, hanem pont, hogy inkább a kanyarvadászat. És ebben a műsorszámban az összes dízel kellemetlenebb, mint bármely benzines (a szűkebb használható fordualtszám-tartomány miatt, állandóan gangolni kell, néha pont a legkellemetlenebb pillanatokban, mert vagy túl alacsony, vagy túl magas a fordulat). Ez a dolog egyáltalán nem a teljesítményről/nyomatékról szól.
Volt dízelem is, meg benzinesem is; számomra a dizli elfogadható bizonyos körülmények közt, de hogy az élvezetes autózásra nem alkalmas, az tuti.
Amúgy ennek a beszerelése esetén elvesztem azt a lehetőséget, hogy a kocsiból kiolvassam a fogyasztási infókat? Vagy a középen lévő kijelző mutatja mindig az utolsó állapotot?
Minden autót lehet élvezetesen vezetni, csak úgy kell hajtani. Én az (OFF) 1.1es Golfommal is nagyokat autóztam. És most a 2.2DTi Zafirával is lehet néha "huncutkodni". (ON)
Egy 5 ajtósban, benzinnel szerintem nincs akkora élvezet. Még talán 2.0l-essel sem. 2.0HDi facelift után. Az barátibb szerintem. (Nem gondoltam, hogy egyszer HDi-t fogok "ajánlani":))
Annyit szabad kérdezni, hogy egy olasz autó után miért pont francia? Csak mert tudjuk, az igazi olasz autók temperamentumosak és tényleg szenvedélyjel készülnek. A mostani alfák is igencsak kitűnnek a tömegből és egy 307 igencsak "egyenautó". (Ezen csak nem sértődik meg senki, meg elvégre nekem is 307-em volt. Én 1.6HDi-vel is szerettem azért)
Azért a garázsban való megpaskolás ismerős dolog :)
- Disel, benzin: még nem döntöttem. Szeretek azért lendületesen autózni > talán benzines és a jelenlegit is sk. szerelem, ezért talán ismét benzines. Azért a disel sincs távol tőlen, de ezt még kitárgyalnánk
- Facelift előtti, utáni? Jelenlegi is egy fullos olasz gép. nem nagyon akarok lejjebb menni. Nem a nagyzolás miatt, de nekem az autó nem a klasszikus elvigyen A-ból B-be történetet jelenti. Egy jó út után (trafi, csekk nélkül) a garázsban megpaskolom: ez jó móka volt! Kérem a mosolyt mellőzni!
Első körben az utánnad következő bejegyzésben lévő "adatbázis"-ra is gondoltam. Ebből már tudok indulni.
Üdv a csapatban. Mint mindenütt, a tegeződés 1xűbb mindenkinek itt is. Nincs különbség ember és ember közt, itt mindenki jószándékú, segítőkész és PEU fan:-) Kor nem számít, csupán annyiban, hogy legalább már nem én leszek a legidősebb:-) /1959/ Mielőtt vennél, kérdezz, mint inkább utána. Sok bajtól megkíméled magad. Hülye kérdés nincs, legfeljebb hülyén feltett, de azt is megfejtik a spillerek:-D Szóval hajrá!