100k folott van az elettartama nalam az off-on egy tarcsanak.
A Swift jobban eszi, de 80k-t azon is elmenne nalam. Szoval ennyibol nevonj le tul sok kovetkeztetest.
Frissen mosott autoval indultam neki egyszer egy tazasnak. 3000km utan is tiszta volt a kerek. Aztan 300 alatt megfekete lett. Szoval az se mindegy, hogy hasznaltad.
Dehat akinek annyi esze van, mint egy marek szaritott molylepkenek...
Tudod vannak ettől sokkal veszélyesebb házi tuningok amiket az itt jelenlévők között is előszeretettel van alkalmazva.
A féktárcsám köszöni jól van. Már túl van a 5 ezredik km-en és fogja a kocsit ahogy kell. Tavasszal ha cserélem a téli kerekeket majd lesz róla szupermakró, aztán majd kielemezzük a hajszálrepedéseket.
"A jármű átalakítása a már forgalomba helyezett jármű olyan megváltoztatása, amely a típusbizonyítványban, az összeépítési engedélyben vagy a korábbi átalakítási engedélyben meghatározott adat, illetőleg közlekedésbiztonsági vagy környezetvédelmi jellemző módosulását eredményezi, valamint a gépkocsi alvázának (az alváz szerepét betöltő, az alvázszámot viselő szerkezeti elemének) cseréje."
Csak egyetlen egy írást idézz tőlem ahol bárkinek is mondtam volna, hogy utánozzon. Nem kell több csak egy.
A saját kocsimmal pedig azt tehetek amit akarok és le is írhatom, hogy mit csinálok vele.
De már azt is észrevettem, hogy írhatok szentírást is, a trollok arra is ráugranak. Nem azzal van a gond, hogy mit írok hanem az, hogy én írom.
Elvből nem idézem be ide azt a sok emailt amit kapok a velem egyetértő itteni fórumozóktól. Sokan kerestek meg idáig mindenféle problémával privátban csak azért mert ide nem akarnak kérdéssel fordulni pont az ilyen ellenséges hangulat miatt.
Én meg 8 éve olvasom ;) régebben Danny Zuko néven, csak elfelejtődött a jelszavam, ami meg volt adva email meg már nem élt.
És azért kell néha helyére tenni pár dolgot a fejekben, mert ha valaki sokat hajtogat hülyeséget a fórumon és cáfolat nincs hozzá akkor még a végén valaki elhiszi, aztán jön a sírás. Nem azzal van a baj, ha valaki meggyőződésből a saját feje után megy, még ha az hibás is, hanem azzal ha terjeszti.
De tegyük fel egyikőnk sem szól hogy ez vagy az hülyeség. Mit olvasnál ebben a topicban az elmúlt pár hónap alatt? Fúrd ki a féktárcsát, állítsd el az alapjárati csavart, tegyél bele nem bele való olajat és még sorolhatnám...
Aztán mintegy mellékesen ha rákérdezel kiderül hogy egyik sem az igazi, de azért ne szóljon bele senki.
A fizikai és egyéb ismeretek teljes hiányát tükröző érvelések már csak a hab a tortán.
Kohn elpanaszolja a rabbinak, hogy döglenek a libái. - Mivel eteted őket? - Szemes kukoricával. - Az a baj. Etesd ezután darával! Kohn egy hét múlva ismét panaszkodik, hogy még mindig döglenek a libái, pedig darával eteti őket. - Mert szamár vagy! . - mondja a rabbi. - zabbal etesd őket! Pár nap múlva Kohn megint siránkozik, hogy hiába eteti zabbal a libáit, mégis pusztulnak. - Ostoba fajankó vagy, miért nem árpával eteted őket?! Másnap megint megy Kohn: - Rabelében, hiába próbálkoztam az árpával, megdöglött az utolsó libám is! - Most már egy libád sincs? - Egyetlen egy se. - Kár. Pedig még annyi jó ötletem lett volna...
Az az idióta legalább megpróbál segíteni és nem hiszem, hogy valótlan dolgokat állítana. Szemben a trollokkal akik havonta benéznek ide és belekötnek az élő fába is csak a hecc kedvéért.
hááát srácok..... nem nagyon sajnálom, h lecseréltem az autót és már nem ebbe a topikba kell nap mint nap benézni és segítséget kérni ha szükséges - csak néha a nosztalgia miatt, bár ilyenkor mindig elszomorodom :( - ez az állandó acsarkodás teljesen idegölő ennél még az IGNIS fórum is sokkal barátságosabb, pedig azt az autót már bő két éve eladtam..... ez a topik már rég nem arról szól ami miatt létrejött: egymás segítése, tanácsokkal való ellátása....
Hiába próbálsz fogást találni ha nem követed az eseményeket.:-))
Az elment 100 ezer km-ig, az azt takarja, hogy az első beletöltött Hykomol mindjárt egészen újkorában került bele kb 7 ezer km-es korában. Ezt 103 ezer km-nél cseréltem le szintén ugyanilyen Hykomolra.
Azóta újabb 65 ezer km van benne és mivel rámszakadt a Nemzeti Bank ezért karácsonyra drága olajat vettem a Swiftbe...mert megérdemli.
A duplát kuplungolni pedig annyit takar, hogy néha egy hosszabb piroslámpánál mikor kicsit bealudtam akkor előfordult, hogy a gyorsabb váltókezelés miatt nem ugrott be elsőre a fokozat és nyomni kellett még egyet a pedálon. Bizonyára te is tapasztaltál már ilyet.
Ilyen eset lassabb váltókezelésnél sosem fordult elő. A új Xado olajjal pedig megszűnt ez a hiba.
A hátrameneti fokozat akadása kizárólag a hideg reggeli induláskor fordult elő, meleg állapotban soha. Valószínű, hogy nálad is ismert jelenség. Olajcsere után ez a hiba is megszűnt.
De legalább következetes lennél... egy nap 3 hsz és 3 féle futásteljesítmény...
1.Karácsonyra megleptem a Swiftet egy garnitúra Xado olajjal mind motor mind váltó téren. Az előző váltóolajban még csak 65 ezer km volt de gondoltam kipróbálok valami más olajat is.
2.Nekem a gyárilag beletöltött olajjal volt gondom. Ezért is cseréltem le Hykomolra. 150 ezer km-en keresztül ezzel üzemelt hibátlanul.
3.Ha a Hykomol elment 100 ezret úgy, hogy még a színe is alig változott akkor talán ez is elmegy addig.
A 150.000km-en keresztül hibátlan melyik alpontja takarja a "vette a sebességeket rendesen, néha az egyes és a hátrameneti fokozathoz kellett duplát kuplungolni " metódust?