Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9610
Az ajatajaira fölkerültek a barna csíkok?
Előzmény: CKD Kombinát (9609)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9609
1342 ma megjött Budafokra!
MaViTE Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9608

Nemrégen felmerült a kérdés, hogy mi lett a 1303-mal. Sokat dolgoztunk a kocsin, az elmúlt fél év képes összefoglalóját itt olvashatjátok:

http://www.mavite.hu/1303.html

Csmg Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9607
A berlini német prcizitás meg az, hogy kapaszkodj mert kilő a villamos a megállóból, gyorsabban mint a combino.
Előzmény: ymuh (9606)
ymuh Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9606
Nesze neked német precizitás :)
Előzmény: Törölt nick (9603)
dohonyiz Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9605
Sziasztok,

Ma olyan este fél 7 körül Kispesten a Lehel utcától a Kossuth tér felé indulva megadta magát a 1478. Ki tudja mi baja lett?

Én a mögöttes Hannuson voltam, gyorsan kiért a segély, rohangásztak a 1478 körül, volt olyan szerelő, amelyik az ICS tetejét nézegette, volt amelyik alá nézett, és ők felváltva rohangásztak a szerelő kocsi és az ICS között.

Kívülről nem látszott rajta semmi elváltozás, de mozdulni sem tudott, az egyik szerelő próbálta elindítani, de csak erőlködött és semmi haladás.

Más: A 1435 mikor jött már megint vissza Szávába? Korábban már járt itt, de most újra itt van pár napja. (gondolom a kiesett 1471 és 1422 helyett jött)

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9604
1362 valami csodálatos. Ilyen csöndes, halkan futó KCSV-t még életemben nem láttam. (Persze lehet, hogy vezetni már nem ekkora élmény.. :D)  1477 pedig Kelenföld kocsiszín udvarán.
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9603

itt arra gondol a kollega, hogy akármilyen gyorsan fordítod el az ajtó kapcsolót, majd jóütemben tolod a szabályzót,  az olajos ret szép lassan old, utána intenzív áramkorlátozással indul el a gép (rángatásmentesség és komfort miatt). Ezen a zárás semminemű módon nem segít.

A 3-ason is elég necces (finom voltam), az 1-esen és a körúton ilyen kialakítással ilyen forgalomtechnika mellett ez a típus nem élne meg egykönnyen.

 

SzL

Előzmény: Peti817172M (9601)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9602
Örömhír, hogy a 1423-asnak megszűnt a szitálása.
Csak sikerült vele Budafokon vagy Kelenföldön kezdeni valamit. Mostmár nem 30nál kezdi, csak 50nél a szitálást, de az már nem gond, hiszen gyorsabban úgyse megyünk vele.
Így már újra egész jó kis kocsi lett belőle. :)


Viszont a 1462-őt igazán le lehetne már selejtezni, vagy ideglenesen kivonni a forgalomból...:S
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9601
Hát, az nehézkes lenne. A szükségzáró gomb nincs bekötve?

Mondjuk az ICS korszakban volt vicces, hogy nagy nehezen sikerült becsuknia az ajtókat, majd mikor letiltott a lámpa, akkor visszanyitott, hogy utána még egyszer szenvedhessen vele :)
Előzmény: Csmg (9600)
Csmg Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9600
A nagy okosságoddal menj ki vele a krt.-ra és próbálj ajtót zárni a nyugatinál csúcsban. Még fel se old a RET fékje mire letilt a lámpa.
(Nem akarod abbahayni az okoskodásokat?)
Előzmény: Peti817172M (9587)
AtomcsiKK Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9599
Na ugye. De ez itt már OFF, ha valami még eszedbe jut, az menjen a síndöcbe.
Előzmény: Peti817172M (9598)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9598
Jellegrajzok alapján a Tewe első ajtó első élétől az utolsó ajtó utolsó éléig 53,7 méter, ugyanez a Combinónál kb. 51 méter. Tehát majdnem 3méter különbség. Ez már jelentős.
Előzmény: Peti817172M (9597)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9597
Megnéztem a pontos számokat. Ütközőnélkül 1 méter 30 centivel hosszabb a csatolt Tewe.
Előzmény: Peti817172M (9596)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9596
Ebből 1,30 a két csatlásfej hossza, marad 70 centi különbség.
Előzmény: AtomcsiKK (9594)
ymuh Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9595
"Egy motor plusz pót" viszont 31.7 méterrel rövidebb, mint a Combino!
Előzmény: Peti817172M (9593)
AtomcsiKK Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9594
Az pont elég ahhoz, hogy pár helyen kilógjon a megállóból.
Előzmény: Peti817172M (9593)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9593
Két méterrel hosszabb, mint a Combino...
Előzmény: Törölt nick (9591)
Humarci Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9592
c-rész nélküli hannusok csatolva XD
Előzmény: Törölt nick (9591)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9591
A csatolt Hannus 56 méter.
Előzmény: Peti817172M (9589)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9590
Főmérnökségi engedély kell hozzá.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (9588)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9589
A csatolt ICS is 50 méter fölötti, szal ha az megkapta az engedélyt, akkor Hannusnál se lehet túl bonyolult.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (9588)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9588

Mintha azt olvastam volna valahol, hogy azt csatolt üzemű menetrend szerinti forgalomhoz külön kell engedélyeztetni a szerelvény hossza miatt, szólóban meg vicces lenne.

 

Ja, UV viszont még pótolhat a körúton minden további nélkül. :-)

Előzmény: Peti817172M (9587)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9587
A Hannus is elfér a körúton.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (9585)
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9586
A kelenföldi egyedis kocsik nem mostanában érik el a V3-hoz szükséges kilómétert?
Előzmény: Törölt nick (9583)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9585

"illetve feloldható e a 4 szűk keresztmetszet probléma (lánchíd pest, buda. szabihíd, viadukt)."

 

Szerintem hozzátehetjük ötödikként, hogy jelenleg a Combino is - ami pengeélen táncol a kocsikiadást tekintve - csak ICS-vel helyettesíthető szükség esetén, semmi mással a jelenlegi felhozatalból.

Előzmény: Törölt nick (9581)
zsig Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9584
Nyugodt vagyok. :-) Akkor emelkedik egy kicsit a vérnyomásom, ha az ilyen rettenet gépeket vasárnap látom a 2-esen.
Előzmény: Törölt nick (9583)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9583

Zsig, nyugodj meg sajnos elég sok ics áll per most kopott kerékkel, meg kedvesvillamos a csodaszaggatójának a nyűgjeivel (elpukkant gto és elszökkent freon, nem unalmas az élet, annyiféle nyűgjük van ezeknek a gépeknek :-) ).

Mivel a 1334 valszeg megkapta v3-nál a kerékcserét, ezért megy, még ha amúgy egy szar is. Valamit meg ki kell adni.

 

E van. Lehetne sokkal jobban csinálni, mi is tudjuk. Egy kis pénzmag kellene az üzemeltetésbe.

 

SzL

Előzmény: zsig (9582)
zsig Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9582
Én sem írtam selejtezést, de ha _most_ nem kell ennyi, akkor a leggázabb példányokat félre lehetne állítani, nem kell csak azért járatni a gyalázatos állapotú kocsikat, mert a műszak azt szereti, ha egyenletesen telik a kilométer.
Előzmény: Törölt nick (9581)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 9581

Igazság szerint marhára nem kell 118 ihcs, de senki nem mer lépni objektív okokból.

Ki kellene pontosan számolni az igényeket.

Csakhogy ahhoz tudni kellene, hogy mi milyen dátummal valósul meg eu projekt, illetve feloldható e a 4 szűk keresztmetszet probléma (lánchíd pest, buda. szabihíd, viadukt).

Mikor lesz 1-es, 3-as?

Mikor lesz hannoveri, mennyi?

Meddig tart a T5C5K és Tw6000 J1 projekt? Mi lesz a hagyományos T5C5ökkel?

Milyen más uniós projekt lesz, mikor?

Lesz e járműbeszerzési projekt, ha lesz, mikor lesz belőle jármű?

Mi lesz a telephelyekkel, legfőképp fradival?

 

Megannyi kérdés érdemi válaszok nélkül, marhasok okoskodással, bölcselkedéssel konkrét dátumok számok nélkül.

 

SzL

Előzmény: zsig (9579)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!