Ma olyan este fél 7 körül Kispesten a Lehel utcától a Kossuth tér felé indulva megadta magát a 1478. Ki tudja mi baja lett?
Én a mögöttes Hannuson voltam, gyorsan kiért a segély, rohangásztak a 1478 körül, volt olyan szerelő, amelyik az ICS tetejét nézegette, volt amelyik alá nézett, és ők felváltva rohangásztak a szerelő kocsi és az ICS között.
Kívülről nem látszott rajta semmi elváltozás, de mozdulni sem tudott, az egyik szerelő próbálta elindítani, de csak erőlködött és semmi haladás.
Más: A 1435 mikor jött már megint vissza Szávába? Korábban már járt itt, de most újra itt van pár napja. (gondolom a kiesett 1471 és 1422 helyett jött)
1362 valami csodálatos. Ilyen csöndes, halkan futó KCSV-t még életemben nem láttam. (Persze lehet, hogy vezetni már nem ekkora élmény.. :D) 1477 pedig Kelenföld kocsiszín udvarán.
itt arra gondol a kollega, hogy akármilyen gyorsan fordítod el az ajtó kapcsolót, majd jóütemben tolod a szabályzót, az olajos ret szép lassan old, utána intenzív áramkorlátozással indul el a gép (rángatásmentesség és komfort miatt). Ezen a zárás semminemű módon nem segít.
A 3-ason is elég necces (finom voltam), az 1-esen és a körúton ilyen kialakítással ilyen forgalomtechnika mellett ez a típus nem élne meg egykönnyen.
Örömhír, hogy a 1423-asnak megszűnt a szitálása. Csak sikerült vele Budafokon vagy Kelenföldön kezdeni valamit. Mostmár nem 30nál kezdi, csak 50nél a szitálást, de az már nem gond, hiszen gyorsabban úgyse megyünk vele. Így már újra egész jó kis kocsi lett belőle. :)
Viszont a 1462-őt igazán le lehetne már selejtezni, vagy ideglenesen kivonni a forgalomból...:S
Hát, az nehézkes lenne. A szükségzáró gomb nincs bekötve?
Mondjuk az ICS korszakban volt vicces, hogy nagy nehezen sikerült becsuknia az ajtókat, majd mikor letiltott a lámpa, akkor visszanyitott, hogy utána még egyszer szenvedhessen vele :)
A nagy okosságoddal menj ki vele a krt.-ra és próbálj ajtót zárni a nyugatinál csúcsban. Még fel se old a RET fékje mire letilt a lámpa. (Nem akarod abbahayni az okoskodásokat?)
Jellegrajzok alapján a Tewe első ajtó első élétől az utolsó ajtó utolsó éléig 53,7 méter, ugyanez a Combinónál kb. 51 méter. Tehát majdnem 3méter különbség. Ez már jelentős.
Mintha azt olvastam volna valahol, hogy azt csatolt üzemű menetrend szerinti forgalomhoz külön kell engedélyeztetni a szerelvény hossza miatt, szólóban meg vicces lenne.
Ja, UV viszont még pótolhat a körúton minden további nélkül. :-)
"illetve feloldható e a 4 szűk keresztmetszet probléma (lánchíd pest, buda. szabihíd, viadukt)."
Szerintem hozzátehetjük ötödikként, hogy jelenleg a Combino is - ami pengeélen táncol a kocsikiadást tekintve - csak ICS-vel helyettesíthető szükség esetén, semmi mással a jelenlegi felhozatalból.
Zsig, nyugodj meg sajnos elég sok ics áll per most kopott kerékkel, meg kedvesvillamos a csodaszaggatójának a nyűgjeivel (elpukkant gto és elszökkent freon, nem unalmas az élet, annyiféle nyűgjük van ezeknek a gépeknek :-) ).
Mivel a 1334 valszeg megkapta v3-nál a kerékcserét, ezért megy, még ha amúgy egy szar is. Valamit meg ki kell adni.
E van. Lehetne sokkal jobban csinálni, mi is tudjuk. Egy kis pénzmag kellene az üzemeltetésbe.
Én sem írtam selejtezést, de ha _most_ nem kell ennyi, akkor a leggázabb példányokat félre lehetne állítani, nem kell csak azért járatni a gyalázatos állapotú kocsikat, mert a műszak azt szereti, ha egyenletesen telik a kilométer.
Igazság szerint marhára nem kell 118 ihcs, de senki nem mer lépni objektív okokból.
Ki kellene pontosan számolni az igényeket.
Csakhogy ahhoz tudni kellene, hogy mi milyen dátummal valósul meg eu projekt, illetve feloldható e a 4 szűk keresztmetszet probléma (lánchíd pest, buda. szabihíd, viadukt).
Mikor lesz 1-es, 3-as?
Mikor lesz hannoveri, mennyi?
Meddig tart a T5C5K és Tw6000 J1 projekt? Mi lesz a hagyományos T5C5ökkel?
Milyen más uniós projekt lesz, mikor?
Lesz e járműbeszerzési projekt, ha lesz, mikor lesz belőle jármű?
Mi lesz a telephelyekkel, legfőképp fradival?
Megannyi kérdés érdemi válaszok nélkül, marhasok okoskodással, bölcselkedéssel konkrét dátumok számok nélkül.