Mindenki másként "hüe" nekem meg kicsi lett a 17es turbó, nem fújja el a racing porlasztó füstjét, így most szomorúság van és gyüjtögetés, de azért másodikban gázadásra elforog a 16os kerék :) csak köd utána
Lesz??? Már van :) Otthon, építettem. 12 méter egyelőre mivel ennél a pontnál elfogyott a laposvas a helyi vastelepen, szállításra várunk, ha jön anyag épül tovább. Ugyanolyan elven, mint ami a parkban van, flex és hegesztőpálca kérdése csupán :)
itt még csak az "ideiglenes" mozdonnyal gurul a fiam :)
OFF: Van három vasúti hajtányom, nyolcvan méter 1:32-es kerti vasutam, épül az 1:8-as "ráülős" vonatunk, és van némi H0 gördülőanyag, de nincs semmi közöm a vasúthoz :) http://keptar.trainmodeller.hu - itt van vagy 11 ezer vonatos fotóm, http://blog.trainmodeller.hu itt meg hat évnyi webes napló mindenféle vonatos marhaságról :)
:)) köszönöm szépen a kedves válaszokat, mindenképpen jelentkezni fogok! Még várunk a válaszra a szalonból, mennyiért számolják be az előző gépet, amint megvan a válasz, elhozzuk! Alig várom :) Szép estét!
Köszi a választ és egy Yatour márkanevűt néztem ki 24 ezerért, szintén cd tárként kezeli a fejegység, SD kártya, usb bemenet, meg jack-es aux van rajta.
én használtam DENSION típusút, sztem max megéri az árát, itt a topikban próbálkoznak barkácsmegoldásokkal, de egyik sem nyújtja azt, minta DENSION, CD tárnak látja a rendszer, és úgy is kezeli mind felhasználás, mind hangminőség tekintetében (olcsóbb szériás a LITE verzió, a jelenlegi OFF autómaba azt használom, képességei szerényebbek, de a hangminősége az remek. Csak ajánlani tudom, nálam a gyári rendszerrel tökéletesen együttműködött (facelift előtti volt az autó)
"...Pécsi, Pécs környéki SW tulajok segítségét kérem. Aug. 25-én vizsgázik az autóm és szükségem lenne egy hátsó ülésre. Valaki kölcsön tudna egyet adni a vizsga napjára?..."
jah, bocsi, nem olvastam még, de persze megoldjuk... mindjárt válaszolok a második e-mail-edre is! :-)
Elnézést, ha úgy értetted, hogy szerintem ezt mondtad/gondoltad :D
De amit írtam, a szerpentines benzin_vs_dízel dologról, azt tartom. És nekem "csak" 1.6-os 5ajtós, de nagyon élvezetes - anno az erősebb turbódítelemmel meg nem volt az (Off_MondeoMKIII_on volt), jobb futóművel, de mégis kellemetlenebb karakterisztikával... A dizliség miatt.
Sajnálom ha úgy jött le, hogy nekem az élvezet az egyenesben való gyorsulás. Nem így van. És egy autónal minden esetben a kanyargós útak a legjobbak-szerintem. Elvégre ott jön ki a futómű előnye/hátránya.
Ezt a váltogatást nem tudom. Nálam hozzátartozik az élvezethez, hogy váltok. Egy benzinnél 5000rpm az egy dieselnél 3000rpm. Max egy fokozattal feljebbb vagy.
Jó most nem azt akarom mondani, hogy a diesel jobb mert nem így van. (Egy VTi mondjuk 1000x jobb:))
Én magára a 2.0l-es motorra mondtam. Nem a legmodernebb konstrukció. Teljesítményre nézve sem.. De NEM azt mondom hogy ROSSZ.
Tény, hogy a 2.0l-es HDi-vel nem volt dolgom, de az én 2.2DTi-mel elvezeteseket tudok menni-még ha több mint 1.3Tonna is- a Tardosi hegyekben is akár. (Már ameddig a felni bírja a kátyukat:))
"Egy 5 ajtósban, benzinnel szerintem nincs akkora élvezet. Még talán 2.0l-essel sem. 2.0HDi facelift után. Az barátibb szerintem."
Elnézést, privát vélemény jön:
Ezt csuklóból cáfolnám. Számomra az élvezet nem az egyenesben történő gázpedál-taposás, hanem pont, hogy inkább a kanyarvadászat. És ebben a műsorszámban az összes dízel kellemetlenebb, mint bármely benzines (a szűkebb használható fordualtszám-tartomány miatt, állandóan gangolni kell, néha pont a legkellemetlenebb pillanatokban, mert vagy túl alacsony, vagy túl magas a fordulat). Ez a dolog egyáltalán nem a teljesítményről/nyomatékról szól.
Volt dízelem is, meg benzinesem is; számomra a dizli elfogadható bizonyos körülmények közt, de hogy az élvezetes autózásra nem alkalmas, az tuti.