Nem tudom, én sem láttam máshol azóta, viszont ha jól tudom, a Hannusok felújításának elkezdése óta mindig 3 "vendég" ICS van/volt a Szávában, eleinte a 1408, 1435, 1450 trió, aztán egyszercsak jött a 1422 és akkor eltűnt a 1435.
A múltkori UV kiránduláskor láttam a Száva kocsíszíni épület sarkában pihenni a 1503 mellett a 1471-et és a 1422-t, de a 1435-öt akkor sem láttam, csak a 1408-at és a 1450-t. Ebből gondoltam, hogy a 1435 valahol máshol i s járt.
Tényleg, a 1422vel és a 1471-el mi van? Azok sem voltak jó ideje forgalomban.
Ugyanezzel a lelkesedéssel szerintem a (szintén GANZ) G2 is életre lehelhető volna (ha újra összecsatolnák)! :-) Sőt... Az jobban egyben volt (lenne), mint az 1303 az első napokban nektek... :-P
Szerintem el se ment Szávából. Max annyi, hogy mivel kevesebb vilit kell kiadni a szünetben, így pár napig/hétig nem lehetett kiadva és ezért nem láthattad. Február 17.-e óta Szávás, azóta nem tudok róla, hogy az 50-esen kívül más vonalon is felbukkant volna. Javítsatok ki, ha netán tévedek.
Ma olyan este fél 7 körül Kispesten a Lehel utcától a Kossuth tér felé indulva megadta magát a 1478. Ki tudja mi baja lett?
Én a mögöttes Hannuson voltam, gyorsan kiért a segély, rohangásztak a 1478 körül, volt olyan szerelő, amelyik az ICS tetejét nézegette, volt amelyik alá nézett, és ők felváltva rohangásztak a szerelő kocsi és az ICS között.
Kívülről nem látszott rajta semmi elváltozás, de mozdulni sem tudott, az egyik szerelő próbálta elindítani, de csak erőlködött és semmi haladás.
Más: A 1435 mikor jött már megint vissza Szávába? Korábban már járt itt, de most újra itt van pár napja. (gondolom a kiesett 1471 és 1422 helyett jött)
1362 valami csodálatos. Ilyen csöndes, halkan futó KCSV-t még életemben nem láttam. (Persze lehet, hogy vezetni már nem ekkora élmény.. :D) 1477 pedig Kelenföld kocsiszín udvarán.
itt arra gondol a kollega, hogy akármilyen gyorsan fordítod el az ajtó kapcsolót, majd jóütemben tolod a szabályzót, az olajos ret szép lassan old, utána intenzív áramkorlátozással indul el a gép (rángatásmentesség és komfort miatt). Ezen a zárás semminemű módon nem segít.
A 3-ason is elég necces (finom voltam), az 1-esen és a körúton ilyen kialakítással ilyen forgalomtechnika mellett ez a típus nem élne meg egykönnyen.
Örömhír, hogy a 1423-asnak megszűnt a szitálása. Csak sikerült vele Budafokon vagy Kelenföldön kezdeni valamit. Mostmár nem 30nál kezdi, csak 50nél a szitálást, de az már nem gond, hiszen gyorsabban úgyse megyünk vele. Így már újra egész jó kis kocsi lett belőle. :)
Viszont a 1462-őt igazán le lehetne már selejtezni, vagy ideglenesen kivonni a forgalomból...:S
Hát, az nehézkes lenne. A szükségzáró gomb nincs bekötve?
Mondjuk az ICS korszakban volt vicces, hogy nagy nehezen sikerült becsuknia az ajtókat, majd mikor letiltott a lámpa, akkor visszanyitott, hogy utána még egyszer szenvedhessen vele :)
A nagy okosságoddal menj ki vele a krt.-ra és próbálj ajtót zárni a nyugatinál csúcsban. Még fel se old a RET fékje mire letilt a lámpa. (Nem akarod abbahayni az okoskodásokat?)
Jellegrajzok alapján a Tewe első ajtó első élétől az utolsó ajtó utolsó éléig 53,7 méter, ugyanez a Combinónál kb. 51 méter. Tehát majdnem 3méter különbség. Ez már jelentős.
Mintha azt olvastam volna valahol, hogy azt csatolt üzemű menetrend szerinti forgalomhoz külön kell engedélyeztetni a szerelvény hossza miatt, szólóban meg vicces lenne.
Ja, UV viszont még pótolhat a körúton minden további nélkül. :-)