Ferrari continued testing today at the Sakhir circuit in Bahrain. It was another tough day for the new car which has struggled to find good reliability. Michael Schumacher was only able to complete 49 laps while team mate Felipe Massa racked up 124 in the F2004.
<!--
var myDate = new Date();
AT_MISC = myDate.getTime();
document.write('');
if (navigator.userAgent.indexOf("Mozilla/2.") >= 0 || navigator.userAgent.indexOf("MSIE") >= 0) {
document.write('');
}
document.write('');// -->
document.write('');
The day's programme focused on set-up and tyre testing for Michael and electronics and tyre work for Felipe. The day was not without technical problems for Michael, who only managed to complete 49 laps, the quickest in a time of 1m31.390s. As for Felipe, he covered 124 laps, setting a best time of 1m30.410s.
Testing continues at this circuit tomorrow when once again, Michael Schumacher and Felipe Massa will be on track.
Na jó, de ez most egy Forma 1-es topik. Elég kár, hogy a tradícionális sportautó gyárakból már egyre kevesebb vesz részt. Bár mai napig hamarabb jut eszembe egy 911-esről az autóversenyzés, mint pl. egy taxis Megánról :D
Szal a Ferkánál meg a Renaultnál képesek voltak normális autót adni a versenyzők segge alá, a McLarennél viszont sokkal inkább a technikán ment el a dolog mint Kimin/Montin.
Ferrarinak meg volt olyan éve, hogy augusztusban kioszthatták a versenyzőiknek az ivás/bulizás ill. tenisz/moto bérleteket, mert annyira jók voltak.
Még jó hogy mások az elvárásaik a versenyzőikkel szemben!
McLarennél szerintem KR bizonyított, most már a mekinek kellene!
Szerintem nem érdemes idegeskedni azon, ha vannak (nem is kevesen) olyanok, akik a Ferrari vagy Mihály ellen drukkolnak. Főleg nem, ha olyanok, akik értenek a témához és nemcsak alaptalanul fröcskölődnek, hanem alá is tudják támasztani a véleményüket.
De azért csak nézzük a tényeket (ez Dale Carnegie mondta): hány VB címe van Schuminak és hány az ő kedvenceiknek? Melyik pilóta keresi a legtöbb pénzt a Forma 1-ben)? Melyik pilóta volt az aki egy 20 évig döglődő Ferrarit csúcsra tudott juttatni (pedig előtte is volt egy pár nem éppen amatőr próbálkozó pl. Prost)? De a kedvenc kérdésem: tegyük fel lenne egy nyereményjáték ahol a győztes egy évre megkapna egy autót használatra (benzin és egyéb költségekkel együtt): egy Ferrarit vagy egy Mercedest vagy egy Renault-t. Szerinted a nagytöbbség melyiket választaná....?
pontosan. az elmúlt 4 évben 2 VB cím úszott el emiatt. de Frank Williamsról se feledkezzünk meg 2003 miatt, és amiatt hogy a bmwvel képtelen volt normálisan együttműködni, kíváncsi leszek theissen saját csapattal mire megy.
Szerinted ebből fog elkezdeni németül tanulni? Az olyan ronda szavak, mint a "Saisonvorbereitungen" nem segítik elő a nyelvtanulást. Nem beszélve a "Ross Brawn" és a "Ferrari" szavakról, amikről még a németek is elismerik, hogy csúnyák. :-)))
Én bő két éve mondom, hogy Dennis nem tudja összetartani a csapatot. fegyelmezetlenek a pilóták, fegyelmezetlenek a munkatársak, és ezen nagydíjak, pontok, és talán a VB is elment.
A kedvenc vesszőparipám a Montoya féle motorozós balhé. Dennis még falazott is neki, simisimibuksija, nem baj Juan, majd kinövöd... Todt, vagy Briattore szerintem közölte volna, hogy vissza se gyere.
erősen gondolkodtam rajta, de szerintem a ferrarinál minimum triumvirátus volt, nem csak todton múltak a dolgok.de ő is ott van a jók között, az tény. manapság mást nem is említenék meg. Ron Dennis és Frank Williams szerintem már kiöregedőben vannak, az utóbbi egészen biztos, de Dennis is eléggé bizonytalan mostanában.
hát szerintem az az alap, ha az ember F1 csapatot indít, hogy "végy egy jó csapatfőnököt".
Briattore mellett Dave Richards is képes volt pár év alatt összerakni a BAR-t. jelenleg sztem ők ketten a legjobban, kár hogy Richards nincs a mezőnyben.
"Ez azért nem kevés teszttel a hátunk mögött kissé önigazolásnak, vagy inkább alaptalan optimizmusnak tűnik.
Egyre inkább az a tendencia, hogy a téli tesztek igenis mérvadóak..."
Alaptalan optimizmus-e vagy sem, továbbra is azt vallom, hogy téli tesztek nem adnak minden esetben tökéletes összehasonlítási alapot. Egyrészt sohasem tudható pontosan, hogy a különböző csapatok éppen mit tesztelnek egy adott tesztfázisban, illetve mért körön, másrészt amikor a szabályok ekkorát módosulnak (vagy a Toyota esetében például gumigyártóváltás van), nem biztos, hogy pusztán a jó tesztköridők a záloga a végső győzelemnek. Ráadásul az is lehet, hogy a tesztszezonban valaki olyasmivel szopik, amit az első futamokra sikerül helyrerakniuk, és az addigi siralmas teszteredményeikre rácáfolva megtáltosodnak a futamokon.
Persze, gyanítani azért nyilván sok mindent lehet egy téli tesztszezon után, de például nem nagyon emlékszem olyasmire, hogy (természetesen rajtam kívül!!! :-D ) itt a fórumon bárki is számított volna a Toyota 2005-ös jó évkezdésére a téli teszteredményeik alapján... (Persze simán elképzelhető, hogy rosszul emlékszem!)
Én (a csapattal együtt) most is hasonló idénykezdésben reménykedem annyi kiegészítéssel, hogy bízom benne, hogy egészen év végéig kitart a lendületük. (Vagy ha a kezdés sikerül gyenguszra, év végére talajvízszerű feljövetelt prezentálnak.) :-)))))
ez SZVSZ nem feltétlenül Gascoigne hibája, attól hogy valaki jó tervező, nem feltétlenül jó HR manager. lehet hogy baromi jó autót tervezne, ha megfelelő munkatársai lennének. a toyota még mindig kezdő gárdának számít 5. évük lesz az F1ben, nem feltétlenül tudtak megfelelő szakembergárdát kiképezni. mert hiába veszik meg a felső szintet, komplett középszintet és alsó szintet átcsábítani másik csapattól nem lehet. azt azért ne felejtsük el, hogy a renault aero alapjait ő rakta le pár évvel ezelőtt. aki ért hozzá az megmondja majd, hogy azóta mekkorát változott a rönó :) na meg valszeg a csapatfőnök személye is sokat számít, ezt a BAR-nál lehet lemérni pl. vagy a renault sikerei is SZVSZ nagyban a csapatfőnökön múlnak, leginkább ugyanis a főnök tud motiválni.. a toyotánál is lehetnek ilyen gondok, bár ebbe nyilván nem látunk bele. SZVSZ a merci gyenge teljesítménye mögött is vezetési probléma lehet...