a szárny felső része sem teljesne újdonság. az új BAR aeron is ilyen van, igaz ők is a múlt héten használták először. de már hazsnált ilyet 2004-ben a Sauber, sőt korábban a Prost is. A Bahreini beállítások nem vesznek el, mert már ott is használták ezt az orrot. a kép is azt hiszem onnan van.
Miért nincs már oylan program, ami az ilyen elütéseket alakítja vissza magyarra? Vagy éppen olyan fícsör a Wordben (vagy az Openoffice-ban), ami egy nagybetűs szöveget kisbetűssé alakít. Persze könnyen lehet, hogy van és csak én maradtam le valamiről.
de lehet hogy tévedek. Ha ugyanis az időjárás nem befolyásolta a legjobb köröket (azaz voltak száraz idők), akkor ne csak azt nézd, hogy az új aeroval Mihály gyorsabb volt Massánál, hanem azt is, hogy a bemutatón 1:21.9 volt a legjobb ideje, a körrekord meg 1:18.7 Birkától 2004-ben. Ezek viszont akkora különbségek, én hajlamost vagyok azt mondani, nem nagyon volt száraz a pálya, minimum intermeddel mentek.
érdekes dolog, hogy régebben a Ferrair megoldásait másolták a csapatok, most meg a Ferrari másolja a többiek megoldását. Ami még szintén érdekes, hogy a BAR, és a Ferrari gyakorlatilag úgy alkották meg ugyanazt az első szárnyat, hogy nem láthatták egymásét. (A Ferrari zárt ajtók mögött tesztelte Bahreinben, a BAR meg először Barcelonában rakta fel.)