Nekem a 2.0 benzinesen a motortérből lehet kicserélni a hűtővíz kiegy tartály és motor hátsó részén (anyósöléssel szemben kesztyűtartó motortéri oldalán). Le kell szedni a hang, hőszigetelő burkolatot és látni fogsz egy keskeny téglalap műanyag fedelet, na az mögött van.
Nekem 2 zónás klímánál volt olyan, hogy az egyik oldalon csak meleg jött. A probléma az volt, hogy a meleg/hideg terelő lapát végén lévő műanyag fogaskerék elkopott, a vezérlője forgott, csak a tengely nem. (a motor fogaskereke elkoptatta a tengelyét). Megoldás egy adapter (kiemelő kerettel), amit rá kell szerelni a tengely végére és az azon lévő új fogaskerék illeszkedik a vezérlőre.
Le kell bontani a klíma egység két alsó oldalán lévő műanyag burkolatokat és ellenőrízni kell, hogy az egyes vezérlők forognak-e, ha igen, akkor amit mozgatnak az is mozog-e?
Írd le az alvázszámodat, megnézem Sbox-on, hogy hol vannak nálad vezérlők, el is küldöm a képét, ha ez segít.
A képek nem a valóságot tükrözik. A szöveg meg pláne. "SZERINTEM AZ EGYIK LEGJOBB 307-ES AMIT LEHET KAPNI." :(
Nem tudom, hogy 105 ezer km alatt le lehet e lakni ennyire. Ha igen, akkor nem kell ilyen autó. A váltószoknya teljesen elkopva (Na EZ nagyon gyanús nekem), a bal ülésről letörve könyöktámasz, kopottak az üléshuzatok, az ajtón könyöklő össze-vissza karcolva, és elkopva, stb.
Mintegy 3 pillantás után fordultunk is ki a kereskedésből.
HA tud valaki elfogadható állapotú 1.6 ötajtóst, max egy millióért (ennyit szánunk rá (építkezés előtt :))) szóljon.
Hogyan tudom szétszedni a kormányt, hogy a duda érintkezőjét én is meg tudja csiszolni. Mert tegnap sikerült vennem egy 9 éves szépséget. Mikor kijöttünk vidékre, hogy meglepjük a nagy családot nem igazán sikerült a dudálásos belépő, helyette a kétújjas fütyülés jött be.
Mozgattam, nézegettem, de félek hogy elrontok valamit a légzsákon.
A két tipikus betegségéből a 307-nek az egyiken már túl vagyok, azaz a részecskeszűrő tuningos (fúrt), de a lendkerekem/kuplungom már váltásoknál is kezd sirni, illetve elindulásnál is hangos, alapjáraton még nem, de idegesit, ki kéne cserélni.
Egyszer kaptam saccos ajánlatokat a gyárihoz, meg egytömegűre, illetve fixre, de azóta hátha változtak az árak,meg el is felejtettem azokat, igy ismét megérdeklődném ezeket az összegeket, esetleg szereléssel együtt is.
A lényeg igazán a tartósság lenne, egyáltalán nem vezetek agresszivan, és nem is megyek sokat a kocsival, leginkább munkábajáráshoz van alkalmazva, kb havi 5-600km.
Vaterán láttam pár olcsóbb valeo kuplungszettet, csak egyiknél sem sorolják az én motorom.
2003-as 307 sw 2.0 hdi 110ló (volt, tuning elött, éljen Jena, és a segitőkéssége!!:) )
Hát az úgy kezdődött, hogy amikor megvetük a gépet a klíma kb öt perc után éppen hűvöset fújt, bárimt állítottál rajta. Ezután garanciába elméletileg feltőltötték gázzal, eredmény ugyanaz.Ezután kitakarítottak mindet, 6 óra alatt az eredmény, hogy csak meleget fúj, na ez azóta stagnál. Nem tudom hány venti van benne, de ami az utastérbe fújja a levegőt az jól működik.
Nekem is ugyanazzal volt fent a két felni, dísztárcsa aztán nem is látszik, de idén ha lehet szeretnék hozzávaló csavarokat beszerezni, esetleg valakinek nincsen elfekvőben otthon?
Bocs, hogy beleszólok, de én kb. 2 hónapig szívtam a klímával, nekem is ugyanez volt a baja, csak meleget fújt. A Szentendrei úti Frédi 4. próbálkozásra feladta, elküldött egy klíma specialistához. A vége az lett, hogy a komplett klíma hűtőt ki kellett cserélni, mert több helyen lyukas volt a rendszer, elengedte a gáz. Úgyhogy a szakszervíz e tekinetben nem ajánlott, szerintem.
Klímacsöved ha hideg végig akkor nagy valószínűséggel nem megy a vinetillátorod. Ha azt hallod menni pl felteszed max fordulatra akkor lehet még a "szélkerék" ledarálása.
Üdv újra az Égei-tengerről (a szigeten gyenge volt a wi-fi) útban vagyunk Pireus felé. Kréta autós szempontból egy hatalmas kopár szikla, még a felét is alig tudtuk bejárni, pedig 1000km felett kocsikáztunk rajta :-(( A kocsi viszont be lett járatva, nemcsak a motor, hanem a futómű és a fékek is. Megtanultam hegyi falukban elképzelhetetlen szűk utcában átmenni :-))
Amikor a hegyi szerpentinen felfelé kettesben ötezerig bepadlóztam a görögöknek tátva maradt a szájuk a kocsiban ülők meg egyértelmeűen megdicsérték, hogy milyen szép a hangja.
A motor nagyon vagány hatalmas dinamika van benne! A belső tér viszont lehetne nagyobb is...