A legaggasztóbb az, hogy biztosak lehetünk benne, hogy a Ferrari-nak nincs nagyon kedve bevallani azt, hogy nyakig vannak a foschban. A hírek mégis csak valahogy kiszivárognak. Na most képzeljük el mi lehet az igazság. Szerintem csak a jéghegy csúcsát látjuk. Ha megnézzük, hogy melyik másik csapat van a legnagyobb kakiban: a Red Bull. Hűtési gondok, vibráció, stb. Ha a Ferrari, aki maga fejlesztette ki a motort és mégsem tudja leküzdeni a problémákat, akkor valamit alapvetően elrontottak. El lehet képzelni, hogy szegény RB hogy szív. Ahogy már egyszer korábban kifejtettem: a RB megbánja még a napot, amikor a Ferrarival szerződést kötött.
Mindenki azt mondta, hogy tavaly milyen rossz éve volt a Ferrarinak és ennél már csak jobb lehet. Ez eszembe juttat egy régi mondást: "Az egyik legnagyobb hiba, amelyet elkövethetsz az életedben, ha azt hiszed, hogy már olyan rossz helyzetbe kerültél, hogy ennél rosszabb már nem lehet...)
Sajna én arra szavazok, hogy idén (legalábbis az elején) orbitális leégés lesz. (Nem kizárt, hogy Mihálynak is olyan csúfondárosan kell majd befejeznie oályafutását, mint Mikának) :(((
a szárny felső része sem teljesne újdonság. az új BAR aeron is ilyen van, igaz ők is a múlt héten használták először. de már hazsnált ilyet 2004-ben a Sauber, sőt korábban a Prost is. A Bahreini beállítások nem vesznek el, mert már ott is használták ezt az orrot. a kép is azt hiszem onnan van.