Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61043

Hogy tudtatok külön helyzetmásolót szerezni, mert peugeotnál csak egyben kapható a labdával, vagy bontott???

Mindenképp kell pozícionálni, és nem csak diag kell hanem egy mezei multiméter, meg van adva hogy végállásoknál mekkora ellenállást kell mutatni a multiméternek, és úgy beállítani azthiszem lapkával hogy minden az előírt értéken legyen.

Előzmény: peter17 (61032)
Domb sw Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61042

Köszi persze, hogy segítség.

Előzmény: Zolysys (61041)
Zolysys Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61041

Ha ez segít....

Előzmény: Domb sw (61039)
naveed Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61040

Igen, a fényes az asztal lába. A leírásban van, hogy ezüst színű.

Megnéztem az autóban is a beszerelést. A vezeték egy csatival csatlakozik nálam a szenzorra. Pont így néz ki a hátulja, mint ami itt is látszik.

Előzmény: szucsati (61038)
Domb sw Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61039

Tudja valaki, hogy 307 sw-ben hogy kell kivenni a kesztyűtartót? A csavarok már mind kijöttek, csak az alsó részénél fogja még valami, de nem tudom, hogy mi.

szucsati Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61038

Hát ez elég sz... fénykép. Az a fényes meg szerintem asztal láb, nem az alkatrész része.

Azt már megnézted, hogy hogyan van a kocsiban szerelve. A vezeték a központig nem a szenzor része?

Előzmény: naveed (61036)
naveed Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61037

Köszi, akkor egyre benevezek. :) Nekem csak sima fekete lesz, gondolom el fog ütni, ha lefestem, de legalább fog működni a tolatóradarom.

Előzmény: Move1 (61033)
naveed Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61036
Előzmény: szucsati (61031)
ottar Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61035

Irigyellek. :)

Én 95-ben töltöttem ott egy hónapot, beutaztuk majdnem az egész országot (de tényleg, isztabultól isztambulig 4100 km-t buszoztunk).

És nagyon szeretnék oda visszamenni hoszabb időre.

 

Előzmény: Sas-307 (61034)
Sas-307 Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61034

Turkey - számos meglpetéssel...

 

Hát wazze, kell vízum ebbe az országba. Meg nem is euro a fizetőeszköz :-( Egyébként felkészültem :-)

 

Gyönyörű a határ, egyből észreveszed hogy átértél és azt is hogy büszkék az országukra. Néhány fegyveres deszant ácsorog a határnál meg szöges gumilyukasztó fekvőrendőrök sora, részletes forgalmi és zöldkártya (nemzetközi bizti) online visszaellenőrzés - itt nem nagyon viszel ki problémás autót.

 

Harminc éve voltam Isztambulban, akkor még azt láttam hogy ez itt a balkán. Most viszont csak annyit mondanék - megelőztek. Nagyon.

 

A kempingeket eladták kilóra, hatalmas felhőkarcolók, pompás szállodák, remek autók, gyönyörű éjszakai élet és nagyon vendégszerető emberek.

Bár ha nincsen lírád, akkor dupla árat kérnek euroban... (vagyis szinte ugyanannyit)

 

A közlekedés nagyon dinamikus, ha lépést akarsz tartani akkor igencsak torokból kell menni.

 

Napfelkeltekor pedig negyed órát énekelt a szomszédos minaretben kihangosítón a müezzin. Lehet ma este Mekka felé fogom tájolni a hálózsákomat :-) Egyébként  nagyon szép hangja volt és tetszett.

 

Előzmény: Sas-307 (60985)
Move1 Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61033

Szia én hibafestékkel (autóhoz vett) festettem le, semmi gondot nem tapasztaltam.

 

Előzmény: naveed (61026)
peter17 Creative Commons License 2011.08.15 0 0 61032

Köszi a válaszod!

Maga csak az érzékelő lett kicserélve. A rúd és a vákuum kamra nem.  Ilyenkor is kell pozicionálni?

Szóval maga a turbó geometria rúdjához nem lett hozzányúlva. Szoftveresen kell? Gondolom akkor a FORD diagban is van ilyen rész...

 

Köszi mégegyszer!

 

Előzmény: Jena307 (61029)
szucsati Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61031

Dobsz egy linket, mert nem találom...

Előzmény: naveed (61030)
naveed Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61030

Szia!
Nem vettem még meg. 3 db van eladó ugyanannak az emberkének. Ezüst színű és 6000/db.

Előzmény: szucsati (61028)
Jena307 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61029

-turbó pozíció helyzetmásoló érzékelő kicserélve (esetleg kalibrálni kell??? )

Még hogy kell e?, Éppencsak mikronban mérhető a kalibrálási egység. Van egy protokol, miszerint kell ezt végrehajtani, műszerrel kell azt hiszem az ellenállását mérni, egy bizonyos értékre beállítani és mikron pontossággal kalibrálni.

Ami még lehet a cooler előtt van egy pillangó szelep, meg kéne nézni hogy az rendesen műxik e, könnyen mozog e és a zárt-nyitott állás fedi e a valóságot, de mindenek előtt a a helyzetmásolót kalibrálni.

Előzmény: peter17 (61025)
szucsati Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61028

Hi, nekem viszont kellene egy ezüst szenzor, ha nem csak egyet vettél és marad felesleges. Feltéve, ha ugyanolyan kell az enyémbe is, nem tudom, van-e többfajta.

Előzmény: naveed (61026)
vanyek82 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61027

Azért az egytömegűt és a fix-et elég nehéz két különböző dolognak gondolni :)

naveed Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61026

Ma eljutottam odáig, hogy akkor most megjavítanám a tolatóradarom. Egyszer már néztük PPS-el és az egyik szenzor halt meg (vagy haldoklik). Találtam is a vaterán hozzá való szenzort, de ezüst színű. Lehet azzal valamit kezdeni? Az enyém színezetlen és nem szivesen tennék be a kék autóba egy ezüst szenzort.

Ha lefestem feketére, akkor fog még működni vagy a túl sok festék miatt már nem?

peter17 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61025

Sziasztok!

 

Egy társfórumról vagyok (Mondeo IV), s segítséget szeretnék kérni, hátha itt találkozott már valaki ilyen problémával.

Az autóban 2.0 hdi 16V-s motor van.

A következő problémánk van jónéhányunknak:

 

4-ben érezhető főként hogy egyenletes sebességnél rángat..lüktet az autó.... kb 1500-as fordulat környékén..mikor az ember tartani akarja a gázt... van hogy nem csinálja, de legtöbbször igen. (kb olyan mint ha nem akarna üzemanyagot kapni, vagy levegő hiány...)

 

-Hibakód nincs

-EGR szelep tiszta, (lefalazva)

-vákuumcsövek rendben

-turbócsövek rendben

-DPF- kitisztítva

-turbó pozíció helyzetmásoló érzékelő kicserélve (esetleg kalibrálni kell??? )

 

Volt valakinek itt hasonló gondja?

 

Várok mindenféle tanácsot!

 

Köszi

Longika Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61024

lassan, de én is eljutottam a valeo honlapig, és meg is lett a termék.

Úgy látszik, ismét eggyel kevesebb fogalomzavarom van már a fejemben, mert azt hittem, hogy 3 fajta lendkerék van: fix, egytömegű, és kéttömegű, de a valeo honlapon az általam hitt egytömegűt irják fixnek, szóval, akkor 3 fajtából kettő lett. Ezért is megérte ma felkelnem...

 

Szervizkönyben nem rémlik váltóolaj, mert örökösnek irják, de mindjárt utánaolvasok.

 

Ez a kb 115 elég jól hangzik, akkor nem is kéne várnom a beszerzéstől a beszerelésig.

 

A beszerelésnek utánaérdeklődők itt helyben is, mert jó messze lakunk egymástól, hátha errefelé is van tehetséges, és nem lehúzós autószerelő.

 

A héten be kell gurulnom úgyis szervizbe, mert másfél hete búg a motorfelől valami ha 90 fölött megyek, és hiába nyomja el a magnó, akkor is idegesit a tudat, hogy valami nem stimmel.

Előzmény: Jena307 (61023)
Jena307 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61023

Azért írtam hogy ez kell neked, mert ez az egytömegű kiváltó szett. a valeo.com-on aftermarket->europa->hungary-> és ott ki tudod keresni.

Szerintem a 10%-ot ki lehet harcolni, akkor az 90ezer ft, és kell még 5000ért véltengely szimering 2DB, és még 2lityi váltó olaj ELF vagy ami a szervízkönyvben van. Felénk 17-20ezerért rakják be, mákaszervíz a duplájáé. Ez akkor kb 115ezer.

Előzmény: Longika (61021)
Zolysys Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61022

1: Gépsárkány kinyit

2: géptető kinyit

3: akku le

4: kormányon találsz 2 lyukat azokba benyólsz a kormány sugarával azonos irányban. Találsz mindkét oldalon egy egy rugót azt kell elnyomni és akkor tudod kivenni a légzsákot. FONTOS! Egyik oldalon se teljesen húzd ki a lufit csak félig mert különben megfeszül.. Aztán:

5: saru ki

6: saru megtisztít - ha normálisan akarod megcsinálni akkor keress akkora csavart amit a saru és az öntvény közé be tudsz csavarni így többet nem kell majd ezzel vacakolni -

7: saru vissza

8 stb összesezrelés fordított sorrendben.

Remélem elég precíz voltam :D

Előzmény: balazs.robert (60997)
Longika Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61021

A fridicar honlapon találtam meg ezt a tipusszámot, ott kuplungszett, plusz lendkereket jelent, de a kép alapján nem látom, hogy fix vagy kéttőmegű lenne, az egytömegűn legalább a rugók árulkodnak, itt semmit nem látok.

 

Most, egy hét múlva megyek nyaralni, igy erre a hónapra kimerülnek a készleteim, de kb 3-3,5 hét múlva újra kapok szotyira pénzt a munkáltatómtól, akkor ez lenne a soron következő kiadásom.

 

Persze nem kis költségnek még társul mellé a beszereltetés is, de a lényeg hogy meglegyen az alkatrész, legrosszabb esetben egy hónapot csúszik a beépités.

Előzmény: Jena307 (61020)
Jena307 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61020

2052N5

Ez kell neked. Volt egy forrásom ahol nettó és ezen felül még 10% kedvezménnyel lehetett megvenni, a 98ezer ftos listaárhoz képest. Most nemrég változott a helyzet, most nem emlékszem pontosan, de vagy a nettósítást fagyasztották be, vagy a kedvezményt.

Rá tudok kérezni ha fontos.

Előzmény: Longika (60996)
Jena307 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61019

De neki nem kuplung baja van hanem lendkerék, és amit venni fog egytömegű kiváltó szett, az szettben kapható csak.

Előzmény: vanyek82 (60999)
Domb sw Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61018

Hú de frankó.  tilmidun@citromail.hu Köszönöm az időtöltést és a segítséget.

Előzmény: Move1 (61015)
Move1 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61017

Előzmény: Move1 (61015)
Move1 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61016

A képek

Előzmény: Domb sw (61014)
Move1 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61015

Szia, a progi szerint a kesztyűtartó felől van két motor.

Lehet, hogy ki kell szedni a kesztyűtartó is, hogy hozzáférhess.

A leírást ha van email címed, akkor elküldöm. (pdf-ben van)

 

Előzmény: Domb sw (61014)
Domb sw Creative Commons License 2011.08.14 0 0 61014

Előre is Köszönöm. Egyébként így visszagondolva volt a jobb oldalon melegebb jött mint a balon. alvázszám: VF33HRHHYB82701964

Előzmény: Move1 (61005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!