Hogy tudtatok külön helyzetmásolót szerezni, mert peugeotnál csak egyben kapható a labdával, vagy bontott???
Mindenképp kell pozícionálni, és nem csak diag kell hanem egy mezei multiméter, meg van adva hogy végállásoknál mekkora ellenállást kell mutatni a multiméternek, és úgy beállítani azthiszem lapkával hogy minden az előírt értéken legyen.
Tudja valaki, hogy 307 sw-ben hogy kell kivenni a kesztyűtartót? A csavarok már mind kijöttek, csak az alsó részénél fogja még valami, de nem tudom, hogy mi.
Hát wazze, kell vízum ebbe az országba. Meg nem is euro a fizetőeszköz :-( Egyébként felkészültem :-)
Gyönyörű a határ, egyből észreveszed hogy átértél és azt is hogy büszkék az országukra. Néhány fegyveres deszant ácsorog a határnál meg szöges gumilyukasztó fekvőrendőrök sora, részletes forgalmi és zöldkártya (nemzetközi bizti) online visszaellenőrzés - itt nem nagyon viszel ki problémás autót.
Harminc éve voltam Isztambulban, akkor még azt láttam hogy ez itt a balkán. Most viszont csak annyit mondanék - megelőztek. Nagyon.
A kempingeket eladták kilóra, hatalmas felhőkarcolók, pompás szállodák, remek autók, gyönyörű éjszakai élet és nagyon vendégszerető emberek.
Bár ha nincsen lírád, akkor dupla árat kérnek euroban... (vagyis szinte ugyanannyit)
A közlekedés nagyon dinamikus, ha lépést akarsz tartani akkor igencsak torokból kell menni.
Napfelkeltekor pedig negyed órát énekelt a szomszédos minaretben kihangosítón a müezzin. Lehet ma este Mekka felé fogom tájolni a hálózsákomat :-) Egyébként nagyon szép hangja volt és tetszett.
Még hogy kell e?, Éppencsak mikronban mérhető a kalibrálási egység. Van egy protokol, miszerint kell ezt végrehajtani, műszerrel kell azt hiszem az ellenállását mérni, egy bizonyos értékre beállítani és mikron pontossággal kalibrálni.
Ami még lehet a cooler előtt van egy pillangó szelep, meg kéne nézni hogy az rendesen műxik e, könnyen mozog e és a zárt-nyitott állás fedi e a valóságot, de mindenek előtt a a helyzetmásolót kalibrálni.
Hi, nekem viszont kellene egy ezüst szenzor, ha nem csak egyet vettél és marad felesleges. Feltéve, ha ugyanolyan kell az enyémbe is, nem tudom, van-e többfajta.
Ma eljutottam odáig, hogy akkor most megjavítanám a tolatóradarom. Egyszer már néztük PPS-el és az egyik szenzor halt meg (vagy haldoklik). Találtam is a vaterán hozzá való szenzort, de ezüst színű. Lehet azzal valamit kezdeni? Az enyém színezetlen és nem szivesen tennék be a kék autóba egy ezüst szenzort.
Ha lefestem feketére, akkor fog még működni vagy a túl sok festék miatt már nem?
Egy társfórumról vagyok (Mondeo IV), s segítséget szeretnék kérni, hátha itt találkozott már valaki ilyen problémával.
Az autóban 2.0 hdi 16V-s motor van.
A következő problémánk van jónéhányunknak:
4-ben érezhető főként hogy egyenletessebességnélrángat..lüktet az autó.... kb 1500-as fordulat környékén..mikor az ember tartani akarja a gázt... van hogy nem csinálja, de legtöbbször igen. (kb olyan mint ha nem akarna üzemanyagot kapni, vagy levegő hiány...)
lassan, de én is eljutottam a valeo honlapig, és meg is lett a termék.
Úgy látszik, ismét eggyel kevesebb fogalomzavarom van már a fejemben, mert azt hittem, hogy 3 fajta lendkerék van: fix, egytömegű, és kéttömegű, de a valeo honlapon az általam hitt egytömegűt irják fixnek, szóval, akkor 3 fajtából kettő lett. Ezért is megérte ma felkelnem...
Szervizkönyben nem rémlik váltóolaj, mert örökösnek irják, de mindjárt utánaolvasok.
Ez a kb 115 elég jól hangzik, akkor nem is kéne várnom a beszerzéstől a beszerelésig.
A beszerelésnek utánaérdeklődők itt helyben is, mert jó messze lakunk egymástól, hátha errefelé is van tehetséges, és nem lehúzós autószerelő.
A héten be kell gurulnom úgyis szervizbe, mert másfél hete búg a motorfelől valami ha 90 fölött megyek, és hiába nyomja el a magnó, akkor is idegesit a tudat, hogy valami nem stimmel.
Azért írtam hogy ez kell neked, mert ez az egytömegű kiváltó szett. a valeo.com-on aftermarket->europa->hungary-> és ott ki tudod keresni.
Szerintem a 10%-ot ki lehet harcolni, akkor az 90ezer ft, és kell még 5000ért véltengely szimering 2DB, és még 2lityi váltó olaj ELF vagy ami a szervízkönyvben van. Felénk 17-20ezerért rakják be, mákaszervíz a duplájáé. Ez akkor kb 115ezer.
4: kormányon találsz 2 lyukat azokba benyólsz a kormány sugarával azonos irányban. Találsz mindkét oldalon egy egy rugót azt kell elnyomni és akkor tudod kivenni a légzsákot. FONTOS! Egyik oldalon se teljesen húzd ki a lufit csak félig mert különben megfeszül.. Aztán:
5: saru ki
6: saru megtisztít - ha normálisan akarod megcsinálni akkor keress akkora csavart amit a saru és az öntvény közé be tudsz csavarni így többet nem kell majd ezzel vacakolni -
A fridicar honlapon találtam meg ezt a tipusszámot, ott kuplungszett, plusz lendkereket jelent, de a kép alapján nem látom, hogy fix vagy kéttőmegű lenne, az egytömegűn legalább a rugók árulkodnak, itt semmit nem látok.
Most, egy hét múlva megyek nyaralni, igy erre a hónapra kimerülnek a készleteim, de kb 3-3,5 hét múlva újra kapok szotyira pénzt a munkáltatómtól, akkor ez lenne a soron következő kiadásom.
Persze nem kis költségnek még társul mellé a beszereltetés is, de a lényeg hogy meglegyen az alkatrész, legrosszabb esetben egy hónapot csúszik a beépités.
Ez kell neked. Volt egy forrásom ahol nettó és ezen felül még 10% kedvezménnyel lehetett megvenni, a 98ezer ftos listaárhoz képest. Most nemrég változott a helyzet, most nem emlékszem pontosan, de vagy a nettósítást fagyasztották be, vagy a kedvezményt.