Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csokiszem Creative Commons License 2011.04.29 0 0 1259

Szia  j.attila 1118 ! Üdv. mindenkinek !!!! A kiskardán kereszt kb. egy 5x5x3.5 kiskartondobozban semmitmond az embernek az ára nemvolt 6000 Ft  . kicserélése már bonyolultabb amiröl igazábol nemsokat tudok mert nem lehettem ott ,de az egész futómüvet rendbe rakattam  a cserélt alkatrészek 4db gömbfej, belsőaxiális rudazatok ,illetve 2 db siemering mert eresztette a váltó olajat , ezenkivül bordás ékszíj csere futómü beállitaás, kerék összetartásbeállítás az egész anyaggal és munkadíjjal 74000 Ft ebböl a munkadíj 28000 Ft volt kérdeztem töle hogy a telefonszámát átadhatom -e másnak annyit mondott ,hogy nem örülne neki mert ö a futómübeállitásra van szakosodva és csak azért csinálta meg nekem mert aki szokta szerelni az autómat ő kérte meg hogy ezt nekem megcsinálja ( kiskardány kereszt csere ) !!! Annyit mondott hogy egy ügyes autószerelő is megtudja csinálni !!  Sajnálom hogy ezt kellett írnom de nem akarom  kellemetlen helyzetbe hozni a telefonszámának kiadásával !! A kicsrélése amúgy kb. 4-5 óra hossza ! Ennyit tudok írni erröl . Üdv. mindenkinek ,hibamentes autózást !! :-)))  Sziasztok  

Előzmény: j.attila1118 (1073)
maximus 75 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 1258

sziasztok! azt szeretném kérdezni tőletek,hogy 112cdi-ben gyárilag beszerelt blaupunkt rádiofonhoz hozzá lehet-e kötni pl:erősítőt szubcsövet ? három raptorom van imádnak zenét hallgatni. ha valaki szerelt már ilyet , kérem segitsen előre is köszi

ekikukac Creative Commons License 2011.04.29 0 0 1257

Sziasztok!

Május 3.-án megyek Békéscsabáról- Pestre. Vennék a vitóhoz alkatrészeket bontóból.Ha valaki tudja , hogy melyik bontót érdemes felkeresnem akkor írja le a címét. Nekem nagy segítség lenne, mert elég ritkán járok pestre és akkor sincs sok időm. Ha valakinek van infója ne tartsa magába. Föleg vitó bontót keresek ahol van benzines is bontva. Köszi

PowerZ Creative Commons License 2011.04.29 0 0 1256

Na talán ma kész a vito generálom. 110D

 

Hengerfej felújítás. 50.000.-

Hengerfejpakolás izzitogyertya,szivósor tömités 13.000

Generátor csapágyak,talpasok 15.000 kb.

Remélem jo lesz.

 

killmark Creative Commons License 2011.04.27 0 0 1255

Uraim!

 

 

A hétvégén Mercedes Majális!

 a végleges program:

 

 

Május 1.

 

8.30-tól gyülekező a JP Mercedes Autócentrumnál,az M3-M0 csomópontjánál

9.30-kor indulás Kakucsra /autópályamatricát vegyeteK! ;-)/

10.00-tól kapunyitás a Kakucsringen a nem konvojjal érkezőknek

10.30-tól programok /autószépségverseny,vetélkedők,lepényevés,zsákbafutás,zizi,bambi,körhinta

 

Idén már sajnos egy jelképesnek mondható belépőt is kell szednünk,ugyanis idén jóval drágábban kaptuk a pályát,a várható összeg 500- Huf AUTÓNKÉNT!/nem per fő/

 

Gyertek el minél többen!

info:

www.mbybk.blog.hu

 

 

webinas Creative Commons License 2011.04.26 0 0 1254

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a segítséget, de közben megoldódott a dolog.

Az intercooler alján van egy vastag rövid gumi cső, azt dobta le menet közben.

Az volt a csattanás vagy pukkanás amiről lentebb írtam.

Valószínűleg egy korábbi javítás alkalmával nem lett visszatéve rendesen a bilincs, azért tudta letolni a nyomás.

 

 

Lenne még egy kérdésem.

Vitoknál a légrugó csak hátúl van, vagy elől is?

Mennyivel lenne lágyabb a rugózás, mint a mostani spirál rugónál?

Előzmény: szaszito (1244)
szaszito Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1253

Üdv. Ha  gondolod én tudnék tanácsot adni mert már sok ilyet csináltam már . Hivj és megbeszéljük!0670/266-82-04

Előzmény: bekesitibi (1252)
bekesitibi Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1252

13-as a légrugó

 

Előzmény: prcsabesz (547)
bekesitibi Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1251

Engem érdekelne a légrugó javítás mennyiben fog ez nekem fájni?

 

Előzmény: szaszito (597)
bekesitibi Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1250

Hello!

Érdeklődni szeretnék mit tanácsol légrugó hiba esetén.

Mára már egyáltalán nem működik.A biztosítékot folyamatosan kiveri,már a biztosíték tábla is megolvadt egy kicsit.

Nem tudok rájönni mi lehet a baja.

Már megnéztem minden vezetéket és nem találok semmi hibát.

Ma már a ABS lámpa is világít,azt sem tudom miért,lehet hogy elmozdítottam valamit ami

A biztiket megnéztem és mind jó.

A légrugó reléje megvan de nem tudom miért nem működik.

Jól jönne minden jótanács ami nem kerül sokba mert nem vagyok eleresztve most anyagilag.

 

Előzmény: vitodoktor (1188)
bekesitibi Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1249

Szia nekem is ugyan ez a hiba jelentkezett pár napja.

Nekem folyamatosan kiveri a biztosítékot és nem tudok rájönni a bajára.

Sajnos ez a javítás elég sokba kerül,legalább is ilyen információkat kaptam ezért azon gondolkodom kicserélem sima spirálrugos rendszerre.

Remélem ez olcsobb mint ezzel a rendszerrel kinlódni.

Ha neked már van tapasztalatod szivesen vennék minden jótanácsot.

 

Előzmény: Fecorka (1213)
RÉMES Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1248

Szisztok!

 

Vajon melyik az a relé, amelyik a tükörfűtést működteti?

A tükörfűtés együtt van a hátsó szélvédő fűtésével?

 

A 112-es motor az változó szelepvezérlésű, vagy sima?

 

(csak érdeklődöm :-)))  )

 

Köszönöm, és Boldog húsvéti ünnepet!

 

TT

szaszito Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1247

 Felújitott automataváltó-és légrúgó,  beszerelési garanciával eladó.Válalom Merci Vito  bármilyen akármilyen nehéz javitását.

vitodoktor Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1246

Üdv!

 

Nos én bármikor elmegyek bárhová és megnézem,és feltárom a híbát,azért nem kell elhozni hozzám:)

hívj fel és megbeszéljük 20/5698532

Előzmény: webinas (1242)
Vitusz112 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 1245

Szia!

 

Szerintem nem. Ha nem pakolod tele akkor semmi gond. Tény az ,hogy a dunlop márkájú 195/70 R15c gumival 120.000km-t futott a gép. A mostani kleber márkájú szintén ugyanaz  a méret, csak nem c-s. Már 40.000 km-t futott és már most látszik, hogy jó ha 60.000 ig elmegy. De finomabban fut a gép sokkal.

Előzmény: webinas (1243)
szaszito Creative Commons License 2011.04.24 0 0 1244

Hello! Ha gondolod megnézhetem én már sok vitot szereltem. A XVIII. ker.-ben  lakom és itt is van az autoszerelő műhelyünk is. Hivj ha szükséges:70/2668204.

Előzmény: webinas (1242)
webinas Creative Commons License 2011.04.24 0 0 1243

Szia!

Ezekre nem kötelező a C-s gumi?

Előzmény: Vitusz112 (1214)
webinas Creative Commons License 2011.04.24 0 0 1242

Szia!

Kár, hogy messze laksz.

Sajnos én kocsi nélkül egy lépést se tudok menni, így ha ott kell hagyni valahol, akkor meg kell szervezni a szállításomat.

Kedden remélhetőleg lesz aki megnézi, aztán meglátjuk.

Ha esetleg valami gondom van, akkor kereslek telefonon.

 

Üdv.  János

 

Előzmény: vitodoktor (1241)
vitodoktor Creative Commons License 2011.04.24 0 0 1241

Üdv!

 

Nos azért nem pörög fel 3 ezer fölé,mert híbát észlel a komputer!a csattanás az eléggé érdekes,látni kéne,hogy mi a probléma!és persze kéne tudni,hogy milyen szívótorok van rajta(amelyik pillangószelepes?)az szokott befordulni a torokban és akkor aztán nem megy az tény!az egész probléma 20 perc alatt feltárható:)20/5698532

Előzmény: webinas (1240)
webinas Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1240

Sziasztok!

A húsvétunkat kicsit szétzilálta ez a nyűves 110CDi.

Igaz, annyi becsület volt benne, hogy haza hozzon (lépésben) Tatabányáról a IV. kerületbe.

 

Történt, hogy elindultunk Szombathelyre. M1, Tatabánya előtt egy csattanás (mintha eldurrant volna egy cső), Vito veszettül elerőtlenedik.

Félre állok, vizslat jobbra-balra, hibát nem láttam első nekifutásra, de másodikra sem.

Mivel szerszám egyáltalán nem volt nálam, így nem is nagyon másztam bele a dologba.

 

Jelenség: Motor jár, 3000 fölé nem pörög, meglehetősen füstöl (fekete) és nagyon erőtlen.

Kétszer volt olyan problémám, hogy valamelyik cső lecsúszott, és nem pörgött a motor, de akkor is 100-al haza tudtam menni.

Most meg 30-40el, emelkedőnek meg volt hogy csak 10 el ment.

 

Bár, én nem értek a motorokhoz, de olyan érzésem volt, mintha beindulna a turbó, de aztán rögtön le is old, majd újra indul, újra leold. Lenne valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma?

ekikukac Creative Commons License 2011.04.22 0 0 1239

Sziasztok!

Behalt a vitoba az 5-ös henger injektora a cikszáma : A 000 078 68 49 

ha valaki esetleg olcsó darabot tud az dobhatna egy mailt. A gyári 60 péz és 6 db van benne, de ennyiért csak a rosszat cseréltetem ki.

ekikukac Creative Commons License 2011.04.18 0 0 1238

Hoppá nem is tudtam ,hogy van benne ilyen :))

Naggyon kössz! Jó ez a fórum. Majd holnap tesztelem.

Előzmény: Vitusz112 (1236)
Vitusz112 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 1237

tumaska@citromail.hu volt az emailcím ahol leveleztem a rest szivattyúval kapcsolatban.

Előzmény: vitodoktor (1235)
Vitusz112 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 1236

Szia!

 

Azt hiszem ez csak egy kényelmi extra. Pl ha vársz valakire és hideg van, nem kell járatnod a motort. A rest gomb megnyomásával elindul az a bizonyos csöpögő szivattyú és keringeti a motorban és a fűtőradiátorban a meleg vizet,egyúttal a szellőztető ventillátor is elindul 1-es fokozatban. Így kb fél órát tudod fűteni az utasteret annélkül,hogy fogyasztod a drága gázolajat. Akár -10 fokban is. Én sokat használom télen. Mikor elromlott nagyon hiányzott. 10e ft volt az új szivattyú ára. Itt a fórumon árult valaki több darabot is.

 

Adam

Előzmény: ekikukac (1233)
vitodoktor Creative Commons License 2011.04.18 0 0 1235

Hali!

az rossz előjel,ha gyöngyözzik inditáskor a kiegyenlitő tartályban a víz!

valószínű hengerfej tömités,vagy hengerfej probléma(rosszab esetben)

A termosztát a szivótorok bal oldala allat van majdnem,de mindenképp le kell szedni a szívó csonkot teljesen,hogy lehessen hozzáférni!mert  igy ránézésre nem is látható,hogy hol van:)

ha bármi kérdésed van hívj bátran!20/5698532

Előzmény: j.attila1118 (1231)
ekikukac Creative Commons License 2011.04.17 0 0 1234

Hali Mindenkinek!

Ma kiszereltem a Vito-bol egy 2006 környékén beszerelt riasztót. Pesten rakták bele. A lényeg, hogy nem tudom miért nem üzemel és hogy javítható-e. A tipusát sehol sem írták rá és nem látszik semmijen jelölés .Az előző tulajnál már így vette, neki sem működött.

Ami szerintem a riasztóhoz tartozik:

-kulcsos kürt a motortérben

-GPS antenna a műszerfal alatt.

-számos klaviatura a középkonzolban

- Siemens c35i telefon beragasztva egy elektronika mellé

- riasztó vezérlő egység

- akksi

Ha valaki esetleg ismer valakit aki tud segíteni ne tartsa magában.

Köszi

ekikukac Creative Commons License 2011.04.17 0 0 1233

Szia!

Köszi a segítséget ,és ez miért kell ? Az enyém is csöpög.

Előzmény: Vitusz112 (1232)
Vitusz112 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 1232

Akkor az a rest/motormaradékhő fűtés/ keringetőszivattyúja lehet. Én már cseréltem, mert nem keringetett és egy kicsit csöpögött is.

Előzmény: ekikukac (1230)
j.attila1118 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 1231

Hello sorstársak!

 

Az öreg Brunhilda megint új hibával állt elő!

Ömlik a víz a hűttő aljából de a kiegyenlítő tartájból nem engedi 80 C-nál sem a vizet.

A mutató 80 C de allul hideg víz csöpög.......Ja és a lényeg inditáskor gyöngyözik a víz a kiegyenlítő

tartályban!!!!!Termosztát + hengerfej tömités?????

112 CDI-ről van szó........

Hol van ezen a romon a termosztát???

Előre is köszi

 

Üdv : attila

ekikukac Creative Commons License 2011.04.17 0 0 1230

sajna nincs nagyobb..

Valami elektromos keringtető szivattyú lehet a motoron hátul.

Előzmény: RÉMES (1229)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!