Szia j.attila 1118 ! Üdv. mindenkinek !!!! A kiskardán kereszt kb. egy 5x5x3.5 kiskartondobozban semmitmond az embernek az ára nemvolt 6000 Ft . kicserélése már bonyolultabb amiröl igazábol nemsokat tudok mert nem lehettem ott ,de az egész futómüvet rendbe rakattam a cserélt alkatrészek 4db gömbfej, belsőaxiális rudazatok ,illetve 2 db siemering mert eresztette a váltó olajat , ezenkivül bordás ékszíj csere futómü beállitaás, kerék összetartásbeállítás az egész anyaggal és munkadíjjal 74000 Ft ebböl a munkadíj 28000 Ft volt kérdeztem töle hogy a telefonszámát átadhatom -e másnak annyit mondott ,hogy nem örülne neki mert ö a futómübeállitásra van szakosodva és csak azért csinálta meg nekem mert aki szokta szerelni az autómat ő kérte meg hogy ezt nekem megcsinálja ( kiskardány kereszt csere ) !!! Annyit mondott hogy egy ügyes autószerelő is megtudja csinálni !! Sajnálom hogy ezt kellett írnom de nem akarom kellemetlen helyzetbe hozni a telefonszámának kiadásával !! A kicsrélése amúgy kb. 4-5 óra hossza ! Ennyit tudok írni erröl . Üdv. mindenkinek ,hibamentes autózást !! :-))) Sziasztok
sziasztok! azt szeretném kérdezni tőletek,hogy 112cdi-ben gyárilag beszerelt blaupunkt rádiofonhoz hozzá lehet-e kötni pl:erősítőt szubcsövet ? három raptorom van imádnak zenét hallgatni. ha valaki szerelt már ilyet , kérem segitsen előre is köszi
Május 3.-án megyek Békéscsabáról- Pestre. Vennék a vitóhoz alkatrészeket bontóból.Ha valaki tudja , hogy melyik bontót érdemes felkeresnem akkor írja le a címét. Nekem nagy segítség lenne, mert elég ritkán járok pestre és akkor sincs sok időm. Ha valakinek van infója ne tartsa magába. Föleg vitó bontót keresek ahol van benzines is bontva. Köszi
Idén már sajnos egy jelképesnek mondható belépőt is kell szednünk,ugyanis idén jóval drágábban kaptuk a pályát,a várható összeg 500- Huf AUTÓNKÉNT!/nem per fő/
Szerintem nem. Ha nem pakolod tele akkor semmi gond. Tény az ,hogy a dunlop márkájú 195/70 R15c gumival 120.000km-t futott a gép. A mostani kleber márkájú szintén ugyanaz a méret, csak nem c-s. Már 40.000 km-t futott és már most látszik, hogy jó ha 60.000 ig elmegy. De finomabban fut a gép sokkal.
Hello! Ha gondolod megnézhetem én már sok vitot szereltem. A XVIII. ker.-ben lakom és itt is van az autoszerelő műhelyünk is. Hivj ha szükséges:70/2668204.
Nos azért nem pörög fel 3 ezer fölé,mert híbát észlel a komputer!a csattanás az eléggé érdekes,látni kéne,hogy mi a probléma!és persze kéne tudni,hogy milyen szívótorok van rajta(amelyik pillangószelepes?)az szokott befordulni a torokban és akkor aztán nem megy az tény!az egész probléma 20 perc alatt feltárható:)20/5698532
A húsvétunkat kicsit szétzilálta ez a nyűves 110CDi.
Igaz, annyi becsület volt benne, hogy haza hozzon (lépésben) Tatabányáról a IV. kerületbe.
Történt, hogy elindultunk Szombathelyre. M1, Tatabánya előtt egy csattanás (mintha eldurrant volna egy cső), Vito veszettül elerőtlenedik.
Félre állok, vizslat jobbra-balra, hibát nem láttam első nekifutásra, de másodikra sem.
Mivel szerszám egyáltalán nem volt nálam, így nem is nagyon másztam bele a dologba.
Jelenség: Motor jár, 3000 fölé nem pörög, meglehetősen füstöl (fekete) és nagyon erőtlen.
Kétszer volt olyan problémám, hogy valamelyik cső lecsúszott, és nem pörgött a motor, de akkor is 100-al haza tudtam menni.
Most meg 30-40el, emelkedőnek meg volt hogy csak 10 el ment.
Bár, én nem értek a motorokhoz, de olyan érzésem volt, mintha beindulna a turbó, de aztán rögtön le is old, majd újra indul, újra leold. Lenne valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma?
Azt hiszem ez csak egy kényelmi extra. Pl ha vársz valakire és hideg van, nem kell járatnod a motort. A rest gomb megnyomásával elindul az a bizonyos csöpögő szivattyú és keringeti a motorban és a fűtőradiátorban a meleg vizet,egyúttal a szellőztető ventillátor is elindul 1-es fokozatban. Így kb fél órát tudod fűteni az utasteret annélkül,hogy fogyasztod a drága gázolajat. Akár -10 fokban is. Én sokat használom télen. Mikor elromlott nagyon hiányzott. 10e ft volt az új szivattyú ára. Itt a fórumon árult valaki több darabot is.
A termosztát a szivótorok bal oldala allat van majdnem,de mindenképp le kell szedni a szívó csonkot teljesen,hogy lehessen hozzáférni!mert igy ránézésre nem is látható,hogy hol van:)
Ma kiszereltem a Vito-bol egy 2006 környékén beszerelt riasztót. Pesten rakták bele. A lényeg, hogy nem tudom miért nem üzemel és hogy javítható-e. A tipusát sehol sem írták rá és nem látszik semmijen jelölés .Az előző tulajnál már így vette, neki sem működött.
Ami szerintem a riasztóhoz tartozik:
-kulcsos kürt a motortérben
-GPS antenna a műszerfal alatt.
-számos klaviatura a középkonzolban
- Siemens c35i telefon beragasztva egy elektronika mellé
- riasztó vezérlő egység
- akksi
Ha valaki esetleg ismer valakit aki tud segíteni ne tartsa magában.