409
2016.10.11
0 0
154093
"nem tudod, hogy a monitor túloldalán
ülő èrzi-e, mikor pattan a szar bakelit láncvezető? "
Hááát, a visszaforgás üzemszerű eset. Nagy baj van ott, ha ettől eltörik a láncvezető. Visszaforgattam már néhány százat, de még egy sem törött el ettől. Inkább az a baj, hogy az utóbbi tizenév láncos vezérlései hihetetlenül bután vannak megkonstruálva. Egy láncnak semmilyen körülmények között sem volna szabad átugrania, még kinyúlt állapotban sem.
Előzmény: novothauto (154089)
novothauto
2016.10.11
0 0
154089
Ez most sehogy nem jön ide ez fogaskerèk hajtás.
A saját kezedhez adtál tanácsot, nem tudod, hogy a monitor túloldalán
ülő èrzi-e, mikor pattan a szar bakelit láncvezető?
Előzmény: cam aro (154082)
cam aro
2016.10.11
0 0
154087
garancialis melo volt., (lizinges kocsi ) fejbe sem merult fel hogy mokolni kellene.
de jo volt a hozzaferes, es igazabol nem derult ki hogy mitol szallt el a hajtokar csapagy.
igy miutan visszaesett bele a koszorult fotengely, uj csapagyak, uj gyuruk, stb.
oilpumpa oldal felol tuzolyto palackon keresztul megkuldem olajal..
itt bukott ki a balansz tengelyeknel az olaj veszteseg.
.. mar sikitottam ujert, /2x3 db / mikor jobban megnezve kiderult hogy mi tortent.
semmi baja nem volt a csapagyaknak, az alant irt mernoki precizitast kiveve.
..olyan radiusz 10mm-es maroval sorjatlanitott a barma..
a 40 mm koruli csap atmeron.
nem mondom hogy ez baj.
de szep munkanak nem tunt.
----------
aluggyunk. :)
Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154086)
mondtam, hogy nem kéne.
2016.10.11
0 0
154086
mitsubishi 4g63t motoron találkoztam olyannal, hogy a balansztengely csapágyazása nem bírta a fordulatot.
a _fordulatot_ ha érted, ahogy mondom.
:))))
aztán az lett, hogy a csapágyat elfordítva toltam be, tengely meg benne maradt, sose többet nem köpte ki az olajat, a tengely szíját meg nem tettem vissza, csókolom.
itt nem lehet kiherélni? nem mintha akarnék ilyennel vacakolni, csak érdeklődés.
Előzmény: cam aro (154085)
cam aro
2016.10.11
0 0
154085
a rugos fogaskerekek a foghezag /zaj/ csokkentes miatt vannak ebben . is. .
..nem sok vizet zavarnak ha lezarva veszed ki oket.. :))
aztan igen.. a 4. szamu alkatresz vege kikerul a deklin kivulre, es van rajta egy vastag szij. :))
mondjuk ez epp kurva sokat elment.
ovatos gazdi. rendszeresen szervizelve.
azthogyhogynem.. csak szetment a fotengely csapagy ugy cirka ~ 80e kmnel.. :)
(sajtolt balansz tengely csapagyak vannak.
lemezbol.
azt ahol osszeert a ket vege csapagynak.. ott kikoszorult belole a ford, hogy nehogy mar szoruljon.
hat nem szorult.
de 6 baron percenkent egy liter olajal nem tudtam etetni.
hidegen, allvanyon.
...ugymaradt, / nem kopott > gyari / bar kapott uj oilpumpat. @))
Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154084)
mondtam, hogy nem kéne.
2016.10.10
0 0
154084
ez szép ez a vezérlés ez.
legalább ebben is rugós fogaskerekek vannak, mint abban a csodálatos renault motorban, ahol van egy kiskosárnyi fogaskerék plusz egy baszomvastag szíj is?
:)))
azt mondjuk sose értettem.
látható módon kúrvasokat szarakodtak vele, oké, haszongépjármű, menjen már el sokat, legyen fogaskerekes, erre beletesznek egy szíjat is, hogy mégse menjen el sokat.
és akkor a tetejébe még fogja és beleteszi a vízpumpát is a fogaskerekek közé, hogy igazán szép legyen a konstrukció, meg esetleg még be is tudjon folyni a víz az olajba.
Előzmény: cam aro (154082)
cam aro
2016.10.10
0 0
154083
japo racsnis szokott. ..tobbsege.
van tipus amiben kimondott elvaras a visszafele tekeres, ugyanis ez oldja fel a racsni rogzitest.
aztan van amiben semmi nincs, csak olajnyomas nyomja feszitot.
ott szokott grebasz lenni., vw-k, bmw-k.. orom hallani hogy ugorjak a fogat vissza forgatasnal.
de az hasznalt, elnyult lancnal van.
uj lancot (sallangok is persze ) barmin is. meg nem sikerult atugratszanom.,pedig leszarom hogy mit szabad.
vagy legyen de.
ugorjon.
leallitaskor nem fog ??
dehonnem.
azt az nem a pici kezed rugja, hanem a kompresszio.
szvsz valami elvan basszal.
kulon jo hogy megtekered visszafele.
mert igy kiderul.
SK.
Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154081)
cam aro
2016.10.10
0 0
154082
nem lanc, de fogaskerek.
tok mindegy. ugyanugy muxik csak a lancfeszito hianyzik.
jelold ossze a tengelyeket, aztan forgasd korbe ahanyszor kell mire ujra jelre all.
ellenorzes kepp, mert az ugye kell.
belekezdtem a hulyesegbe.. sacc hatvan kor utan feladtam.
NEM mukodik a tengely osszejeloles.
es nem fogod 827x korbe forgatni.
===========================================================
mondtam, hogy nem kéne.
2016.10.10
0 0
154081
azért többsége láncos motorban olyan a feszítőpatron, hogy nem lehet csak úgy visszanyomni, nem?
valami racsni, kis emelkedésű menet, nanorobot, bármifaszom szokott benne lenne, főleg a japánokban, ami egy kézzel áttekerést még bőven megbír.
mondjuk láttam olyant is bőven, hogy volt egy darab rugó az egy darab dugó mögött, szevasz.
Előzmény: cam aro (154080)
cam aro
2016.10.10
0 0
154080
nincs vita.
a jeloles tenyleg tampont.
azert velemeny sk.
amikor leallitod azert a tobbsege szokott rugdozodni visszafele is.
de sot.. ilyenkor ugrik el. :)
viszont uj lanc nem fog elugrani ha visszafele tekered.
mas baja meg mi lehetne..
=================================
Előzmény: novothauto (154079)
novothauto
2016.10.10
0 0
154079
Ez az èn vèlemènyem, az meg a tièd. Mèg be sem volt indítva, egyszer nem feszült
meg a lánc rendesen, ès tekerje abba az irányba, amire nem terveztèk?
Tök egyszerű, az ilyeneknèl meg kell jelölni a tengelyeket ès kèsz.
Előzmény: cam aro (154077)
cam aro
2016.10.10
0 0
154077
Visszafelè ne tekerd.""
ha ennyit nem bir meg egy uj lanc/feszito. egyeb..
akkor ott nagy bajok lesznek az elso leallitasnal. .
Előzmény: novothauto (154076)
novothauto
2016.10.10
0 0
154076
Bocs, rosszul írtam. Láncszemek száma osztva a főtengely fogaskerèk
fogszámával, szorozva a láncszemek számával.
Ennyi főtengelyfordulat ès oda kerül, ahol volt :)
Visszafelè ne tekerd.
Legközelebb lesz annyi rutinod, hogy vonatkoztatási
jelet teszel magadnak a szíjtárcsára ès a veztengelyre.
Előzmény: jeepy (154072)
cam aro
2016.10.10
0 0
154074
...vagy elugrott.
(van amelyiknel 4 fogat maszik el a jel egy korre. )
szvsz tekerd csak vissza, aztan elore.
mert az a biztos.
Előzmény: jeepy (154072)
cam aro
2016.10.10
0 0
154073
a szuro mellett meno visszaterot kotettem le mult heten.
aztan jaro motor mellett ott csorgattam ki a benyat ..:)))... mert tankba pumpa. .az ottan nincsen.
monnyuk az 2.0 dti volt..de az sokat nem oszt ez szempontbol.
Előzmény: Vappali (154050)
cam aro
2016.10.10
0 0
154071
nem ugyanaz a lanc osztoja mint a lanckerekeke..
.az ugy a jo. nem fog mindig u.a pontban.
tekerj elore .. mondjuk... hatot.
aztan tekerj vissza hetet.
majd egyet elore a jelig.
igy ellenorizd le.
Előzmény: jeepy (154062)
409
2016.10.10
0 0
154070
Óóóó, ez még a jobbik eset. Van aki ilyenkor hátramenetet szeretne kapcsolni...... :///
Ja, ha már itt vagy. A sor5 2.5TDI alapjárati mennyisége ugyanannyi, mint az 1.9TDI-nek?
Előzmény: mica-r (154063)
409
2016.10.10
0 0
154069
"A leírt paraméterek mellett fenntartom az állításom, hogy vezetői hiba. "
Ezt nem is vitatta senki. :D
Előzmény: Paco155 (154065)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!