Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154093

"nem tudod, hogy a monitor túloldalán

ülő èrzi-e, mikor pattan a szar bakelit láncvezető?"

 

Hááát, a visszaforgás üzemszerű eset. Nagy baj van ott, ha ettől eltörik a láncvezető. Visszaforgattam már néhány százat, de még egy sem törött el ettől. Inkább az a baj, hogy az utóbbi tizenév láncos vezérlései hihetetlenül bután vannak megkonstruálva. Egy láncnak semmilyen körülmények között sem volna szabad átugrania, még kinyúlt állapotban sem.

Előzmény: novothauto (154089)
409 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154092

Rosszul gondolod.

Előzmény: Vappali (154090)
409 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154091

 

 Itt is, de én már nem is emlékszem.  :)

Előzmény: mica-r (154078)
Vappali Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154090

Köszi! Bár gondolom az az utastérben van. Ott meg nem akarok mocskolni.

Előzmény: 409 (154057)
novothauto Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154089

Ez most sehogy nem jön ide ez fogaskerèk hajtás.

A saját kezedhez adtál tanácsot, nem tudod, hogy a monitor túloldalán

ülő èrzi-e, mikor pattan a szar bakelit láncvezető?

 

Előzmény: cam aro (154082)
cam aro Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154088

kerestem itt vissza az erthetoseg jegyeben, hatha szurtam kepet a balansz csapagyrol.. de nem. 

ami viszont feltunt, hogy wiha kollegank torolt nick lett.. :o  

Előzmény: cam aro (154087)
cam aro Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154087

garancialis melo volt., (lizinges kocsi ) fejbe sem merult fel hogy mokolni kellene. 

 

de jo volt a hozzaferes, es igazabol nem derult ki hogy mitol szallt el a hajtokar csapagy. 

igy miutan visszaesett bele a koszorult fotengely, uj csapagyak, uj gyuruk, stb.

oilpumpa oldal felol tuzolyto palackon keresztul megkuldem olajal.. 

itt bukott ki a balansz tengelyeknel az olaj veszteseg.

.. mar sikitottam ujert, /2x3 db /  mikor jobban megnezve kiderult hogy mi tortent. 

semmi baja nem volt a csapagyaknak, az alant irt mernoki precizitast kiveve. 

..olyan radiusz 10mm-es maroval sorjatlanitott a barma..

a 40 mm koruli csap atmeron.

 

nem mondom hogy ez baj. 

de szep munkanak nem tunt. 

----------

aluggyunk. :) 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154086)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154086

mitsubishi 4g63t motoron találkoztam olyannal, hogy a balansztengely csapágyazása nem bírta a fordulatot.

a _fordulatot_ ha érted, ahogy mondom.

:))))

aztán az lett, hogy a csapágyat elfordítva toltam be, tengely meg benne maradt, sose többet nem köpte ki az olajat, a tengely szíját meg nem tettem vissza, csókolom.

itt nem lehet kiherélni?
nem mintha akarnék ilyennel vacakolni, csak érdeklődés.

Előzmény: cam aro (154085)
cam aro Creative Commons License 2016.10.11 0 0 154085

a rugos fogaskerekek a foghezag /zaj/ csokkentes miatt vannak ebben  . is. . 

..nem sok vizet zavarnak ha lezarva veszed ki oket.. :)) 

aztan igen.. a 4. szamu alkatresz vege kikerul a deklin kivulre, es van rajta egy vastag szij. :)) 

 

mondjuk ez epp kurva sokat elment. 

ovatos gazdi. rendszeresen szervizelve.

azthogyhogynem.. csak szetment a fotengely csapagy ugy cirka ~ 80e kmnel.. :) 

 

(sajtolt balansz tengely csapagyak vannak.

lemezbol.

azt ahol osszeert a ket vege csapagynak.. ott kikoszorult belole a ford, hogy nehogy mar szoruljon.

hat nem szorult.

de 6 baron percenkent egy liter olajal nem tudtam etetni.  

hidegen, allvanyon. 

...ugymaradt, / nem kopott > gyari / bar kapott uj oilpumpat. @))

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154084)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154084

ez szép ez a vezérlés ez.

legalább ebben is rugós fogaskerekek vannak, mint abban a csodálatos renault motorban, ahol van egy kiskosárnyi fogaskerék plusz egy baszomvastag szíj is?

:)))

azt mondjuk sose értettem.

látható módon kúrvasokat szarakodtak vele, oké, haszongépjármű, menjen már el sokat, legyen fogaskerekes, erre beletesznek egy szíjat is, hogy mégse menjen el sokat.

és akkor a tetejébe még fogja és beleteszi a vízpumpát is a fogaskerekek közé, hogy igazán szép legyen a konstrukció, meg esetleg még be is tudjon folyni a víz az olajba.

Előzmény: cam aro (154082)
cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154083

japo racsnis szokott. ..tobbsege. 

van tipus amiben kimondott elvaras a visszafele tekeres, ugyanis ez oldja fel a racsni rogzitest.  

 

aztan van amiben semmi nincs, csak olajnyomas nyomja feszitot.  

ott szokott grebasz lenni., vw-k, bmw-k.. orom hallani hogy ugorjak a fogat vissza forgatasnal. 

de az hasznalt, elnyult lancnal van. 

uj lancot (sallangok is persze )  barmin is. meg nem sikerult atugratszanom.,pedig leszarom hogy mit szabad. 

vagy legyen de.

ugorjon. 

leallitaskor nem fog ?? 

dehonnem.

azt az nem a pici kezed rugja, hanem a kompresszio. 

szvsz valami elvan basszal. 

kulon jo hogy megtekered visszafele. 

mert igy kiderul. 

 

SK. 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154081)
cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154082

nem lanc, de fogaskerek. 

tok mindegy. ugyanugy muxik csak a lancfeszito hianyzik.   

jelold ossze a tengelyeket, aztan forgasd korbe ahanyszor kell mire ujra jelre all. 

ellenorzes kepp, mert az ugye kell. 

 

belekezdtem a hulyesegbe.. sacc hatvan kor utan feladtam. 

NEM mukodik a tengely osszejeloles. 

es nem fogod 827x korbe forgatni. 

 

===========================================================

 

 

mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154081

azért többsége láncos motorban olyan a feszítőpatron, hogy nem lehet csak úgy visszanyomni, nem?

valami racsni, kis emelkedésű menet, nanorobot, bármifaszom szokott benne lenne, főleg a japánokban, ami egy kézzel áttekerést még bőven megbír.

mondjuk láttam olyant is bőven, hogy volt egy darab rugó az egy darab dugó mögött, szevasz.

Előzmény: cam aro (154080)
cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154080

nincs vita. 

a jeloles tenyleg tampont. 

 

azert velemeny sk. 

amikor leallitod azert a tobbsege szokott rugdozodni visszafele is. 

de sot.. ilyenkor ugrik el. :) 

viszont uj lanc nem fog elugrani ha visszafele tekered.

mas baja meg mi lehetne..  

=================================

 

 

 

 

 

Előzmény: novothauto (154079)
novothauto Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154079

Ez az èn vèlemènyem, az meg a tièd. Mèg be sem volt indítva, egyszer nem feszült

meg a lánc rendesen, ès tekerje abba az irányba, amire nem terveztèk?

Tök egyszerű, az ilyeneknèl meg kell jelölni a tengelyeket ès kèsz.

Előzmény: cam aro (154077)
mica-r Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154078

Régen járt sor 5 erre, de emlékeim szerint 2-5mg között szokott jó lenni

Előzmény: 409 (154070)
cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154077

Visszafelè ne tekerd.""

 

ha ennyit nem bir meg egy uj lanc/feszito. egyeb..

akkor ott nagy bajok lesznek az elso leallitasnal. .

Előzmény: novothauto (154076)
novothauto Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154076

Bocs, rosszul írtam. Láncszemek száma osztva a főtengely fogaskerèk

fogszámával, szorozva a láncszemek számával.

Ennyi főtengelyfordulat ès oda kerül, ahol volt :)

Visszafelè ne tekerd.

Legközelebb lesz annyi rutinod, hogy vonatkoztatási

jelet teszel magadnak a szíjtárcsára ès a veztengelyre.

Előzmény: jeepy (154072)
cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154075

(van tipus amelyiknel 4 foga..

 

jav. 

Előzmény: cam aro (154074)
cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154074

...vagy elugrott. 

(van amelyiknel 4 fogat maszik el a jel egy korre. ) 

 

szvsz tekerd csak vissza, aztan elore. 

mert az a biztos. 

Előzmény: jeepy (154072)
cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154073

a szuro mellett  meno visszaterot kotettem le mult heten.  

aztan jaro motor mellett ott csorgattam ki a benyat ..:)))... mert tankba pumpa. .az ottan nincsen.  

 

monnyuk az 2.0 dti volt..de az sokat nem oszt ez szempontbol. 

Előzmény: Vappali (154050)
jeepy Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154072

Köszi srácok, akkor jónak kell lennie mert 1 körnél már egyel odébb voltak.

cam aro Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154071

nem ugyanaz a lanc osztoja mint a lanckerekeke..

.az ugy a jo. nem fog mindig u.a pontban.

 

tekerj elore .. mondjuk... hatot. 

aztan tekerj vissza hetet. 

majd egyet elore a jelig. 

igy ellenorizd le. 

Előzmény: jeepy (154062)
409 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154070

 

 Óóóó, ez még a jobbik eset. Van aki ilyenkor hátramenetet szeretne kapcsolni...... :///

 

Ja, ha már itt vagy. A sor5 2.5TDI alapjárati mennyisége ugyanannyi, mint az 1.9TDI-nek?

Előzmény: mica-r (154063)
409 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154069

 

"A leírt paraméterek mellett fenntartom az állításom, hogy vezetői hiba."

 

Ezt nem is vitatta senki.  :D

Előzmény: Paco155 (154065)
novothauto Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154068

Kurva tablet.

Előzmény: novothauto (154067)
novothauto Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154067

Minden második főtengelyfordulattal kerül egyel arrébb.

Ahány láncszem van,annyiszor kétszer kelláttekerni.

Hajrá! :)

Előzmény: novothauto (154066)
novothauto Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154066

Hogyne létezne, ez atermèszetes. Kb 360 szor kell áttekerni, hogy ugyanoda essen.

Előzmény: jeepy (154062)
Paco155 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154065

Kérdezd meg tőle. :)

Amúgy meg egyszerűen el kell olvasni a hozzászólást. A leírt paraméterek mellett fenntartom az állításom, hogy vezetői hiba.

Előzmény: mica-r (154063)
Aleko Viva Creative Commons License 2016.10.10 0 0 154064

Köszönöm.

Előzmény: 409 (154056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!