Igénytelen, gusztustalan kinézet, nincs napellenző, bal oldalt kisablak. Ezek a friss főműhelyes és az átlag kelenföldi kocsik mellett fostaligáknak tűnnek - mégha jól is működnek. Van itt is szeméthalom bőven, amiben azért már 2010ben nem kéne munkaidőben ülni - sem Budán, sem Pesten.
Egyébként érdekes, hogy budán ezek a szar kocsik, én viszont bármelyikkel jól el tudtam dolgozni anno pesten.
Najó a 31est nem vezettem, de a 08 és a 62-es kimondottan jók voltak. A 11-eskével meg volt egy kis nézeteltérésünk egy Ford Sierrával, azért nem komálom, de vezetni jó volt.
Egyszer vihetne buda egy jó kis 1456-ost vagy 1414-est, aztán poénkodjunk...
Nem tudom, én sem láttam máshol azóta, viszont ha jól tudom, a Hannusok felújításának elkezdése óta mindig 3 "vendég" ICS van/volt a Szávában, eleinte a 1408, 1435, 1450 trió, aztán egyszercsak jött a 1422 és akkor eltűnt a 1435.
A múltkori UV kiránduláskor láttam a Száva kocsíszíni épület sarkában pihenni a 1503 mellett a 1471-et és a 1422-t, de a 1435-öt akkor sem láttam, csak a 1408-at és a 1450-t. Ebből gondoltam, hogy a 1435 valahol máshol i s járt.
Tényleg, a 1422vel és a 1471-el mi van? Azok sem voltak jó ideje forgalomban.
Ugyanezzel a lelkesedéssel szerintem a (szintén GANZ) G2 is életre lehelhető volna (ha újra összecsatolnák)! :-) Sőt... Az jobban egyben volt (lenne), mint az 1303 az első napokban nektek... :-P
Szerintem el se ment Szávából. Max annyi, hogy mivel kevesebb vilit kell kiadni a szünetben, így pár napig/hétig nem lehetett kiadva és ezért nem láthattad. Február 17.-e óta Szávás, azóta nem tudok róla, hogy az 50-esen kívül más vonalon is felbukkant volna. Javítsatok ki, ha netán tévedek.
Ma olyan este fél 7 körül Kispesten a Lehel utcától a Kossuth tér felé indulva megadta magát a 1478. Ki tudja mi baja lett?
Én a mögöttes Hannuson voltam, gyorsan kiért a segély, rohangásztak a 1478 körül, volt olyan szerelő, amelyik az ICS tetejét nézegette, volt amelyik alá nézett, és ők felváltva rohangásztak a szerelő kocsi és az ICS között.
Kívülről nem látszott rajta semmi elváltozás, de mozdulni sem tudott, az egyik szerelő próbálta elindítani, de csak erőlködött és semmi haladás.
Más: A 1435 mikor jött már megint vissza Szávába? Korábban már járt itt, de most újra itt van pár napja. (gondolom a kiesett 1471 és 1422 helyett jött)
1362 valami csodálatos. Ilyen csöndes, halkan futó KCSV-t még életemben nem láttam. (Persze lehet, hogy vezetni már nem ekkora élmény.. :D) 1477 pedig Kelenföld kocsiszín udvarán.
itt arra gondol a kollega, hogy akármilyen gyorsan fordítod el az ajtó kapcsolót, majd jóütemben tolod a szabályzót, az olajos ret szép lassan old, utána intenzív áramkorlátozással indul el a gép (rángatásmentesség és komfort miatt). Ezen a zárás semminemű módon nem segít.
A 3-ason is elég necces (finom voltam), az 1-esen és a körúton ilyen kialakítással ilyen forgalomtechnika mellett ez a típus nem élne meg egykönnyen.