Értem. Általában az a jelenség a szervízeknél, hogy ha egy kicsit felkészültebb a tulaj, és szakmaibban próbál beszélgetni velük, akkor kicsit sértődötten állnak a dologhoz, pedig azért megy az ember oda, hogy a probléma meg legyen oldva. Másik gond, hogy minden lóf....t ráírnak a munkalapra, melyet persze általában aláírnak a kuncsaftok. De ne szídjuk a szervízt.....
Utoljára 4 éve voltam bent, akkor lassúak, körülményeskedők voltak, az elektromosok példul nem titkoltan csodálkoztak egy-két dolgon, mintha még olyat sose láttak volna. De nem rossz szándékúak. Hogy azóta mi hová változott, nem tudom. És nem is értem, hogyan, de életben vannak. 508-as álldigál a szalon előtt. Szóval biztos van forgalmuk.
Kattog. Ez a kaniszter szelep. Azért kattog mert az a dolga, kattogni szerelték oda bele. Álló helyzetben nyisd ki a jobb oldali ajtót, akkor is hallod a kattogást alapjáraton. Adsz egy kis gázt és elhallgat, mert akkor nem vezet vissza üzemanyagot. Ez ilyen, hidegben hangosabban kattog majd, menet közben is lehet néha hallani, legalábbis -20 fok körül.
viccet félretéve, ha beírod, a gugliba, hogy tűzkarika és fent bal oldalt a "képek"-re kattintasz (vagy másképp képet keresel), akkor elég sok autós tűzkarikának látszó dolgot kidob.
Rálestem, nem vészes az állapota, bár sajna nem azóta csinálja mióta utoljára cserélve lett. Van még kb 2500km cseréig, most összeraktam, próbáltam, hát nem tudom, lehet jobb de nem tuti. Majd még úgy is megyek ma össze-vissza, akkor majd kiderül. Azért ha van még ötlet a tarsolyban akkor jöhet. Az ovális gégecső nem volt szétcsúszva a légtömegmérő mögött.
Sípol, nyikorog, el van vékonyodva és nem lassítja rendesen az autót. :) (A fékhatás mondjuk a tárcsa állapotától is függ)
A szakik lehet meg tudják mondani pontosan mm-ben, hogy mennyi a minimum de szerintem olyan 7-8 mm körül már kukaérett kezd lenni. De lehet, hogy korábban is.