w204 2008-as jobb kormányos autóban hol találom meg a 119-es biztosítékot? a csomagtartó és a motorteres megvan, de a 3. doboz sem a kormány sem az utas felől nincs meg. az utas felől a kesztyűtartó van, a kormány felől meg nincs semmi.
Az a baj, hogy a klima gomb 3-at villan és kialszik. nyomás rendben, mindkét szelepen ereszt, nincs baja. Ötlet?
Holnap reggel indulnék vissza Angliába, de így kicsit meleg lesz.
Ha visszaolvasol akkor volt egy ilyen probléma és viszonylag egyszerűen orvosolható volt.Talán Smafu kolléga tollából származott az ötlet.De ha nem az Övé volt akkor elnézést kérek.
Annyi rémlik,hogy egy féktisztító kupak volt a megoldás
Feltehetően azért nem válaszolt (eddig) senki, mert a nehezen indíthatóságnak rengeteg oka lehet. Mindössze annyi állítható, hogy vagy az elektromos, vagy az üzemanyag ellátó rendszerben lehet a hiba, esetleg mindkettőben, vagy az ECU (motorvezérló elektronika) rendetlenkedik. Az első lépés ilyen "sok esélyes" esteben a találgatások és a hasraütéses alkatrész csere helyett a diagnosztika.
Üdv az uraknak. Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy az olajszűrő két részben jön ki? W124 200d. Mann filter. Most is azt tettem bele de kicsit aggaszt amit kivettem belőle. Már mondani sem merem mi volt ráírva hol gyártották.
De az igaz, hogy a 95ezres es a tied kozott nincs kulonbseg hangban, sot, tied vmivel jobb :)
A figura aki belemerult ebbe a motorba es versenyzesre hasznalja: SK8215 ha beutod a jutubba akkor kihozza az osszes videojat.
Szoval azt meselte, hogy ez az olajpumpa dolog 1 het alatt nyirta ki a motorjat. Szelepfedeltomitest cserelt 1 hettel a kikonyokoles elott es a veztengelyek teljesen hibatlanok voltak akkor.
Amikor meg szetszedte h megnezze h mitol robbant fel a motorja, akkor mar erosen meg voltak mar huzva
Szoval sztem ezt az olajpumpa ogyurut csak ugy cserelni azert eleg nagy melo, de talan ranezni a veztengelyekre, h milyen fenn a kenese a motornak az bevallalhato.
Meg amit te is irtal, h egy olajnyomas mero beszereles tan nem luxus.
Egyik napról a másikra elment az alapjárata. Ha beindítom tökéletes, viszont mihelyt adok egy bármekkora "gázfröccsöt" tízből kilencszer addig süllyed a fordulat, hogy megáll. A maradék egy alkalommal pedig nagy nehezen visszaküzdi magát ~600-700-as fordulatra. Ezek után ha újraindítom, megint minden tökéletes, ~850-es fordulat az első gárpedálra lépésig. Üzemanyagszűrő, olaj, olajszűrő, levegőszűrő 2000km-rel ezelőtt cserélve. Eddig vákuumcsövet törve, lecsúszva, kilyukadva nem találatam.