Ez engem is érdekel. Feltehetően azért, hogy mennyien válaszolják azt, hogy ha nem hibázott volna GF, akkor csak Sumááher tudta volna megelőzni. :D (Úgy értem, ha ő haladt volna Fisico mögött.)
Lehet, hogy hibázott. De hogy pechje volt, az biztos: egy bizonyos Kimi Räikkönen nevű őrült jött mögötte... :)) Ezzel csak azt akartam kifejezni, hogy Kimi helyében nem hiszem, hogy más próbálkozott volna előzéssel, ott. Eléggé ön-, és közveszélyesnek látszott a mutatvány. Emlékezzünk csak Czollner, és Palik reakciójára.
Dehogynem. + A meki is folyamatosan javul, a tesztek ezt mutatják, a Ferrari is. Az igaz hogy a Renaultnak van egy kis előnye, de hát ezek csak tesztek. Ne ezek alapján hírdessük ki hogy ki 2006 világbajnoka!
Azt nem tudom, de a sikánt teljesen leheteten szögből vette be. Ott biztos elhagyott súlyos tizedeket.
Teljesen bement a belső ívre és úgy fordult rá a sikánra. Olyan volt mint az 1989-es versenyen, amikor Senna előzte Prostot, csak annyi volt a különbség, hogy a külső íven nem volt senki. Elég érthetetlen dolog volt.
nem lehet tudni, mi lett volna, ha? 2-vel a vége előtt elkövette az első hibát. Gondolom Kimi megjegyezte, és tudta, ha még 1x elköveti, akkor ki kell használni. és elkövette. Hogy anélkül mi lett volna, nehéz megmondani, de az biztos, nem olyan hosszú a célegyenes, és ezekkel a mai autókkal nehéz előzni, ha az elöl menő nem hibázik. Alonso pl. zseniálisan nem hagyta előzni Mihályt Imolában, pedig ott a Ferrari sokkal gyorsabb volt. Nagyobb volt a különbség, mint Kimi, és Fisico között.
De szerintem Fisico barátunkat soha nem fogod erről meggyőzni:PP
Nagyjából ezt gondodlom én is, de van valaki egy másik fórumon, aki nem lát tovább a szemétől, és minden magyarázat (fénykép) ellenére köti az ebet akaróhoz, és azt mondja, a hiba nélkül is meglett volan az előzés, ami szerintem hülyeség.
ezt most hogy érted? Annak idején többoldalnyit vitáztunk erről, kismillióan kifejtették a véleményüket, és volt versus is. Miért nem keresed vissza? De ha a véleményem kell, az nagyon egyszerű: Fisico az utolsó előtti körben, és az azelőttiben is elbakta a lassítót. Bement a belsőre, pedig Kimi ott nem volt előzési pozícióban, meg sem próbálta. Ezzel Fisico a rosszabb ívet választotta, a porosabb ágon hamarabb ellett fékeznie, és a kigyorsítása is tovább tartott. Apróság, de arra pont elég volt, hogy Kimi a célegyenes végére kihasználja az autója minimális előnyét. Az már a dolog szépsége volt, hogy kívüklről előzte meg, mert ahhoz nagyon tisztában kell lenni a határokkal, hiszen onnan már nem kevesen mentek be a kavicságyba. Fisico meg úriember módjára vesztett, mert nem lökte ki Kimit. Ismerek olyan pilótát, aki hasonló helyzetben kilökte volna.:)
kifejtenétek részletesen, hogy szerintetek 2005-ben Suzukában az utolsó előtti kör végén mi történt? Főleg hogy szerintetek hibázott-e az eset kapcsán az elől lévő versenyző.
én sem értem ezt a 10%-ot, de még1x, gondolom aero hatékonyságra gondoltak. köridőben nem lehet annyit javulni:) de annak nem sok értelme lenne, hogy a barcelona előttig használtak egy aerot, most egy újat, majd azt mondják 10%-otr javultunk az új aeroval, de az egy évvel ezelőttihez képest:) de lehet hogy egy nullát rátettek:))
Persze hideg volt, ezért a moci erősebb volt most, de az aszfalt hidegebb, ez a gumiknak nem jó, ez épp ellenkezőleg hat, és még ráadásul Bahreini szárnybeállításokkal ment az is pár tized (3-4) állítólag.
Valami olyat olvastam valahol, hogy 5 fok alatt nem nagyon működnek jól az F1 gumik, de 12-15 fok körül gyorsabb köridőket lehet menni, mint pl 30 fokban, ha a gumikon múlik. És ezért mondják, hogy a Barcelonai tesztidőket nem lehet megismételni a verseny hétvégéjén.
gondolom a 10% az aero hatékonyság, leszorító erő, és nem köridőben értendő:) Köridőben még az 1% javulás is igen szép, az pl. Bahreinben 0.9 lenne ugye.
Ja, ezt én is láttam. Bár ez a 10% hihetetlen. Talán a gumival együtt. Ha mégis így van, akkor Alfonzónak nem lesz túl vídám az ábrázata vasárnap délutánra. Azért szerintem az a valószínűbb, hogy ebben van egy kis froclizás is.
A kiemelések: a héten filóztam rajta, ugye hogy a nagy ugrás Barcelonában nem az új Michelinnek köszönhető-e? Ezek szerint igen. A Bar új aeroja (ami még szintén a héten mutatkozott be, Bahreinben még em használták) 10% javulás? Az nagyon sok!