A 41es külső szakaszán valóban kevesen utaznak (többször írtam: lassú, versenyképtelen az ott élők autóival a 41, sok a csöves) bár ez napszakfüggő, mert vannak időszakok amikor már Kelenvölgynél is vannak álló utasok. Az Elágazástól befele viszont mindig vannak, ahogy a rakparton is. Itt már a fizető utasok aránya pedig sokkal jobb mint a 24esen. De ebbe ne menjünk bele.
Én sem örülök Fradisként neki, csak ezt már megszokhattuk hogy Budára mennek az új kocsik, mi kapjuk a 1306-ost és társaikat. Nem igazán értem h miért kell a 24-esen ilyen 1457 szintű villamosokkal utaznom, holott 1313,1342 és társaik 5 utassal cammognak a 41-es külső szakaszán. Csak az elvet nem értem, viszont én az összes Fardis villamost imádom. 100x jobban mint egy kelenföldi 1366-1367-et. Jó aláírom, hogy vannak teljesen kultúrált autók is Fradiban pl. 1358,1415,1468 stb..
Nem rossz a sárga matrica, a semminél több de azért elég igénytelen megoldás. Bár én már gondolkoztam azon, hogy metróújsággal kipapírozom a fél szélvédőt. :(
31-es kimondottan korrekt masina, bár régen volt már a kezeim között. Semmi rosszat vagy jót nem lehet róla elmondani. 1311-es pedig a múlt héten volt nálam, és nem is volt olyan rósz, mint amilyennek emlékeztem rá.
Ha az a "Sem Pesten" nem lett volna ott, akkor írtam volna, hogy mi idát CSAK olyanban ülünk, amiket írtál. Egy két kivételtől eltekintve. Semmi gond nincs, "vigyétek" az újakat, de akkor ide meg tessék áttolni a jobb régieket.
A napellenző már nem érdekes, hálistennek kikerültek a sárgák! Amihez ha volt köze a mailomnak akkor itt köszönöm az Illetékes felé! :o)
Igénytelen, gusztustalan kinézet, nincs napellenző, bal oldalt kisablak. Ezek a friss főműhelyes és az átlag kelenföldi kocsik mellett fostaligáknak tűnnek - mégha jól is működnek. Van itt is szeméthalom bőven, amiben azért már 2010ben nem kéne munkaidőben ülni - sem Budán, sem Pesten.
Egyébként érdekes, hogy budán ezek a szar kocsik, én viszont bármelyikkel jól el tudtam dolgozni anno pesten.
Najó a 31est nem vezettem, de a 08 és a 62-es kimondottan jók voltak. A 11-eskével meg volt egy kis nézeteltérésünk egy Ford Sierrával, azért nem komálom, de vezetni jó volt.
Egyszer vihetne buda egy jó kis 1456-ost vagy 1414-est, aztán poénkodjunk...
Nem tudom, én sem láttam máshol azóta, viszont ha jól tudom, a Hannusok felújításának elkezdése óta mindig 3 "vendég" ICS van/volt a Szávában, eleinte a 1408, 1435, 1450 trió, aztán egyszercsak jött a 1422 és akkor eltűnt a 1435.
A múltkori UV kiránduláskor láttam a Száva kocsíszíni épület sarkában pihenni a 1503 mellett a 1471-et és a 1422-t, de a 1435-öt akkor sem láttam, csak a 1408-at és a 1450-t. Ebből gondoltam, hogy a 1435 valahol máshol i s járt.
Tényleg, a 1422vel és a 1471-el mi van? Azok sem voltak jó ideje forgalomban.
Ugyanezzel a lelkesedéssel szerintem a (szintén GANZ) G2 is életre lehelhető volna (ha újra összecsatolnák)! :-) Sőt... Az jobban egyben volt (lenne), mint az 1303 az első napokban nektek... :-P
Szerintem el se ment Szávából. Max annyi, hogy mivel kevesebb vilit kell kiadni a szünetben, így pár napig/hétig nem lehetett kiadva és ezért nem láthattad. Február 17.-e óta Szávás, azóta nem tudok róla, hogy az 50-esen kívül más vonalon is felbukkant volna. Javítsatok ki, ha netán tévedek.