ÁÁ dehogy csak nosztalgiázni megyek vissza, meg pár régi arcot látni.
Utsó lesz nekem a gólyatáborok sorában, az elmult 12 évet ott töltöttem minden nyáron.
Lassan le kell álnom és a lurkónevelés irányába tendálódni.
De most még istenesen fiatalosan deszlopálok pár söröcskét és röhögök a szervezők által kitalált feladatokon.
Az ilyenkor szokásos lépcsőfutással egybekötött bambiivást, a Szent Anna vízesés alatt egy zuhanyt,az őskohói kergemarhulást viszon ki nem hagynám semmi pénzért.
Na ja, csak az a baj, hogy azt egy X5-ös joystikes változatban néztem ki fehér színben :-( Egyébként ez a törököknél csak középkategóriás darab, majd egy ötéves példányt lenyúlok pár év múlva...
A kocsi egybébként penge, a motor 100%-os kiforrot darab. A futómű viszont maradt egy picit a régi - bár javult - de a fék már ráz 120 körül finoman. Ebben már fejlődni kellene, azt hiszem felszabályzás a következő lépés. A szuperreteszt sokat használtam, a kocsi utastere nagyon komfortos, de a csomagtartó része nem nőtt annyira a 307SW-hez képest. Az aut. kéziféket és a kivetítős sebességjelzőt nem adnám vissza :-) A menet közben behajló tükrök is kötelező felszerelés!
Köszi mindenkinek - hazaértünk Istanbulból - bruttó 16,5 óra - összesen 5600km, 7.2-es átlagfogyi. A törököknél lehet nyomni (határ egy óra), a bulgároknál csak óvatosan valaki mögé bújva rengeteg a negyven csak úgy (határ egy óra), a szerbeknél érezned kell hol tolhatod 170-el --- a határ Röszkénél pedig három! óra --- a buszsávnál ebből törökösen egy órát csináltam :-)) Mindig jobbra tarts, használd a kamionsávot is, a végén még így sem kell tolakodnod, mert jobbra nyílnak a kapuk, kb. 8.-nak érkezel a sorba. És ez ugye egy óra :-(( hajajajajjj
Szerbiában direkt MOL kútnál tankoltam, de egy darab magyar cuccot nem találtam - magyar zászlót, vagy magyar menülapot vagy magyar köszöntést vártam. Vagy csak túlzóak az elvárásaim???
Üdv a klubban! :) :) Én húsvét óta szívtam vele júl. közepéig. Szerencsére mire betört a 40 fok, a sok foltozást feladták, és cserére vettek rá. Az új hűtő ebben a finom melegben nagyon jól megy, AUTO módban annyira nyomja, mintha most akarna felszállni a gépsárkány. Ja, és 1 perc mulva már jön is a hideg. Sose volt ilyen jó.
Az olajcsere utáni hosszas indítás vak lármának bizonyult. Sőt, mintha jobban húzna azóta. Úgyhogy most nagyon jól megvagyunk egymással. :) :)
Én Német Zsoltihoz hordom a sárkányt, benne bízom meg. Annyi van vele, hogy hol itthon van hol Németben. Nem biztos, hogy hétvégén otthon van. Ellenben nagyon megbízható és lehet adni a szavára. Ha azt mondja cserés akkor az is, ha menthető akkor megmenti.
Van egy másik is de az macerás, ugyanis nem Sújheji, hanem Vajdácskai.
Konkrétan nem tudom mire gondolsz futóműnél, de szerelőm van, esztergályosom van,gumisom van jó centírgéppel és van egy szerelő srác aki egy deszkéval 2 tized pontosságura belövi a kerékösszetartást.
Igazából nem mosásra gondoltam, hanem csak kifújni. Igazából fogalmam sincs, hogy néz ki, vagy milyen módon mér, így nem tudom nagynyomású levegő nem e tesz benne nagyobb kárt. Sajnos nem tudok senkit akinek itt Pesten lenne ugyanilyen motorral szerelve a verda, és ki tudnánk e próbálni.
2.0 hdi 110 paci, 2003 rhs motorkódú. esetleg vki, aki hajlandó lenne egy próba cserére?
Igen fapos, de gondoltam azt jelzi, akár antipolluson fault hibával, vagy egyébel, de ha ki lett olvasva akkor látszani kellene a ki illetve bemeneti nyomás különségnek. Vagy rosszul gondolom? Gondolom a chipelés nem 2 forint.
Igen a légtömegmérő elkoszolódhatott, és még passzolna is a jelenség ehhez, viszont egy drága alkatrész, és hát a kimosás vagy azt eredményezi hogy teljesen kakukk, vagy jó lesz. Nincs véletlen a közeledben ugyanilyen típus mert átrakni pár perc, és már ki is van szűrve, vagy diaggal menet közben terhelésen figyelni kell a kért és megvalósult léghozamot, és annak közel kell lennie egymáshoz.
Ha megpróbálod a kimosást, akkor féktisztítóval fújkáld át, más eszközzel ne érj hozzá