Keresés

Részletes keresés

gurtnis Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51959

Ez eddig kimaradt, ez a gyorsító edzéses rész még nincs megtervezve.... pedig más is mondja...  összekapom magam, aztán csak-csak.  Mennyit kellene százalékosan -vagy hogyan is számoljuk ezt- gyorsulnom???  Havonta tesztelni??  Nagyon kezdő, amatőr vagyok még ezekhez. 

Előzmény: Pinyo (51956)
gurtnis Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51958

Ugye tisztában vagy vele, hogy már többször is átolvastam!  :D  Az ötlet a nevezéshez innen, és a beszámolódból jött.

Előzmény: rrroka (51952)
allez zserzseli! Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51957

nem is májusban kezdted, mert a mátrabérc áprilisban volt! :)

ahh ne is mond a prédit! most éppen egy kis sérüléssel küzdök, szóval vagy ki kell hagynom, vagy, ha elmegyek, felsétálok kihasználva a szintidőt :(

Előzmény: Pinyo (51955)
Pinyo Creative Commons License 2016.05.25 0 1 51956

Gyorsuljál, ki ne hagyd a rövidebb-hosszabb intervall edzéseket. Öt-húsz perc körülieket, szériában. Ha gyorsulsz, hosszú távon is sokat profitálsz belőle. Rövidebb verseny, kevesebb fáradtság. :)

Ehhez már csak hozzá kell venni a hétvégi hosszú futásokat és kész is a P85.

Előzmény: gurtnis (51950)
Pinyo Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51955

Ugye azért te sem úgy emlékszel, hogy májusban megkezdett terepszezonom májusban ér véget? :)

Semmire nem neveztem még, aszfaltosból csak a két őszi BSI versenyre szoktam menni, de még azokra se neveztem.

Te viszont szerencsés vagy, a mostani Prédi Vertical 500-ra szívesen mentem volna, de nem követtem az eseményeket és hirtelen lemaradtam. Nem baj, van egy strava-s időm :), majd virtuálisan hozzágondolom magam a mezőnyhöz.

Előzmény: allez zserzseli! (51948)
Pisti1981 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51954

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van-e olyan, aki idén ott lenne Boszniában a Jahorina Ultra 125k távján.

Ha igen, és hozzá lehetne csapódni útitársként akkor én jelentkeznék.

Üdv!