Keresés

Részletes keresés

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9627

Állórésznél ülés??? :OOOOOOOOOOOOOO     Ezt álmomban nem gondoltam volnaa..

Előzmény: V43 1134 (9620)
rally forever Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9626

Persze ez is ment Budára... :o/

 

R.

Előzmény: V43 1134 (9620)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9625
Csak a Ganz nemes hagyományait folytatja! ;)
Előzmény: Csmg (9623)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9624
Ezt az összes többi 1300-assal meg kellett volna csinálni. Végre legalább ezt is megértük.
Előzmény: Csmg (9623)
Csmg Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9623
Vajon nehezére esne a főműhelynek 2 egyforma villamost kiadnia?
Előzmény: Grgabácsi (9622)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9622
Nézdmár, 1400-ast csináltak belőle! :)
Előzmény: V43 1134 (9620)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9621
A 1313ason Hannus homokszóró van és padló alatti tartály, ugyanis a karámba nem akartak ülést tenni.
Előzmény: V43 1134 (9620)
V43 1134 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9620
Köszi az infót!:)

Második képen van egy érdekesség, vagy már a 1313-as is ilyen lett?



Előzmény: Uezbeck (9619)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9619
1342 ma kintvan a 41-esen. Nem is tudtam, hogy elkészült már, de nagyon szép lett!

BPI-553 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 9618
...eleinte a 1408, 1435, 1450 trió, aztán egyszercsak jött a 1422 és akkor eltűnt a 1435.

Fordítva! Először 1435, 1450, majd pár héttel később jött 1422 is. Aztán 1422 eltűnt (leállították) és lett belőle 1408.
Előzmény: dohonyiz (9616)
BPI-553 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 9617
1471 asszem forgóvázra vár, 22-t nem tudom.
Előzmény: dohonyiz (9616)
dohonyiz Creative Commons License 2010.07.17 0 0 9616
Nem tudom, én sem láttam máshol azóta, viszont ha jól tudom, a Hannusok felújításának elkezdése óta mindig 3 "vendég" ICS van/volt a Szávában, eleinte a 1408, 1435, 1450 trió, aztán egyszercsak jött a 1422 és akkor eltűnt a 1435.

A múltkori UV kiránduláskor láttam a Száva kocsíszíni épület sarkában pihenni a 1503 mellett a 1471-et és a 1422-t, de a 1435-öt akkor sem láttam, csak a 1408-at és a 1450-t. Ebből gondoltam, hogy a 1435 valahol máshol i s járt.

Tényleg, a 1422vel és a 1471-el mi van? Azok sem voltak jó ideje forgalomban.
Előzmény: BPI-553 (9614)
Ep128 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 9615
Fél-OFF:

Ugyanezzel a lelkesedéssel szerintem a (szintén GANZ) G2 is életre lehelhető volna (ha újra összecsatolnák)! :-)
Sőt... Az jobban egyben volt (lenne), mint az 1303 az első napokban nektek... :-P
Előzmény: MaViTE (9608)
BPI-553 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 9614
Szerintem el se ment Szávából. Max annyi, hogy mivel kevesebb vilit kell kiadni a szünetben, így pár napig/hétig nem lehetett kiadva és ezért nem láthattad. Február 17.-e óta Szávás, azóta nem tudok róla, hogy az 50-esen kívül más vonalon is felbukkant volna. Javítsatok ki, ha netán tévedek.
Előzmény: dohonyiz (9605)
Ep128 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 9613
Nagyon tetszik, hogy már itt tartotok a géppel! :-)
További jó (és eredményes) munkát hozzá! :-)
Előzmény: MaViTE (9608)
3823 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9612
Ma láttam Kelenföldön a 1469 et a 4 es csarnokban bűvölték,a 1316,és a 1434 is ott volt.
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9611
1317 megint jár - Talán ismét kibír egy hetet.
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9610
Az ajatajaira fölkerültek a barna csíkok?
Előzmény: CKD Kombinát (9609)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9609
1342 ma megjött Budafokra!
MaViTE Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9608

Nemrégen felmerült a kérdés, hogy mi lett a 1303-mal. Sokat dolgoztunk a kocsin, az elmúlt fél év képes összefoglalóját itt olvashatjátok:

http://www.mavite.hu/1303.html

Csmg Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9607
A berlini német prcizitás meg az, hogy kapaszkodj mert kilő a villamos a megállóból, gyorsabban mint a combino.
Előzmény: ymuh (9606)
ymuh Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9606
Nesze neked német precizitás :)
Előzmény: Törölt nick (9603)
dohonyiz Creative Commons License 2010.07.16 0 0 9605
Sziasztok,

Ma olyan este fél 7 körül Kispesten a Lehel utcától a Kossuth tér felé indulva megadta magát a 1478. Ki tudja mi baja lett?

Én a mögöttes Hannuson voltam, gyorsan kiért a segély, rohangásztak a 1478 körül, volt olyan szerelő, amelyik az ICS tetejét nézegette, volt amelyik alá nézett, és ők felváltva rohangásztak a szerelő kocsi és az ICS között.

Kívülről nem látszott rajta semmi elváltozás, de mozdulni sem tudott, az egyik szerelő próbálta elindítani, de csak erőlködött és semmi haladás.

Más: A 1435 mikor jött már megint vissza Szávába? Korábban már járt itt, de most újra itt van pár napja. (gondolom a kiesett 1471 és 1422 helyett jött)

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9604
1362 valami csodálatos. Ilyen csöndes, halkan futó KCSV-t még életemben nem láttam. (Persze lehet, hogy vezetni már nem ekkora élmény.. :D)  1477 pedig Kelenföld kocsiszín udvarán.
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9603

itt arra gondol a kollega, hogy akármilyen gyorsan fordítod el az ajtó kapcsolót, majd jóütemben tolod a szabályzót,  az olajos ret szép lassan old, utána intenzív áramkorlátozással indul el a gép (rángatásmentesség és komfort miatt). Ezen a zárás semminemű módon nem segít.

A 3-ason is elég necces (finom voltam), az 1-esen és a körúton ilyen kialakítással ilyen forgalomtechnika mellett ez a típus nem élne meg egykönnyen.

 

SzL

Előzmény: Peti817172M (9601)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9602
Örömhír, hogy a 1423-asnak megszűnt a szitálása.
Csak sikerült vele Budafokon vagy Kelenföldön kezdeni valamit. Mostmár nem 30nál kezdi, csak 50nél a szitálást, de az már nem gond, hiszen gyorsabban úgyse megyünk vele.
Így már újra egész jó kis kocsi lett belőle. :)


Viszont a 1462-őt igazán le lehetne már selejtezni, vagy ideglenesen kivonni a forgalomból...:S
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9601
Hát, az nehézkes lenne. A szükségzáró gomb nincs bekötve?

Mondjuk az ICS korszakban volt vicces, hogy nagy nehezen sikerült becsuknia az ajtókat, majd mikor letiltott a lámpa, akkor visszanyitott, hogy utána még egyszer szenvedhessen vele :)
Előzmény: Csmg (9600)
Csmg Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9600
A nagy okosságoddal menj ki vele a krt.-ra és próbálj ajtót zárni a nyugatinál csúcsban. Még fel se old a RET fékje mire letilt a lámpa.
(Nem akarod abbahayni az okoskodásokat?)
Előzmény: Peti817172M (9587)
AtomcsiKK Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9599
Na ugye. De ez itt már OFF, ha valami még eszedbe jut, az menjen a síndöcbe.
Előzmény: Peti817172M (9598)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 9598
Jellegrajzok alapján a Tewe első ajtó első élétől az utolsó ajtó utolsó éléig 53,7 méter, ugyanez a Combinónál kb. 51 méter. Tehát majdnem 3méter különbség. Ez már jelentős.
Előzmény: Peti817172M (9597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!