Akkor talán a jobboldalit kövesd végig fel a reléhez, majd, ha kiderült, hogy melyik relé az, akkor onnan indulj el a másik vezetéken lefelé a baloldalhoz.
Megjegyzem, hogy ha már csak ennyi lenne, akkor is szerencsésebb vagy, mint én, mert nekem semmi nem volt, csak a kapcsolóig ment a vezeték. Onnan ki kellett építeni a reléhez, majd le mindkét oldalhoz. De megérte!
Keményen dolgozok, már a tízezres hozzászólásoknál tartok a fórum visszaolvasásának terén, ehhez képest Dosztojevszkij egy örkényi tömörséggel anekdotázó író. :)
Kellemes Karácsonyt kívánok a még errefelé lézengő kevés számú topiklakónak.
köszönöm a választ. Még egy kérdésem lenne a váltón mi az a kapcsoló amit a műszerfalon jelez hogy 0/D off . ja és padlógázra nagyon felpörög neked is /próba során felpörgött 6000ig / ? még egy kérdés volt-e tapasztalatod rossz automatával és az hogy jelentkezik?
Ezzel a képpel én is találkoztam, köszönöm szépen! A bajom csak az, hogy evvel nem jutottam közelebb ahhoz, hogy a kasznin belül hol a csudába is lehet a vezeték. A jobb oldali megvan, az a fényszóró lámpatest mellett van felkötve, de a bal oldalit sehol se találom. Pedig a múltkor (ahogy beraktam a ködlámpát a helyére,) kivettem a lámpatestet is, meg a kiegyenlítő tartályt is, hogy jobban lássak, de nem jutottam eredményre. :(
Szeretnék érdeklődni valakinek van-e tapasztalata, véleménye az automata váltós változatról feleségemnek kellene a rossz térde miatt . régebben volt már Wagon R / amit azóta is a legjobb városi autómnak tartok hiába volt BMW,WV / de az automatát nem ismerem . Előre is köszi.
Sikerült berakni a ködlámpát a helyére, de nem volt 1szerű. Először nem akartam leszedni a lökhárítót, mondván hozzáférek így is.Aztán mégiscsak le kellett szednem, mert nem boldogultam. Ráadásul a kerékjárati ívvel együtt tudtam csak leszedni, mert az összefogató csavarok nem engedtek, hiába fújtam csavarlazítóval, wd40-el. Próbálgattam a lámpát, hogyan áll jól, melyik vassal megy be a helyére, de sehogyse akart stimmelni a helyzet. Már majdnem feladtam, mikor gondoltam, megpróbálom a másik oldalon, hátha a műanyaghegesztő rosszul rakta vissza a füleket a macskával történő találkozásom után. És igen! Tényleg az Agila lámpa volt a nyerő. Köszönöm t.lantos!
Szóval a fülek egy kissé félre lettek forrasztva, ami azért furcsa, mert a takaróelem viszont passzolt rá. :P
Viszont a kábelt továbbra sem találom. A jobb oldalon van a már említett szabad csatlakozó a fényszóró mellett, ám a bal oldalon abszolút semmit se találtam. Pedig kivettem a lámpatestet és a kiegyenlítőtartályt is, hogy jobban lássak, hozzáférjek a dolgokhoz. Semmi.
A jobb oldali csatit persze nem tudtam kipróbálni, mert "természetesen" nem megfelelő relét adtak a boltban. (Nem értem, miért olyan nehéz egy autóalkatrész boltban a jármű pontos típusismeretével a megfelelő alkatrészt adni...)
Szia! Nekem a kipufrendszer koppant gázadáskor/gázelvételkor (terhelésváltáskor), mert a katalizátor után lévő csőcsatlakozásban lévő tűzkarika megtágult és a motor billenésekor koppantak az egymásba illesztett csövek. Alulról ököllel megütögetve a csövet, adta a hangot.
Azért az nagyon nem mindegy, hogy az a 120e km milyen körülmények között került az autóba. Rövid távú, városi utakon, avagy hosszú távú (urambocsá autópályás) utazgatás során.
A mi autónk 4 éves koráig bp-i utakat rótt, igaz, csak negyvenezret, tehát nem volt széthajtva. Mégis, mikor lecseréltem a váltóban az olajat, hááát, tisztának nem nevezném azt, amit kiengedtem..
Éppen ezért én nem húznám az előírt intervallum majd' háromszorosáig a váltóolajcserét (sem). Nem biztos, hogy hosszú távon megéri az a kb 10e Ft-os spórolás.
Ha csavarlazítóval kezelve elmúlt a kopogás, akkor gyanús, hogy nem lehet ott nagyon nagy gond. Azért rángattass meg minden elemet, nehogy valami szétessen...
Olajat javasolt gyakran cserélni. Általában 45-ezrenként kicserélik.
Én 120 körül cseréltem először, akkor teljesen tiszta és szép volt ami kijött belőle, tehát biztosan nem fogok ilyen gyakran.
De állítólag eléggé problémás ez a váltó - bár ahogy hallottam főleg a későbbi M-es / duplavezérműtengelyes motorral.
(És ez csak nekem gyanús? Az ezreshez is ugyanazt a váltót teszik, az miért nem megy tönkre?)
Amennyiben az előbb említett vezeték nem nyerő, akkor két önmagában logó vezetéket kell keresnem, és a ködlámpához adott kis biszb@szokkal kell kialakítanom a csatlakozó pontot, vagy a csati is rajta van?
"De a vezetek sosem a lokharitoban van, hanem altalaban valami arra jaro (talan fenyszoro) vezetekhez hozzakotegelve, visszahajtva."
Köszönöm! A jobb oldali fényszóró mellett van egy csatlakozás, ami hasonlatos a ködlámpáéhoz (de így első blikkre nem ugyanaz, meg elég rövidke ahhoz, hogy leérjen a lámpáig), viszont a bal oldalon ilyesmit nem látok. Majd vasárnap talán lesz rá időm, hogy felkutassam a dolgokat. :P
Megreklamáltam a nem megfelelő ködlámpát a boltban, erre adtak egy másikat (Agiláét) szállítóra, aminek más (=rövidebb) a felfogatása, ami talán jó lehet. Viszont ennek meg nem sík a búrája, vagyishogy nem merőleges a lámpatestre, hanem ferde. Lehet, hogy a kettőből össze tudom gyúrni a megfelelő kompozíciót.
Azt mondták, hogy hajrá, amelyik nem kell (nem jó) vigyem vissza.
Garázsból tolatva ,balra fordulva, maj előre indulás . Abban a pillanatban amikor megmozdult koppanás volt hallható. Elöre menet megálltam, tolatás kezdete koppant.
Menetirány változtatáskor? :O Hátramenetben meg sem mukkan. :D Egyesben kanyarodáskor, illetve egyesben bármerre... Na meg még egyesből kettesbe váltáskor némely esetben.
Hogy finom legyek és nőies...a kutya fáját. És tényleg enyhe voltam, fuvaroztató vagyok. :D :D
Köszönöm a válaszod. Az olajjal valójában nem tudok mit tenni...nem nagy tétel ennyi km után. De a 15 ezret nem szokta megvárni...sebaj. Volt, hogy a kopogás elhallgatott egy időre...az ezermester Apukám csavarlazítóval kezelte. :D De aztán magához tért, újból neki látott. Szerintem neki esek a téli szabadság alatt...vagyis a szerelő.
Köszi a segítséget, ígérem, máskor is ide fordulok, ha bajban leszek. :)
A kocsi bal elején azért olyan sok dolog nincs, ami terhelésváltásra kattogni szokott. Mondhatnám, hogy féltengely, de az jellemzően eleinte betekert kormánynál és indulásnál csinálja.
Igazából meg kellene emelni csápossal valami műhelyben és megrángatni minden elemét akkor ki tudnád zárni a futóművet.
Ha nem futómű, akkor csak valami vacak beleér valami másik vacakba: valószínűleg nem lesz tőle baj. Nem akarlak megnyugtatni, mert lehet komoly, orvosolandó gond is, de azért sok esetben előfordul, hogy a furcsa zajokat nem komoly dolgok okozzák.
(Ha már zajok: én már jártam úgy is, hogy nem jöttem rá mi a baja, ezért elvittem szerelőhöz, aki szintén nem jött rá mi a baja, ezért találomra cserélgetett mindenfélét - persze jó drágán... Meg úgy is, hogy megnéztem, megrángattam és megállapítottam, hogy nem fog szétesni. Egy idő után pedig elhallgatott, azóta is jó :) )
2. Fogyasztani? Olajat? Szerintem nem kéne... Max. 15e alatt a nívó tetejétől az aljáig. Azért nincs ennek igazából semmi jelentősége: ha eszi hát eszi... :)