Keresés

Részletes keresés

rally forever Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9660

Egy kis mai.

 

1344: Egyre többször hajtásjárműzik, de úgy igazából nem befolyásol semmit... Néha elmúlik, néha megint. Számítógép szerint: Sönt és valamilyen fék kontaktor hiba. Többször eljátszotta, de jó volt.

1353: Zsír! Egyszer sem villant semmi piros! Pedig olaszos! És nagyon jól bírta a Bécsi úti felhőszakadás viszontagságait... Szépen ment a vizen :o)

Majd némi beparkolás miatt a Bécsin kocsit kellett cserélnem hazamenetel (de az átszerelés után már persze...) előtt... Holmi 1-es tartalék 3-as tátra az utamban állt egyik vágányon, a másikon meg a kis 1455-öske :o) A választás Őrá esett, hiszen Ő volt a végállomáson az egyetlen VILLAMOS :o) Nem bántam meg, teledobáltam 1A táblával, és becsordogáltunk a csokiszínbe :o) Asszem itt ennyi a publikus ebből a 1455-ből :o) Rég vezettem Iparit is, meg jó Iparit is, és még sárga napellenzős is volt... :o)

 

Egyébként érdekes, hogy a Bécsiről kiment a hosszú 1-es, a következő jelzésen az Angyalföldi 1A haza, én meg a mögöttes jelzésen már osontam is. Basszus, Árpád hídnál már púpos lett a kis Iparim ott a nagyok között úgy, hogy még a hosszú 1-es valagát is láttam... Mindezt olyan háromnegyed 7 körül. Tetszett, dolgozni kellett, hogy ne maradjak le egy jelzésről sem :o)

 

Egyszómintszáz, azért mert öreg, vagy lepusztult a 1455, attól függetlenül bármilyen sebesség esetében jól dolgozott ma fékre is, menetre is. Pirospont.

 

R.

Viko88 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9659
köszi a választ:)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9654)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9658
Kend be Opel-riasztó spray-vel ;-)
Előzmény: Törölt nick (9657)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9657
Az 59es az vonzza az Opelokat, de azt leszámítva nem rossz.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9655)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9656
59-essel ma voltam. Semmi extra, kissé ótvar, de annyira nem vészes.
1433 jobban tetszett! :)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9655)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9655
És mivan a 1458-1459-el? :D  Ahhoz képest hogy még izzósok, elég király kocsik. Pláne az 58-as.
Előzmény: Törölt nick (9653)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9654
Valószínüleg Garanciális javításra mehetett vissza. 1369 is ott áll Budafokon a szélső vágányon istentudja mióta.. 1342 is csak vasárnap volt kint hiába vártam tegnap is meg ma is 1,5 órát... . 1426 Kelenföldön van vizsgálaton. Viszont a 1348 Fradiban már az elülső csarnokban vaan, hátha történik vele valami több mint egy év után.. 
Előzmény: Viko88 (9651)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9653
"1462 viszont egy akkora ótvar...
Az egy dolog hogy egy ép lemez nincs rajta kívülről, belülről mintha bomba robbant volna benne, de vezetni is elég szar. Pláne akkor ha nem csak meneten, hanem féken is rángat össze-vissza -> kocsicsere."

Az esztétikára nem tudok semmit, de a menettulajdonságain nagyban javít egy Tátra hátra ;)
Előzmény: CKD Kombinát (9652)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9652
1308-at és a 1311-et nem adom! :P;-)
Ezek bár kinézetre lehet hogy nem a legjobb masinák, de sokkal finomabban és szebben dolgoznak, mint akár egy-két kelenföldi masina.

1462 viszont egy akkora ótvar...
Az egy dolog hogy egy ép lemez nincs rajta kívülről, belülről mintha bomba robbant volna benne, de vezetni is elég szar. Pláne akkor ha nem csak meneten, hanem féken is rángat össze-vissza -> kocsicsere.

1431-et még nem ismerem.

Budafokról viszont a 1462 mellett, a 1360 is mehetne vissza Fradiba, nem lopta be magát a szívembe.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9628)
Viko88 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9651

Hello!

 

Tegnap 1313-ast láttam a Fefér Úti mühely udvarán. Miért is van ő benn?

 

Ha valaki tudd erről valamilyen infót, írja meg!

 

Köszönöm, Üdv!

Villamosos Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9650
Én azt hittem, hogy a körúton a nagyobb utaslétszám miatt jártak csatolva a hull...-ok. Most már rájöttem, hogy csupán azért, hogy ha az egyik megdöglik, akkor is el tudjon menni és ne tartsa fel a vonalat.
Előzmény: gunji jackdaw (9648)
Villamosos Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9649
De még milyen kellemes volt...:)
Előzmény: ymuh (9635)
gunji jackdaw Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9648
Reggelebb 1404 egy tanulóssal húzatva magát, előtte 1438 meg saját lábon kiállt, így a 49-esben hosszú lyukak. :(
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.19 0 0 9647
Kijött belőle a működtető füst. :-P
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9646)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.19 0 0 9646
Naa :(  Mitörtént vele? :(
Előzmény: Törölt nick (9643)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.19 0 0 9645

Zugló kocsiszín. A Másik ICS a szintén leselejtezett 1403.

Előzmény: KisTamas28 (9644)
KisTamas28 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 9644
Nagyon jók a képek az életre keltés folyamatáról! :)

Pár kérdésem lenne, melyik kocsiszínben lakik most a 1303?
és melyik ICS van még ugyanabban a kocsiszínben?


és egy off

kérdésem is lenne?

A két szegedi Bengáli amelyik feljött pestre milyen állapotban és hol van jelenleg?

off vége! :)
Előzmény: MaViTE (9608)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.19 0 0 9643
1462esnek ma annyi volt.
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9642
Hát a 1456 az tényleg egy érdekes szerkezet...  1452-es olyan 2 hete meghalt a 17-esen csak sínfék maradt rajta, jött ki helyette a 1447 azóta ÉN nem láttam utcán. 1333,1464,1449,1454-est is nagyon csípem. 1312-est akarom mostmár kipróbálni. :D 
Előzmény: rally forever (9640)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9641
1367-est kérném nem szidni, egészen remek kis gép az!
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9637)
rally forever Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9640

Jó, ezzel én is így vagyok. Annak az 5 utasnak Kamarába is jár a pénzéért az újabb kocsi, mint a 24-esen.

 

Én is eldolgozom minden szarral (1453, 1455, 1457 nagy kedvenc, törzs 37-es gépek :o), sokak által szídott 1334 és 38 - Ezt a kettőt korábban utáltam, mert borzasztóak voltak, most jók :o) de azért egy 1456-al tényleg ne kelljen manapság utcára menni. Bár hálistennek rég láttam :o)

 

A 1306-os meg szerintem teljesen optimális!

 

R.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (9637)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9639
A 41es külső szakaszán valóban kevesen utaznak (többször írtam: lassú, versenyképtelen az ott élők autóival a 41, sok a csöves) bár ez napszakfüggő, mert vannak időszakok amikor már Kelenvölgynél is vannak álló utasok. Az Elágazástól befele viszont mindig vannak, ahogy a rakparton is. Itt már a fizető utasok aránya pedig sokkal jobb mint a 24esen. De ebbe ne menjünk bele.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9637)
ymuh Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9638
Inkább az egészet, és vágj magadnak két szem lyukat:D
Előzmény: Törölt nick (9636)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9637
Én sem örülök Fradisként neki, csak ezt már megszokhattuk hogy Budára mennek az új kocsik, mi kapjuk a 1306-ost és társaikat. Nem igazán értem h miért kell a 24-esen ilyen 1457 szintű villamosokkal utaznom, holott 1313,1342 és társaik 5 utassal cammognak a 41-es külső szakaszán. Csak az elvet nem értem, viszont én az összes Fardis villamost imádom. 100x jobban mint egy kelenföldi 1366-1367-et. Jó aláírom, hogy vannak teljesen kultúrált autók is Fradiban pl. 1358,1415,1468 stb..
Előzmény: rally forever (9631)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9636
Nem rossz a sárga matrica, a semminél több de azért elég igénytelen megoldás. Bár én már gondolkoztam azon, hogy metróújsággal kipapírozom a fél szélvédőt. :(
Előzmény: rally forever (9633)
ymuh Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9635
Amióta volt egy kellemes motorégése, azóta nem csinálja a tető leveréseket.... Valszeg az lehetett az oka.
Előzmény: Grgabácsi (9634)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9634
31-es kimondottan korrekt masina, bár régen volt már a kezeim között. Semmi rosszat vagy jót nem lehet róla elmondani.
1311-es pedig a múlt héten volt nálam, és nem is volt olyan rósz, mint amilyennek emlékeztem rá.
Előzmény: rally forever (9631)
rally forever Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9633

Ha az a "Sem Pesten" nem lett volna ott, akkor írtam volna, hogy mi idát CSAK olyanban ülünk, amiket írtál. Egy két kivételtől eltekintve. Semmi gond nincs, "vigyétek" az újakat, de akkor ide meg tessék áttolni a jobb régieket.

 

A napellenző már nem érdekes, hálistennek kikerültek a sárgák! Amihez ha volt köze a mailomnak akkor itt köszönöm az Illetékes felé! :o)

 

R.

Előzmény: Törölt nick (9632)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9632
Igénytelen, gusztustalan kinézet, nincs napellenző, bal oldalt kisablak. Ezek a friss főműhelyes és az átlag kelenföldi kocsik mellett fostaligáknak tűnnek - mégha jól is működnek.
Van itt is szeméthalom bőven, amiben azért már 2010ben nem kéne munkaidőben ülni - sem Budán, sem Pesten.
Előzmény: rally forever (9631)
rally forever Creative Commons License 2010.07.18 0 0 9631

Ez egy bizonyos szintig vicces... Mostmár nem.

 

Egyébként érdekes, hogy budán ezek a szar kocsik, én viszont bármelyikkel jól el tudtam dolgozni anno pesten.

Najó a 31est nem vezettem, de a 08 és a 62-es kimondottan jók voltak. A 11-eskével meg volt egy kis nézeteltérésünk egy Ford Sierrával, azért nem komálom, de vezetni jó volt.

 

Egyszer vihetne buda egy jó kis 1456-ost vagy 1414-est, aztán poénkodjunk...

 

R.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (9628)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!