Mezőhegyesen csak kb fél napot volt FGM- 328, előtte is és utána is GUFfancs volt. Utóbbinak eléggé nyikorognak a fékei. LLE-634 helyett még mindig BOS-770, és KAZ is újra nálunk van. Viszont jó hír, hogy KMB-549 dolgozik.
HKE-983 ment ma (is?) Pestre. Régebben az volt a módi, hogy ha valamelyik autó kidőlt a sorból és másik gazdás autót kellett betenni helyette, akkor a kidőlt autó gazdája ment vele, tehát pl. ha HKE-982 kihalt, akkor megkapták 983-at és ők mentek vele Pestre, 983 gazdái meg valami 260-ast kaptak. Ámde újabban úgy látom, hogy ilyenkor (pl ma) HKE-983 ment a saját gazdájával Pestre, és 982 gazdái 983 fordájában valami tartalékautóval. Utóbbi igazságosabb rendszer szvsz.
HHR-852-be is ömlik be a víz a legbefúvóknál (főleg a 4-es ülések felett), valamint a 1-2 helyen az olvasólámpáknál, illetve a 2-es ajtónál a légbefúvó mennyezeti konzolnál.
Tegnap este 22:30 körül vontattak egy KTM-es Alfát a Bakay Nándor utcában. Ajtajai nyitva voltak, ma pedig 12:30 körül a KMB-549-et vontatták a Mars Téren.
Helyiből CNG-s kocsi már nem fog kikerülni helyközibe a jelen helyzetben szerintem.. Az is igaz, hogy sok csuklós nem kellene, de egy 4-5 gépet igazán lehetne venni, mert vannak olyan helyek ahova csak azt tudsz tenni (Sándorfalva, Algyő, Üllés, stb.) és a helyköziben pont a csuklós gépek között vannak a legöregebb gépek.
Jó kérdés amúgy, hogy ez a DAKK mit fog hozni a beszerzések terén, hogy ez is kötelezően központosítva lesz-e a régióban. Az a baj, hogy elég nagy különbségek vannak itt a cégek között, vagyis a Tisza lóg ki a sorból. A Körös-Bács-Kunság egy átlag helyközis beszerzésen Credót venne, a Tisza pedig nem. És ez szervizelés, egységes(ebb) állomány, üzemeltetés miatt is lenne, nem pusztán azért mert nem lájkolják a kiskerekűt. Az is érdekes még, hogy nem a legesélyesebbnek tartott erős cég lett a vezér hanem a Körös - kérdés ez mit fog jelenteni a Tisza számára, amikor tudjuk, hogy nem kell félteni az itteni vezetést sem ha lobbiról van szó..
A csuklósok csak csúcsban vannak kihasználva, csúcson kívül sokszor a szólón is pangás van helyköziben is.
Én inkább arra gyúrnék, hogy kiváltsam a maradék 260-ast, régi 256-ost helyköziből, és arra a Sirius is jó.
Csuklóst lehet hozni helyiből (6 Citaró, meg DZA-034).
Ha Volvo, akkor 8900, és akár 3 tengelyes is, bár azzal kissé magamnak mondtam ellent, de a Carrusok népszerűek, és azoknak sincs utánpótlása évek óta.
Ha meg DAKK-ban gondolkodunk, akkor lehet selejtezni Kunságos 266-osokat :D