206-osával próbál betolatni a garázsba nyitott vezető-ajtóval... :-( reccs
És nemsikerült?, bizonyára pici gázt adott :)
Én egyszer felejtettem sebességbe az autót a garázsba beálláskor lehet hiányoztam aznap a kresz oktatásról mikor az volt az anyag hogy rögzítőfék-üressebesség, az asszony meg feltolta a permetezőt a falra, mert ő meg arról az oktatásról hiányozhatott mikor a kuplung kinyom-indít részt tanították :)
Nekem az egyik munkatársam volt ebben hibás, pedig a munkahelyén volt az esemény bekövetkezésekor. Annyit a férjről, hogy inkább mamusz mint papucs férj.
Történet:
rendszeresen Ő viszi a két gyerekét minden reggel az oviba. A gyerekek hátúl ülnek.
Gyerekek beülnek, beköti őket és becsikja az ajtajukat, beüll, becsukja az saját ajtaját, majd nyítja a garázskapút a távitányítóval, kiáll, távírányítóval garázskapú bezár és irány az ovoda.
Saknos egyik nap anyukának kellett elvinni a gyerekeket, mert bent kellett maradnia a férjnek a munkahelyén. Átalában az asszonyka félévente egyszer ha viszi a gyerekekett oviba.
A folyamat a következőképpen zajlott:
Gyerekek beülnek, beköti őket, ő is beül ajtó becsúk, majd nyítja a garázskapút a távitányítóval, kiáll, "B" oszlopra és az első ajtókra ráhajtotta a hátsó ajtókat és így az "A" oszlop is sérült. mert a gyerekek ajtaja nyítva maradt mindkét oldalt. Nekik mély garázsuk van és lendületből akart kiállni az asszonyka. Hívja a férjet, hogy Ő a hibás, mert nem csukatta be a ajtókat a gyerekekkel.
És ezek után próbálj együttérző lenni és ne röhögj végig egy 40 perces buszútat hazafele, mikor a férj elmeséli az egész történetett.
Nincs szerencsénk az autóskapukkal, garázsajtókkal :-)
Az év elején ügye nekem sikerült a becsukódó kapuval lezúzni a 307-es oldalát, erre meg a feleségem a 206-osával próbál betolatni a garázsba nyitott vezető-ajtóval... :-( reccs
a gyertyákat mekkora nyomatékkal kell meghúzni 1.6 benzines esetén ?
tankolás: amíg friss nálam a cucc addig teletankolom az átlagfogyi számítás miatt, amúgy meg feleslegesen cipelni 40l benzint szerintem több fogyasztást eredményez (ha nem is sokkal)...
Szerintem nem olvasták ki. Műszakira ment az autó, reggel 8-kor ott hagytam, délben szóltak, hogy kész. Átadáskor jeleztem nekik, hogy 2 napja AIRBAG hibaüzit kapok, átvételkor pedig azt mondták, hogy COM2000 cserét javasolnak, merthogy az index is oda van egy kicsit és ez okozhatja hibaüziket. Én csak azt nem értem, hogy ha az index kar rosszalkodik, attól még a COM 2000-nek nem kéne AIRBAG hibaüzenetet adni. Nem ugyanaz az áramkör végzi a két dolgot.
Én nem szoktam néhány litert tankolni. Mindig teletankolom, 30-40-50 lieterek mennek bele. Legutóbb (most szombaton) 38 litert tankoltam, majd többmint 300 km autózás után még mindig azt jelzi, hogy 3/4-éig van a tank. PPS-es olvasás nem volt. Majd ha lesz egy kis szabadidőm, akkor elviszem újra kalibráltatni, azt meglátjuk.
Akkor lefordítom:esett az eső nagyon, felhőszakadás jéggel, így gondoltam kellemest a hasznossal, be a kútra, ott nem lehetett tankolni mert épp átárazás vagy mi volt délután 3kor. De mivel még jöttek többen is, vagyis menekültek, így egyre beljebb álltam, de pont nem kellett volna mert a tető beázott és leszakadt az álmennyezet ami ilyen u profilú acéllemezből volt, gondolom megtelt mint egy vályú, ráesett az autóra. Vettünk fel jegyzőkönyvet, jött kárszakértő, aztán kellett kalkulációt készíttetnem márkaszervizben, és most jött a zöld jelzés elfogadták a kalkulációt lehet javíttatni, van ilyen mosókár biztosításuk vagy mi. Már 3.hónapja húzódik héten talán vége lesz. Remélem az előtte még gyári fényezésű ajtóm, mostmár ugye javított nem üt majd el nagyon a többitől.
És ezért a kút a hibás? Bocs hogy ennyit kérdezek csak én is egy ilyenen vagyok kapitány. :)) Bár mi nem ajánlunk agresszíven semmit.... (www.carrado.hu)
Az asszony siettette a Metroban, ahol beszélgettünk. Emiatt beleautózott a jégesőbe útban a szülészetre és annál a Mol kútnál keresett menedéket, amit kerülni szoktunk az agresszív drágább nafta ajánlásai miatt. Majd hogy a többiek is beférjenek, még rossz helyet is választott. Rá is szakadt az ég - bár lehet ezt már többször emlegették neki korábban :-))
Most meg elment abba a márkaszervizbe, amit szintén kerülni szoktunk. Reméljük nem lekonyuló szájszéllel jön haza :-((
Pda vagy Iphone és akkor van :-) A gyári sztm felesleges... Bár ma láttam eg vadu új aut. váltós Passatot, ahol a tulaj a xenon helyett az aut váltóra ruházott be. Na, inkább csöndben maradok :-)
Űbereltél, nekem most bent van a paszuj országosan az egyik legnagyobb márkaszervízben Kecskeméten szélvédő cserére, meg pár kozmetikai beavatkozásra, még a Mol kutas incidensből kifolyólag, és az árak meglepőek: szélvédőcentrumban a ceglédi úton a gyárilag is bentlévő saint-gobain-sekurit szélvédő beszerelve 29ezer ft, ugyanez a saint-gobain-sekurit de VW logós beszerelve 132ezer ft.
Összesen 195ezer lesz a cehh, elég vastagon fog a cerka.
Apropó, vki szedte már le a hátsó lököst. Mert szeretném a vonóhorgot, meg a szerkezetét lefesteni, mert a gyári nem éppen minőségi munka volt. Csak nem akarok mindenféle infó nélkül nekiugrani. Jó lenne egy kis help, a mikéntjéhez.
a kerék 15-16 mizériába én is belefutottam... az a oszlopon levő matricán gyárilag 16-ossal gurult ki az enyém, erre 15 ös felnik vannak fenn, ( erre mondtam mondom jövő nyárra veszek majd 16-os felniket sebaj, de a csomitartóba én sem néztem be...) és a csomagtartóba mi van ? naná hogy egy zsír új 16-os :))))
kicsit volt sóher az előző tulaj, drága volt a 16-os gumi biztos.. na meg az esőérzékelős szélvédő, nem értem minek kell az ilyennek autó...