Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hasekapu Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1188
Hali!
Ez a 10000km mennyire igaz....Egyszerüen megdöbbentő. Szinte méterről méterre lehetett érezni a változást.
Raf2!
hali! a ködfényszóró beázik és a légkondi/nem 100%, de valószínű/ agyonvágja a mágneskártyákat a kesztűtartóban.
udv hasek
Előzmény: NoGun (1176)
hulla Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1187
Üdv Mindenki!

RAF2:

Nekem az ülésekkel semmi bajom (17*centi vagyok). Az olaj miatt nem kell aggódni, én nem emlékszem rá, hogy kellett volna utána tölteni. Találkozni nemhiszem, hogy tudnánk mégpedig azért mert nekem nemhogy autóm, hanem még jogosítványom is leghamarabb három év múlva lehet. Majd akkor:-) Pedig szívesen megnézném. Gondoltad volna, hogy ilyen fiatal vagyok? Na mindegy. A motor még azért gyengécske, mert nincs bejáratva. Sokan szidják őket, hogy milyen szar, pedig ez nem így van. Ezek a motorok azt szeretik ha pörgetik őket. A tied 6000-nél adja le azt 100 pacit. A miénk is csak az kilencvenet. Azt mondják, hogy néha meg kell pörgetni, különben nagyon ellustul. Apuci meg szokta nyomni a gázpedált, húz is rendesen. Milyen lehet Lore V6-ja? Igazából jók ezek az Ecotec motorok. Nekünk (1.4 16V) a fordulatszámmérő 150-nél 4500-at mutat. Felszereltségben csak a rádió különbözik a kettő között. Meg a miénk Prémium kék. Azt hiszem mindent elmondtam, jó tuningolást! (ha van fotód róla linkeld be!)

Lenne egy kérdésem: Igaz-e az, hogy a motorokat úgy hozzák a gyárból, hogy +-5% lóerőkülönbség is lehet?

Lore!

Neked 170 lóerős az autód? Milyen a gyorsulása?

KTb!

Elég durva ez a festék dolog! Ha ott vannak, lehet hogy két hét múlva máshol is lesznek. Nagyon szomorú, garancia ide vagy oda. Mi lesz 5 év múlva? Szerencsére a miénken még semmi sincs pedig két éves. (kopp-kopp-kopp) Sajnos te pont egy ilyet fogtál ki.

hulla

lore Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1186
Ma még nem ettem semmit... illetve mégis: Merci E320. Nyami :-))))
gabriel_ Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1185
Megis mit kene erre mondani? Legfeljebb annyit lehet hogy sajna ez van.
Egesz egyszeruen _nincs_ olyan kintrol behozott auto, ami normalis arban van es nem torott.
Ugyanis hullara ugyanannyiert lehet Nemeto-ban a hasznalt gepet megvenni mint otthon, csak meg vamot is kell ra fizetni. Ha meg volt torve, onnet mas a helyzet, a torottek Nemeto-ban hihetetlen olcsok is tudnak lenni. Tehat ha nem magyarorszagi a gep kezdettol fogva, akkor lehet tudni hogy torott (99%). Az en Omegam is torott volt, pontosan tudom hogy a bal eleje kapott valami kisebbet (ujra van fenyezve egy kis darabon) es a hatulja kapott egy nagyobbat (hatso ajto cserelve). De az ovfeszitok es legzsakok egyben vannak, gyartasi evvel megegyezo datumuak (az oveken lehet megnezni). Vallaltam a rizikot, csinaltattam futomubeallitast, stb.
Eddig, ugy tunik, megerte.

Mondjuk a vizsgalatkor nem kicsit derult ki hogy az Opel Rupesky mekkora egy szemetlada ceg. Miert is nem volt festekvastagsagmerojuk _eppen_akkor_keznel_ ??

Az autokereskedonek nevezett mocsokladak pedig abbol elnek, hogy kijarnak, megveszik a romot, olcsoer hazaviszik, olcsoer levamoljak, otthon tobbe-kevesbe igenyesen restauraljak, toresmentes aron eladjak, nem kis haszonra szert teve.

Ja, megvalami, mielott belefuttok megegy romba:

- karpitot jol korbenezni (foleg a teton) mert ott latszik ha mar le volt szedve, ami ujrafestesre utalhat
- ablakokat korbenezni, rajta van a gyartasi ev utolso szamjegye, ha nem mind egyforma, akkor cserelve volt, miert is? Ha nem egyezik gyartasi evvel, akkor is cserelve volt, miert is?
- gumikat felrenyalasra ellenorizni, bar ez nem 100%, az enyemen levok is felre voltak nyalva mint allat, most pedig egyaltalan nem eszi
- masik ugyanolyan autoval szinarnyalatot osszehasonlitani
- festeket baromi kozelrol megnezni, ha kicsi kagylo formaju fenytoresek vannak, akkor ott csiszoltak, gitteltek, miertis?
- egyaltalan, festekvastagsagmerot _venni_. Asszem 10e korul van.

Előzmény: agi521 (1180)
lore Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1184
Mármint az överő-határolóval ne keverjük. Az astrákban ha jól tudom nem pirotechnikai (mint pl. a fordokban) övfeszítő van, hanem egy rugó van felhúzva 200 kilóval. Balesetnél ez 8 cm-t ránt az övön. Az överőhatároló (pl. renault megane) asszem a tövénél belemar az övbe, megakadályozva annak nyúlását. A végeredmény szempontjából a pirotechnikai/mechanikus megoldás ugyanaz. Persze szvsz...
Előzmény: agi521 (1183)
agi521 Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1183
lore,

szóval az övfeszítő 1 esetleges csattnál automatkusan ránt eggyet és
visszahúz az ülésbe , remélem nem keverjük a pirotechnikai övfeszítővel.

légszi pontosíts
kössz
zoli

lore Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1182
Hali,
-az összes astrában (F és G) széria az övfeszítő.
-a madárürülék nekem a Corsán a festék felső rétegék lemarta egy helyen. Azt hiszem 2-3 hétig volt rajta, külföldre mentem vele, nem törődtem vele... :-(
agi521 Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1181
még1 kérdés,

az Astrákban default az övfeszítő? miből láttom hogy még nem durrant el.
/persze a kis sárga lapocska nincs kint/

üdv
zoli

agi521 Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1180
Sziasztok,

nem nagyon kommenteztétek a hétvégi szomorkás Astra Caraván törénetet.
/úgy látszik ez Titeket hidegen hagyott/ :(((

más,
Ktb
sajnos pl. a madárürülék is nagyon megkezdheti a festéket, ha az ember időben nem távolítja
el.mondjuk 1 hét után maradandó mattulást okoz "maga alatt".igy hiába a gari , erre az esetre nem szól.

üdv
zoli

KTb Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1179
Én azzal együtt, hogy a szerviz garanciában meg fogja csinálni elég lehangolónak találom ezt a festék dolgot. Képzeljétek csak el, ha a Ti gépetekkel történne meg, milyen véleményetek lenne a dologról.

Hűtőmaszk: nemrég hallottam egy ismerőstől, hogy Pest környékén vhol találtak G-hez sport hűtőrácsot 15.000,-Ft-ért. Ez a fele, mint a Kamei és állítólag jól is néz ki. Ha érdekel vkit akkor utánakérdezek a pontos paramétereknek a következő héten. (én is akarok venni)

gabriel_ Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1178
Ez a viz alapu festekeknek koszonheto. Meg nem sikerult (nem tudom valaha fog e sikerulni) elerni a regi, koolaj alapu festekek szilardsagat, tartossagat, stb.
Előzmény: lore (1174)
neutron Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1177
NoGun

Kidobtam az 1.6 16v mocit, es raktak bele egy 2.0 16V Calibra motort (150LE, ugyanaz, ami c20xe kollega verdajaban fityeg).

A hutomaszk temahaoz nem tudok konkretumot mondani, mert nekem F astram van. Bar a G astraje is hasonlo elven lehet megoldva, akkor pedig kell venni egy racsot (G Astrahoz van Kamei, negyon szep, csak kicsit dragabb - de szerintem megeri). Az belemegy a gyari maszkba, esetleg gittelni es fenyezni kell ha vannak rajta kivagasok (enyemen volt, azon nem biztos hogy van...mg kell nezni)

neu

Előzmény: NoGun (1176)
NoGun Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1176
Meu aki Neu és annyira ideges, hogy már a nevét sem tudja leírni.

Mit csinálnak a kocsin?

RAF2,

Pont olyan kocsim van mint neked (csak néhány alu felni és matrica különbözik).
nem evett semmi olajat az elsô 1000.
A jó hír, hogy a kocsid be fog indulni. Határozottan változik az idô alakulásával. Most így 30,000 környékén kifejezetten élvezem (persze jó volt korábban is). A szervízben korábban én is kérdeztem mikor fog ez igazán menni? erre azt mondták 7-10000 környékén. Ez megdöbbentô, de igaz volt (talán ennyi kell, hogy minden összekopjon?)

A kocsi nem gyenge csak nehéz! Én kifejezetten élvezem amint mások az ajtóval erôlködnek (ugyanis szokatlanul nehéz). Múltkor visszaültem a régi F Astrámba és úgy becsaptam az ajtaját, hogy elszégyeltem magam...

Neu,

Kösz a tippet! Mibe van az ilyen? Nagyon barkács vagy meg lehet jól csinálni? Nem csinálnál nekem? Tudod a G Astránál átjön a motorháztetô nyitó a maszkon (kiölti a nyelvét) az nem gond? Kicsit meg szeretném változtatni a kocsi arcát (nem mintha szégyelném, hogy Opel, de nem akarom, hogy egybôl trivi legyen...
Még csak tervek vannak, majd megmutatom ha kész lesz.

Iore,

A kábelkötegek tudnak egymás hátán nyisszogni, sajnos. Vannak villanyszerelôk akik a szövet szigszalagra esküsznek. Ha nem akarod össze ragasztani, akkor én is betekerném valamivel (szövet?). Én az ilyeket, hogy ne legyen nagyon végleges és bontható is legyen, öntapadó tépôzárral szoktam megoldani, nem nyisszog, fekete színben is kapható és oldható kötést eredményez.
Én is nagyon finnyás vagyok a zajokra. Szeretem a zenét hallgatni az úton. Most épp a kalaptartó nyisszogást kellene megszüntetni - G Caravan! (nehéz lesz!)

Nem lesz nehéz szétbontanod, csak az a bizonyos 6 szögletű vagy csillag alakú kulcs kell hozzá - néhol!

KTB,

Dontworry!

12 évig nincs kaka ha a rendszeres szervízt szervízkönyvel igazolod. Addig garanciális.
Keress egy üres hetet a naptárodban és vidd be fényeztetni. A múlkor amikor síeltem vitettem el a szervízzel a kocsit a lakásom elôl (ilyet még sose csináltam ,de az érdiek ingyen megcsinálták a dolgot), mire megjöttem ott állt a kocsim glatzba-frakkba, egy lépést sem mentem érte.
Ezt csináld meg a Maxabóval! :) kiváncsi lennék az arcukra!

Egyébként nem általános! Egykorú az autónk, az enyémen semmi sem látszik még, szerintem valami szállítási hiba lehet. Vittél valamit a tetôcsomagtartón?

A múltkor hallottam egy VW szervírôl ahol a munkaszámot a kocsi tetejére ragaszják egy mágneses matricával (hmm?), amikor ismerôsôm elhozta a metálfekete Golfját, majd sírva fakadt.
A matrica helyén a fényezés szét volt smirglizve... ahogy le és feltették a dolgot...

Előzmény: neutron (1175)
neutron Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1175
lore:

Nincs megultetve. Nem hianyzik meg az is ezekre a szar utakra.

Mar nagyon ideges vagyok a kocsi miatt, mert meg mindig nincs kesz,es nagyon kene mert par nap es utazok. A legbosszantobb, hogy semmit nem tudok a dologrol, nem tudom elerni a faszit. Most allitolag kecskemeten van alkatreszert. Ahh...nagyon pipa vagyok, es azt sem tudom, hogy tudnek kijutni Uromre kocsi nelkul, hogy megnezzem mi van mar...

meu aki nagyon ideges.

Előzmény: lore (1168)
lore Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1174
c20xe,
kösz a választ, nekem is csak néha gyulladt fel a lámpa, aztán elaludt. Tegnap belenyomtam egy liter MOL 10-40-es résszintetikust (a fullsynth nem jött be). Egyébként a motor hűtése is jobb ha rendesen fel van töltve...

RAF2,
ha nem adsz a külsőségekre, akkor szvsz jól döntöttél amikor astrát választottál. A beltér, futómű stb. alig tér el a nagytestvértől.
A volvos hírek a Volvos topikban. Kistali most aug 5-én vagy 6-án lesz, a nagy pedig szept 9 körül. Én egyiken sem leszek :-(

KTb,
ez nem garanciális? El kéne vinni egy jó szervízbe és rákérdezni...
Nekem az a tapasztalatom, hogy az új autók fényezése nem valami tartós. Pl. a régi volvoknak is erősebb volt az újakénál. A vectra fényezése is tartósabbnak néz ki, mint az új S40-esé...

lore

KTb Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1173
Üdv mindenkinek!

Eléggé le vagyok törve a gépem miatt!! Mint azt már párszor írtam van egy G Astrám, ami most lesz 1 éves. Hétvégén lemostam és megrökönyödve vettem észre, hogy a tetőn 3 helyen kb. 1Ft-os nagyságú területen lejött a festék!!! Az autó metálkék - prémiumkék - és számomra teljesen megdöbbentő az eset, uis az előző mezei bordó, 7éves astámon csak kőfelverődés volt, más semmi. Kiváncsi lennék a véleményetekre az esettel kapcsolatban. Szerintetek ez most bárhol, bármikor bekövetkezhet az autó más részein is?!

PÍT Creative Commons License 2000.07.25 0 0 1172
Sziasztok!
Lore!
Ha a rendszerben az olaj a minimum közelében van, akkor egy nagyobb, intenzivebb menet /pl. szráda/ után az olaj szétverődik és ezáltal a jeladó alá kerülhet a szint, ami természetesen egy nyugalmi állapot után a visszafolyás és csöpögés után megszünik.Ezért nem folyamatos a hiba.Olajat kell bele tölteni.10 ezer km alatt 0,5 liter szvsz normális.
Előzmény: lore (1169)
RAF2 Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1171
Sziasztok hulla Lore

Hulla köszönöm elöször is a szives fogadtatást.Ma kaptam meg a kocsit,gyorsan mentem is egy kört az autópályán vele.Nagyon imponál az egész autó,minöségileg hatalmas lépés az elözö Astrához képest.Teljesen egy nagy autó benyomását kelti,de mindenekelött a hulla :) csönd ami a legjobban szembetünö.120-130 körül csak a kerekek hangja ami kezd erösödni,de talán csak azért mert elég nagy cipökön fut gyárilag 195/60 R15.

Úgy látszik ez az Edition 2000 csak itt (Svédországban) van.(?)
Szóval az alap az a Club nivó,erre jön rá a klima,15" könnyüfém felni,elektr.ablakemelö,kormányról irányitható CDR 500 cd rádió no meg egy két embléma itt ott.Ajándékba kaptunk egy "csomagtérhálót" is amit a hátsó ülések fölé kell rakni.Elég jó arra hogy ne potyogjanak a nyakunkba a csomagok ha beletaposok a fékbe.
Ami még extra rajta az a Siverstar metallic lack,kb a kocsi úgy néz ki mint amelyik képet beraktál(www.extra.hu/gildwasser/Astrai.jpg) csak spoilerek nélkül.
A csomagtere a régi (`90-es) Passát kombimra emlékeztet ami nem volt éppen egy egérlyuk belefér a család motyója simán másszóval.
Egy dolog ami kicsit nyugtalanit az hogy nem találom a megfelelö beállitást az ülésnek.Akárhogy is tekergetem nem kényelemes.Lehet hogy én vagyok a lámer no meg 1.9 m se éppen egy átlagos magasság de az elözö kocsimban VW Polo (`99) sima ügy volt dolog.
Nem tudom hasonló gondjaid voltak neked is,vagy?

Az Imscher tippet kösz benézek hozzájuk milyen szarokat akarnak rásózni az emberekre :)).Egyébként az Opel saját iLine katalogusát nézegetttem már hááát lehetne egy pár ezrest otthagyni náluk is simán.
A VW családból megmondom öszintén csak a Golf és a Polo ami tetszik.Nem tudom a Bora ,Passat vhogy túl szögletesre esetlenre vagy hogy mondjam sikerült.Kicsit talán konzervativ az izlésem valolyában ez döntött a Ford Fucusa és az Opel Astrája között is.Nekem az elözö 94-töl 97-ig gyártott Passát tetszik a legjobban,de igy vagyok az Audival is érdekes,a 92-95-ig gyártott Audi 100 ill 80-as szerintem sokkal jobban nézett ki mint az aktuális modellek.Valamint az új ötszelepes motorok nem nagyon imponálnak,akkor már inkább a jól bevált 2.0 115 LE illetve az Audi öthengeresét szeretném inkább a kocsiba látni.Egyedül ami még mindig bejön nálam az a 6 hengeres VAG motor.Annál jobb,nagyobb nem is kell,bár nem tudom hogy az Opel 6 hengerese nem-e jobb annál is.(legjobb lenne megkérdezni Lorét talán erröl :)) )
Hamarosan ellátogatunnk Magyarországra igy ha gondolod "élöben" is meg tudod nézni,engem is érdekelne a Te verdád.Nem tudom mire lennél még kiváncsi de ird csak meg a forumon szivesen válaszolok.
Figyelmeztettek hogy a kocsi enni fogja az olajat az elsö 1000 km-en,neked mennyit kellet utánna tölteni?
Neked milyen motorrral van az Astra? Kicsit az 1.6-os gyengének tünik a kocsihoz képest vagy csak a Polo után érzem csak úgy??
No mindegy 99% városban járok oda elég lesz.

Lore! Látod mégse Vectra lett a dologból,de nem is bánom eddig :)))
Mikor lesz Volovós találka? Szivesen elmennék rá persze ha nem néztek ki onnan :))))

űdv minden Opelosnak

//RAF

Előzmény: hulla (1144)
lore Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1170
Tehát a zörgés-gócok felderítését úgy gondoltam, hogy a leszedett műanyagot és környékét kipucolnám, szilikonnal vagy vmilyen csúszós takonnyal bekenném. Ha valamilyen patent tört el akkor pótolnám, kábelkötegeket rögzíteném. Nem lehet nagy etwas ha minden sarkon telefonszetteket buherálva bontják le az egész műszerfalat...
Előzmény: lore (1169)
lore Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1169
Szükségem lenne tanácsaitokra:
Leírom mégegyszer, hátha nem emlékszik valaki, mint történt velem az utolsó szervíznél. Hazafelé erős olajszagot éreztem, a motortérbe szagolva határozott égett olajszag volt. Megnéztem a nivópálcát és jócskán túl volt töltve az olaj!!!
Másnak visszavittem és leszívtak annyit, hogy a min és max jelzés között félúton volt az olajszint.
Az utóbbi időben néha fel-felvillant az olajszintjelző lámpa (check-controlos a picike). Megnéztem a szintet és a minimumon volt. Namost nekem régen többször volt olajfolyásom, de a kartertömítés cseréje megoldotta a gondot.
Tehát: úgyis fogyhat az olaj, ha nem csepeg? Nincsen égett olajszag, pedig ha a hátsó szelepfedélnél nyomná az olajat (az elsőnél nem nyomja, azt látom, bár a belső felét annak sem), akkor a blokkra folyva csak szaglana, nem? (Volt már egyszer szelepfedél-tömítés csere, azseócsóvazze!) A motortérben eléghet? Vagy a 8-10e km alatti fél literes olajfogyasztást ne tekintsem komolynak? Régebben egyáltalán nem fogyasztotta (vagy csak nem vettem észre?).

A másik a zörgések (mert amúgy tényleg semmi baja a gépnek). Ha lesz időm és kedvem én nekiállok lebontani azokat a műanyagokat, amelyek felől zajt hallok. Csinált már ilyet valaki?

Waiting for reply:
lore

lore Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1168
neu,
ültetve van a kocsid?
Előzmény: neutron (1167)
neutron Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1167
NoGun

En a gyari hutomaszkot alakitottam at, es beleraktam egy floiatec fekete racsot. Nezd meg. Ez a legolcsobb szerintem (bar ujta kell fenyezni a maszkot a tomitesek miatt)

nezd meg:

http://www.extra.hu/tuningcenter/netre.jpg

Mondjuk ezen a kepen nem latszik annyira a racs, de szerintem jol nez ki. Volt rajta egy 16V felirat is, csak lelopta valaki. Most egy GT feliratot tervezek rarakni (Vectra GT utan szabadon, ha mar ugyanaz a moci van benne :)

neu

Előzmény: NoGun (1165)
lore Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1166
Hali,
srácok én sajna már borultam egy corsával, tudom milyen az az övfeszítő. Tehát az a sárga műanyag lapocska kipattan a helyéből bizonyos gyorsulás (lassulás) esetén. Nekem csak az egyik oldalon ugrott ki, ahol nagyobbat kapott... Tehát nem matricáról van szó, hanem egy kiálló sárga műanyag lapról. Ha az kint van akkor a kocsi törött, vagy egy törött kocsi ülése van benne. A selejtes, magától-kipattant-övfeszítő esélye minimális :-(((((
NoGun Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1165
Ha benézek az ülés mellé én is sárga cimkét látok, pedig biztosan nem törte össze senki még...
Nem téveszted össze egy másik sárga matricával?

Ha újnak tünnék, a látszat csal!
Nicket változtattam, eddig dezsôke néven beszélgettem itt. Sziasztok.

Ha van hozzá kedvetek kitalálhatjátok miért!

Syd,

A cellás Zafira csak 5 személyes :( , viszont jó kis info képernyôt láttam benne!

Fijuk,

Szívesen betennék az Astrámba egy új hűtôrácsot, de az I-tuninghoz nincs kedvem :) más ötlet? ár? nem fontos hogy az embléma rajta maradjon...

Előzmény: GOMBOCA (1164)
GOMBOCA Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1164
Üdv minden OPEL barátnak!

Már régen olvasom a topikot és nagyon jó szerintem.

Szóval az érdekelne, hogy az övfeszítok mitol durranhatnak el a baleseten kívül? Agi521 bejegyzése keltette fel a figyelmemet, mivel az én kis corsamban az anyósülésnél látszik a sárga lapocska. Elvileg törésmentesen adták az autót.

G

Juszup Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1163
Sziasztok!

Egy kis nyálcsorgató, akit érdekel:
http://www.jms-fahrzeugteile.de/html_english/frame_opel.htm

Juszup

Cooper Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1162
Sziasztok!

Köszi mindenkinek a segítséget kipufogó ügyben. Elmondom mire jutottam. Kipifogó klinika: 373 Ft, Bárdi autó: 350 Ft, Orientimpex 540 Ft. A kipufogó klinikán megkérdeztem, természetesen felrakják, de pénzért. De most is mi kötöttük fe,l nem túl bonyolult, úgyhogy tényleg ezért felesleges pénzt kiadni.

Egyébként mennyire melegszik fel a kipufogó 50 km megtétele után? Nem tudom az számít-e de duplacsövű Sebring van rajta. Így vettem, de tetszik a hangja.

Mégegyszer köszi a gyors válaszokat.
Cooper

agi521 Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1161
Sziasztok,

Szomorú sztorink volt a hétvégén.Egy barátom Astra Caravan ját szerettük volna eladni hétvégén a Miskolci piacon.Ez nem sikerült , ezek után -egyébként igy is terveztük- leadjuk
egy Opel kereskedébe. Ettől kezdve szomorodtunk el.
Tudnotok kell , első ránézésre az autó teljesen egyben van, 95 -ös fehér combi legalább 1.650 et kértünk volna érte.
na amiket találtak,
-az autón nincs gyári fényezés ,ami vmi 0.8 érték lenne -kivéve a csomagtér ajtót
-övfeszítők eldurranva -láttuk azt a sárga vmit , de nem tudtuk mi az
-légzsák szintén eldurranva, helyette 3 küllös Corsa kormány, na ez feltünt nekem is
de nem tudtam hogy régen lufis autó volt és erre cserélték
-hiányzó ködlámpák, mivel a lökhárító is cserélve volt
-hátsó lámpabúrák is cseréltek
-a rádió kijelző kb. 92 es évjáraté lehet

na ilyenek, ezek után 1.4 ben maradtunk, reméljük ennyiért el tudják majd
adni.szerencsére azért pozitivum is akad,
-a motorban ami 1.6 ecotec 80e van.és oxy
-futómű is oxy
csak ami ebben a legborzasztóbb, hogy eladáskor tudjuk meg , hogy vételkor
anno mennyire átpaliztak...

egyébként , most azon izgulunk, hogy az autó tényleg törött legyen és csak ilyen
igénytelenül ólcsón csinálták meg, vagy ne adj isten lopott volt és úgy manipuláták
össze.
sza izgulunk.

ja, a szervízkönyv elvileg OK. volt.

üdv
zoli

ui,
senkinek nem kívánok ilyen érzést és tanuljatok ebből,
legyetek nagyon elővigyázatosak.

neutron Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1160
lore:

Sajnos a hetveget nem sikerult megoldanom, ugyhogy valamelyik nap le kell mennem intezni a dolgokat, ami egy eleg nagy csuszast fog eredmenyezni a munkamban, aminek kovetkezteben, eleg ideges leszek a nyaralsom alatt, mivel mas nem tudja megcsinalni...

Persze, ha kesz lesz tesztelhetunk, de en jovohet szerdatol nem vagyok ket hetig.

A motor nem totalos, a srac calibrajaban volt, csak o egy V6-ot akar bele. 130.000 km korul van benne, de most teljesen szet lett szedve, es fel lett ujitva, ugyhogy majdnem bejaratos lesz :) Az osszes "gyorsanfogyo" alkatresz ki lett cserelve.

Ma estere igerte az ember, de ilyen mar volt maskor is :(

neu

Előzmény: lore (1154)
to_jeno Creative Commons License 2000.07.24 0 0 1159
Kb. 100 Ft egy kipufogógumi, Te is fel tudod akasztani vele a dobot.
Jó OPEL alkatrész az Orientimpex a Nagy Lajos Király úton. Igaz csak gyárit árul. Van egy másik a Csömöri út György u. sarkán, az jó utángyártottból.
Előzmény: Cooper (1155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!