Hogy gyosabban teljen az idô javaslom, mutassátok be az autótokat, ti mit változtattatok meg rajta, mert
-így célszerűbb
-szebb
-jobban kézre esik,
-kényelmesebb
-örül az anyós, stb.
Hátha ebbôl tanulunk, ötleteket adunk egymásnak vagy a nagytestvérnek... :)
Hogy jó példával járjak elöl ezt most meg is teszem:
Astra Club Caravan +ABS+Klíma
-----------------------------
-Még a megvétel pillanatában a kereskedônél elpasszoltam a gyári Car300-at és betettem a helyére egy Sony CD fejegységet.
- a Sony-t és a rakodó tok helyét felcseréltem. mert így jobban kézre esik a rádió (és mert a rádiót nem a helyén nem találják, akik keresik)
-látszattal ellentétben a kocsi csak 6 hangszórós, ezért a hátsó magasat betetettem a helyére (sum 12.000), így nagyon szépen szól! (sokkal szebben szól, mint a car300)
- a gyári magnó kiszerelésekor a kijelzôt át kellett kötni, hogy akkor is működjön, amikor a magnó van bekapcsolva.
-telefonszett is került bele, a látható helyre, mert így kell a legkevesebbet oldalra néznem és nagyon kézre esik. (és az anyós se veri le a lábával)
-a magnó támogatja a kihangosítást, ezért csak be kellett dugni a helyére
-tettem bele egy könyöklôt is, így nem fáj a hátam és a Sony Commandert is könyebben tudom itt piszkálni :)
-a kocsi hevülése ellen kivülrôl leragasztottam egy speciális fóliával az ablakot, ami kevesebb fényt enged át,a hátul ülôk nem forrnak fel és én belülrôl átlátok rajta.
-a gyári elektromos ablakhoz beraktam egy feltoló modult is, és a riasztó az gyári kulcs kompatibilis, így csak egyetlen hízott kulcsot hordok magammal.
azt hiszem röviden ennyi. Várom a ti ötleteiteket is!
(remélem a linkek jók)
te vagy az én emberem. Ja, a Vectra a múlt hété volt. NO még azt áruljátok el nekem, csak hogy teljesen beilleszkedhessek a topic közönségébe, hogy a szvsz és ktb rövidítések mit jelentenek. ÉS TOVÁBBRA IS VÁROM KIMERÍTŐ VÉLEMÉNYETEKET A COUPÉRÓL!
Tudtátok hogy az Opelhungary nickname-t valaki már levédte? tegnap viccből megpróbáltam.
Nekem az új astra coupé nagyon tetszik. A beltér persze nem túl sportos, fém-betétek ide vagy oda. Bőrrel viszont nagyon mutatós. A 2.2-es motorral már szépen muzsikál, de a turbóval az igazi. Én már láttam egyet élőben (nem szalonban/kiáálításon, hanem forgalomban), meggyőző volt.
Tehát amiért venném:
tök jó kocsi, szép is, megy is.
Amiért hezitálnék:
a belső nem túl sportos. Dehát ki rója ezt fel manapság pl. a calibrának, pedig az is a vectra műszerfalát kapta...
hulla,
én a 2500-ra pályázok :-)
Ez a vectra (amely nem az enyém, mondjuk így: a családi cégé, igaz általában én használom :-) a V6-osok közül a legjobban gyorsuló. Azóta az új V6-osok lassabbak. Tehát ez egy 'A' vectra (könnyebb mint az új), manuális váltóval, 170 lóerővel. Így produkálja a 7.8-as gyorsulást, amit a 'gyakorlati tesztek' igazoltak is :-) Utánanézhetsz, hogy milyen autók gyorsulnak így, milyen motorokkal. A másik nagyágyú a turbo vectra. Annak adatait is összehasonlíthatod más autókéval, meg fogsz lepődni...
RAF2,
nahát! Neked is az oldalbodri a bankkártya legfőbb ellensége?? :-))))
A 7000km nagyon sok már. Mint már írtam ennek az első olajcserének pont az a lényege, hogy az első km-en még esetleg összekopó alkatrészekből származó mocsok távozzon az olajjal. Ez nem márkafüggő, hanem minden motor esetében ajánlott. Ez most nem azt jelenti, hogy ha nem végzed el, akkor 10e-nél beáll a motor.
az OPEL 7000km nél ajánl egy szimpla olajcserét /amit el is végeztettem/,
de ez is csak ajánlott. a Suzukinál van ez a 2000km-es intervallum azért
az Oplenél Nemá!!! :)))
Bejáratás: A motorokat próbapadon tényleg járatják, így az nem teljesen sprőd amikor a szalonból kihozod. Amit viszont járatni kell, az a váltó ill. az egész hajtáslánc. Az első ezer km-en ajánlott sokat váltogatni és azért nem pörgetni, ha nem muszály. Ja, és 1000-2000km között egy olajcsere feltétlenül javasolt!!
Szóval ezzel a bejáratással nem értek egyet.Úgy tudom a gyárban a motorokat(nemcsak az Astráét) beszerelés elött motorpadon bejáratják igy az elejétöl fogva le kell hogy adja a max teljesitményt.Megint csak a VW Polommal tudok példálozni,az elsö kilométertöl fogva ment mint a
golyó,csak kb 1 literrel fogyasztott többet kb két-három hónapig.
Ami viszont az ellustulást illeti bizony jó ha idönként az ember kiégeti a sok lerakódást a motorból,havonta egyszer szoktam csinálni,érezni rögtön hogy jobban megy az autó.
Ha elöhivják a fotókat a kocsiról bescannerozom igérem.
KTb!
Nagyon szomorú volt olvasni hogy az új autódon ilyen lakk problémak vannak.Szerintem vidd vissza ahol vetted és reklamálj mert ez a legrosszabb esetben csak a kezdet,szerintem vmit elb@szarintottak a gyári lakkozásnál,a lakkgarancia meg pont ilyen esetekre van kitalálva,vagy nem?
Mindenesetre pont ilyen problémáktól féltem mikor az Opelt választottam.
Hasekapu!
Kösz a tippeket!
Bár a mágneskártyáimra más (komolyabb) veszélyek leselkednek a feleségem képében :)))
NoGun!
Astra ajtajába a brosúra szerint "energiaabszorbáló" hab van befújva az oldalról jövö karambolok tompitása miatt plusz keresztrudak vannak beépitve.Tényleg nehéz az ajtó,nem tudom hogy fog menni a gyerekeknek nyitogatni,de végülis inkább ilyen legyen, a biztonság fontosabb azért.
Ködfényszoró nekem extra lett volna ezért nincs,de ahogy olvasom nem is baj.Nem tartottam fontosnak,igaz jól néz ki de amúgy nekem semmi haszna nem lett volna,mondom városban járok legtöbbet ott meg ki van világitva minden út.
a meterrol meterre az mit jelent? MENNYI KILOMETER UTAN? 10,000 utan?
Pontosan nem emlekszem, de a szervizben is ezt mondtak es arra nem emlekszem, hogy ellentmondasos lett volna...
a kodfenyszorot nalam is csereltek mar garban es masnak is lattam hogy cserelik...