Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hotzippo Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1305
e34@freemail.hu


Köszi:)
Előzmény: Hotzippo (1304)
Hotzippo Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1304
Igen a tömszelence tömítésre gondolok.Az a baj hogy ez a kompresszor egy barátomnál van és nem tudni mióta van kiszerelve. Kiszerelés elött jó volt nagy valószínűséggel..
Nézem a pontos adatokat ezzel kapcsolatban...
Előzmény: xmbela (1302)
xmbela Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1303
Akartam küldeni róla képeket,de nem publikus a címed.
Ha érdekel,akkor írj az enyémre és küldöm.
Előzmény: xmbela (1302)
xmbela Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1302
Mindegyik kompresszort átlehet alakítani.
Lehet tesztelni kiszerelt állapotban is.
Nincs olyan szerkezet amivel próbálni lehetne szállítási teljesítményt.
Ha nem ledugózott,akkor még rozsdás is lehet belül.A tömítésnél a tengelyen lévő tömszelencét érted?
Ha írsz pontos típust,akkor talán tudok árat mondani.De lehet,hogy nem kapható hozzá tömszelence.
Van egy ilyen kompresszorom vadi új.
Előzmény: Hotzippo (1301)
Hotzippo Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1301
Szia Béla!

Létezik olyan klíma kompresszor (föleg régebbi 1992 előtti , ami gyárilag r12 es gázzal jött ki) amelyket nem lehet "átalakítani az uj r134 es gázra?
(a kompresszor egy bosch/behr tipusú gyártási évét úgy 1986-1990 közé saccolom)

A második kérdésem pedig szintén ehhez kapcsolódik :
lehet e tesztelni a mágneskuplungját hogy működik e kiszerelt állapotban?
Továbbá vmi elektromos motorral (kiszerelt állapotban) lehet e mérni azt hogy szállít e az adott kompresszor vmit..(szivó és nyomó oldalt tesztelni)

Sajnos ez egy nem ledugozott kompresszor gondolom tömítés csere és olaj csere is esedékes rajta. Mennyibe kerül egy ilyen műtét nálad? (tömítés csere és olaj utántöltés ha kell)?

Válaszodat előre is köszönöm


üdvözlettel

F. György

a szóbanforgó Bmw kompresszora:
Előzmény: xmbela (1299)
lotusfaszi Creative Commons License 2006.01.12 0 0 1300

Sziasztok!

Ha valakit érdekkel egy Denso márkájú klima kompresszor hosszbordás égszijal hajtott pontosan nem tudom milyen tipusba való az hivjon vagy üzenjen képet is tudok róla küldeni.

bejra@freemail.hu

06209576251

xmbela Creative Commons License 2006.01.11 0 0 1299
Nem mindegyik típus tiltja le hidegben a klíma indítást.
Fűtött garázsban. :-)
Előzmény: 850 (1298)
850 Creative Commons License 2006.01.11 0 0 1298
OK, de nagy hidegben nem indul a kompresszor, szóval nem lehet beindítani semmit, akkor hogyan kéne megoldani a kenést?
Előzmény: xmbela (1297)
xmbela Creative Commons License 2006.01.10 0 0 1297
Nem a hűti nem hűti a probléma,hanem az,hogy kiszárad a tömszelence.
Előzmény: 850 (1296)
850 Creative Commons License 2006.01.10 0 0 1296
Ezen már gondolkodtam: ugyebár mindenki azt ajánlja, hogy télen is érdemes megjáratni néha a klímát. De mivel kint mondjuk -10 van, egyszerűen el sem indul. Meg nem hiszem, hogy olyan gáz van benne, ami még a -10 fokos levegőt hűteni tudná. Ez most extrém példa, csak érzékeltetni akartam, hogy mire gondolok.
Előzmény: Janibacsi (1288)
850 Creative Commons License 2006.01.10 0 0 1295

Esetleg érdeklődj a Golf topikon. Valóban meglepő a Marelli elektronika, de sajnos előfordul.

Előzmény: Khaossz (1293)
G.Atti Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1294

Opel Omega /Calibra/Vectra 2.0i -hez(Diavia)klímakompresszor eladó!

Ára:ki mit ad érte...egyenlőre nincs szivem kidobni

30-9721307

Khaossz Creative Commons License 2005.12.07 0 0 1293

Szisztok,

 

Egy problémámon kéne segíteni. A következő a gondom: 1.6 16V 105Le-s Golf4-esem van és vásároltam hozzá két éve egy Diavia Klímát. A beszerelés stb minden sikerült, de a vezérlőjében nem találták meg azt a szálat amivel a bekapcsolás után a vezérlőelktronika figyeli a motorfordultszámot. A motorfordulatszámom 720 1/min. ha használom a klimát akkor a fordultaszám nagyon leesik bekapcsoláskor. A motorvezérlő utánaálít és probálja a 720-on tartani a fordulatot. Viszont ha pol korforgalomba be akarok menni és pl visszakapcsolok 2-esba akkor előfordul, hogy a klimakopreszzor terhelése miatt a motort annyira megfogja hogy leáll az autó.

 

Már vittem mindenhova. Gondolkodtam Chip tuningon hátha meg lehet emeltetni az alapjárati fordulatszámot 100-150-el. NEm lehet. Egyetlen megoldás, hogy a motorvezérlőn megtalálják azt a szálat ami azrt felel, hogy a fordulatszám klima használatokor lassan essen vissza, így nem kap akkora terhelést a motor.

 

Ki tudja miért, Magneti Marelli vezérlőt raktak a Golfomba. A villamossági szerelő megszerezte a motor vezérlő elektronika rajzát. 16 oldal :) . Viszont ezen a rajzon nincs feltüntetve a klima bekötésének a rajza a vezérlőbe. Szóval szerintetek honan tudok vezérlési rajzot találni egy 1.6 Golf 16V   4LV/77kW BCB motorkódos Magneti Marelli vezérlőről amiben fel van tüntetve a klima elektronika bekötésének a pontja?

 

tnx

 

SzaboZE Creative Commons License 2005.12.05 0 0 1292
Ezt szerintem elég rossz topikba írtad... :) Próbáld meg valami opel topikban.
Előzmény: bopili (1291)
bopili Creative Commons License 2005.12.04 0 0 1291

Sziasztok nemrég vettem az auto  Corsa C 2001, van egy problémám. Az auto torve volt es nem mutatja a kulso homérsékletet. Megnéztuk es nincs is ott a kulso homérséklet méro senzor . Vettem ujat de nincs ott kábel amire rá lehetne kotni . Megnézte egy autoszerelo de azt mondta hogy kellene neki rajz a kábelozásrol honnan tudnék szerezni ilyet????? Valaki segítsen! 

ide                            Bopili@freemail.hu

Paco155 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 1290
Fordítva. Kvül fűt, belül hűt. :)
Előzmény: Paco155 (1289)
Paco155 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 1289
Én nem aggódom. Azé automata, hogy tudja mi a jó neki :) Amúgy normál esetben a klíma egy sima hűtőgép. Kívül hűt, belül fűt. Tehát minél hidegebb van odakint annál jobb a hatásfoka. :)
Előzmény: SzaboZE (1286)
Janibacsi Creative Commons License 2005.12.01 0 0 1288

Kapcsold be nyugodtan, elvileg minden klimanak van kulso homerseklet-erzekeloje(hokapcsolo vagy egyeb), ami nem engedi elindulni ha nagyon cidri van kint:o)

 

JAno

Előzmény: SzaboZE (1286)
S.Zola Creative Commons License 2005.12.01 0 0 1287
Mostanában, hogy esik az eső, a városban belső keringetéssel megyek klímával, fűtéssel, a párának annyi pár pillanat alatt :) Légkondi nélkül az oldalablaknak csak egy kis része páramentes, légkondival az egész.
-5 fokban úgy lehet bekapcsolni, hogy előszőr fel kell fűteni az elpárt belső keringetéssel(nálam legalábbis), és akkor el fog indulni.
SzaboZE Creative Commons License 2005.12.01 0 0 1286

Én monnyuk -5 -ben nem merem bekapcsolni :)

Előzmény: Paco155 (1285)
Paco155 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 1285
Nekem állandóra be van kapcsolva télen is. Reggel a párátlanításhoz úgyis bekapcsolja az automata ha meg végzett vele és meleget kell fújnia akkor úgyis oldja a mágneskuplungot tehát nem fogyaszt :)
Előzmény: SzaboZE (1284)
SzaboZE Creative Commons License 2005.12.01 0 0 1284

Azért ha beesik néha kinti 7-8 fok is , akkor kapcsold be, jót tesz neki :)

 

SzaboZE

Előzmény: b_janos_hu (1282)
S.Zola Creative Commons License 2005.11.26 0 0 1283
Hali!
Engem az érdekelne, hogy tömítés(gumigyűrű) készletet hol lehet venni? Klímásnál, alkatrészboltban? Csak készletben van?
b_janos_hu Creative Commons License 2005.11.25 0 0 1282
Igen. De a futes topik biztos porog.
Most pl. tok jo hideget fuj be a klimam. Meg akkor is, ha ki van kapcsolva.
(Kivancsi leszek, tavasszal mit fog produlalni.)
Előzmény: Janibacsi (1271)
picurp Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1281

Köszi a választ, próbálkozunk a zsilip helyrehozásával, majd tájékoztatlak a fejleménmnyel. Picurp

 

Előzmény: xmbela (1280)
xmbela Creative Commons License 2005.11.16 0 0 1280
Ha mást nem szereltetek,akkor szerintem a hideg-meleg levegő bowdenje vagy állítómotorja(már ha van) nem zárja rendesen a zsalut és így külső-hideg levegő is jön be.
Előzmény: picurp (1279)
picurp Creative Commons License 2005.11.16 0 0 1279

Helló Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy Audi (S2) 80 Quattro Coupe-nk, 91-es. Nem volt feltöltve a klíma mikor vettük, de szuperan ontotta a meleget. Most feltöltettük, jó a hűtése, de meleg nem ad. Minden tőlünk telhető lehetőséget ellenőriztünk, hibát nem találtunk. Van valakinek egy jó ötlete hol keressük a hibát? Köszi a segítséget. Picurp

Nemlacko Creative Commons License 2005.11.11 0 0 1278
Üdv!

Peugeot 206-hoz van komplett manuális klímám olcsón eladó! 100.E Ft!

nemlacko@citromail.hu

Légyszíves mailt írni, mert itt nem biztos, hogy olvasom.
Szabka Creative Commons License 2005.11.08 0 0 1277

Sziasztok!

 

Én n14-es Nissan Sunnyhoz keresek bontott klímát.

Tud nekem valaki segíteni?

Előre is köszi!

Jesu Creative Commons License 2005.11.07 0 0 1276
Ebben a kocsiban nincs is kesztyűtartó! A csomagtartót hívom annak! ;)
Előzmény: Janibacsi (1274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!