Igen a tömszelence tömítésre gondolok.Az a baj hogy ez a kompresszor egy barátomnál van és nem tudni mióta van kiszerelve. Kiszerelés elött jó volt nagy valószínűséggel.. Nézem a pontos adatokat ezzel kapcsolatban...
Mindegyik kompresszort átlehet alakítani. Lehet tesztelni kiszerelt állapotban is. Nincs olyan szerkezet amivel próbálni lehetne szállítási teljesítményt. Ha nem ledugózott,akkor még rozsdás is lehet belül.A tömítésnél a tengelyen lévő tömszelencét érted? Ha írsz pontos típust,akkor talán tudok árat mondani.De lehet,hogy nem kapható hozzá tömszelence. Van egy ilyen kompresszorom vadi új.
Létezik olyan klíma kompresszor (föleg régebbi 1992 előtti , ami gyárilag r12 es gázzal jött ki) amelyket nem lehet "átalakítani az uj r134 es gázra? (a kompresszor egy bosch/behr tipusú gyártási évét úgy 1986-1990 közé saccolom)
A második kérdésem pedig szintén ehhez kapcsolódik : lehet e tesztelni a mágneskuplungját hogy működik e kiszerelt állapotban? Továbbá vmi elektromos motorral (kiszerelt állapotban) lehet e mérni azt hogy szállít e az adott kompresszor vmit..(szivó és nyomó oldalt tesztelni)
Sajnos ez egy nem ledugozott kompresszor gondolom tömítés csere és olaj csere is esedékes rajta. Mennyibe kerül egy ilyen műtét nálad? (tömítés csere és olaj utántöltés ha kell)?
Ha valakit érdekkel egy Denso márkájú klima kompresszor hosszbordás égszijal hajtott pontosan nem tudom milyen tipusba való az hivjon vagy üzenjen képet is tudok róla küldeni.
Ezen már gondolkodtam: ugyebár mindenki azt ajánlja, hogy télen is érdemes megjáratni néha a klímát. De mivel kint mondjuk -10 van, egyszerűen el sem indul. Meg nem hiszem, hogy olyan gáz van benne, ami még a -10 fokos levegőt hűteni tudná. Ez most extrém példa, csak érzékeltetni akartam, hogy mire gondolok.
Egy problémámon kéne segíteni. A következő a gondom: 1.6 16V 105Le-s Golf4-esem van és vásároltam hozzá két éve egy Diavia Klímát. A beszerelés stb minden sikerült, de a vezérlőjében nem találták meg azt a szálat amivel a bekapcsolás után a vezérlőelktronika figyeli a motorfordultszámot. A motorfordulatszámom 720 1/min. ha használom a klimát akkor a fordultaszám nagyon leesik bekapcsoláskor. A motorvezérlő utánaálít és probálja a 720-on tartani a fordulatot. Viszont ha pol korforgalomba be akarok menni és pl visszakapcsolok 2-esba akkor előfordul, hogy a klimakopreszzor terhelése miatt a motort annyira megfogja hogy leáll az autó.
Már vittem mindenhova. Gondolkodtam Chip tuningon hátha meg lehet emeltetni az alapjárati fordulatszámot 100-150-el. NEm lehet. Egyetlen megoldás, hogy a motorvezérlőn megtalálják azt a szálat ami azrt felel, hogy a fordulatszám klima használatokor lassan essen vissza, így nem kap akkora terhelést a motor.
Ki tudja miért, Magneti Marelli vezérlőt raktak a Golfomba. A villamossági szerelő megszerezte a motor vezérlő elektronika rajzát. 16 oldal :) . Viszont ezen a rajzon nincs feltüntetve a klima bekötésének a rajza a vezérlőbe. Szóval szerintetek honan tudok vezérlési rajzot találni egy 1.6 Golf 16V 4LV/77kW BCB motorkódos Magneti Marelli vezérlőrőlamiben fel van tüntetve a klima elektronika bekötésének a pontja?
Sziasztok nemrég vettem az auto Corsa C 2001, van egy problémám. Az auto torve volt es nem mutatja a kulso homérsékletet. Megnéztuk es nincs is ott a kulso homérséklet méro senzor . Vettem ujat de nincs ott kábel amire rá lehetne kotni . Megnézte egy autoszerelo de azt mondta hogy kellene neki rajz a kábelozásrol honnan tudnék szerezni ilyet????? Valaki segítsen!
Én nem aggódom. Azé automata, hogy tudja mi a jó neki :) Amúgy normál esetben a klíma egy sima hűtőgép. Kívül hűt, belül fűt. Tehát minél hidegebb van odakint annál jobb a hatásfoka. :)
Kapcsold be nyugodtan, elvileg minden klimanak van kulso homerseklet-erzekeloje(hokapcsolo vagy egyeb), ami nem engedi elindulni ha nagyon cidri van kint:o)
Mostanában, hogy esik az eső, a városban belső keringetéssel megyek klímával, fűtéssel, a párának annyi pár pillanat alatt :) Légkondi nélkül az oldalablaknak csak egy kis része páramentes, légkondival az egész. -5 fokban úgy lehet bekapcsolni, hogy előszőr fel kell fűteni az elpárt belső keringetéssel(nálam legalábbis), és akkor el fog indulni.
Nekem állandóra be van kapcsolva télen is. Reggel a párátlanításhoz úgyis bekapcsolja az automata ha meg végzett vele és meleget kell fújnia akkor úgyis oldja a mágneskuplungot tehát nem fogyaszt :)
Igen. De a futes topik biztos porog. Most pl. tok jo hideget fuj be a klimam. Meg akkor is, ha ki van kapcsolva. (Kivancsi leszek, tavasszal mit fog produlalni.)
Ha mást nem szereltetek,akkor szerintem a hideg-meleg levegő bowdenje vagy állítómotorja(már ha van) nem zárja rendesen a zsalut és így külső-hideg levegő is jön be.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Audi (S2) 80 Quattro Coupe-nk, 91-es. Nem volt feltöltve a klíma mikor vettük, de szuperan ontotta a meleget. Most feltöltettük, jó a hűtése, de meleg nem ad. Minden tőlünk telhető lehetőséget ellenőriztünk, hibát nem találtunk. Van valakinek egy jó ötlete hol keressük a hibát? Köszi a segítséget. Picurp