Keresés

Részletes keresés

bgabor86 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9682
Már átalakították a régen billenőkapcsolóval rendelkező egyediseket is varázsgombosra.
Előzmény: Peti817172M (9680)
BPI-779 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9681
Ééés mééégis :)))
Előzmény: rally forever (9678)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9680
Van még olyan egyedis ICS vagy KCSV, ami még nem varázsgombos? A régi egyedisek közül ma a 1341,1365,1400-t láttam, ezek mind varázsgombosak voltak.
Csmg Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9679
Láttam, tegnap beállásomkor mentek ki.
Előzmény: rally forever (9676)
rally forever Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9678

Van egy olyan érzésem, hogy a 29-est ma már nem úszom meg... :o/

 

R.

Előzmény: zsig (9677)
zsig Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9677
Az a durva, hogy a 1329 a főjavítása előtt is ilyen volt és utána is. Kíváncsi lennék egy BKV - VJSZ közti szerződésre a KCSV főjavítást illetően. Ugyanilyan a 1327, abban még a betört és szétszakadozott hibajelző-panelt sem cserélték ki, az viszont remekül látszik, hogy a pultokat megbontás nélkül lefestették és kész.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9669)
rally forever Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9676

:o))))

 

Nézz át a villamosos képes topicba. Úgylátszik nagyon rég lehettem a 2-esen, mert azóta már a TW is átmegy az alagúton... :oO

 

R.

Előzmény: Csmg (9675)
Csmg Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9675
Ennél már csak az volt szebb, amikor 1522 adta meg magát és KCSV tolta el.
Előzmény: rally forever (9671)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9674
Kelenföldről rég láttam a 1310, 1314, 1316os kocsikat, Budafokon meg elég sok áll eleve 1315, 1369, 1407, 1430.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9664)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9673
A 1320ba milyen telefoncsengő (vészcsengő hangjához hasonlít) lett beszerelve indításjelzőként!?
Állok a Kálvin téren, mellettem a 1320. Hallom mintha csörögne egy hagyományos telefon, nézek körbe mi lehet az. 1320ason ajtók bezáródnak, elindul, és a csengetés is megszűnik. Jaaa, akkor ez volt az.
Múltkor voltam vele kelenföldi 47-esen, akkor még nem ez volt benne.
Előzmény: Grgabácsi (9667)
Fzolee Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9672
úgy 5 körül láttam egy döglött TW-t a Béke térnél is, a pályaszámot nem láttam. Bár ez itt OFF... :)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9669)
rally forever Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9671

Várjunkcsak, most látom.... a SZENT TEWE adta meg magát és egy IPARINAK kellett BETOLNI a kocsiszínbe?.... Ez kizárt dolog, ilyen nem létezhet!

 

:o))))

 

R.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (9669)
rally forever Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9670

1329 az egyik legótvarabb KCSV a kedves tízzel nagyobb testvérével együtt...

 

R.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (9669)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9669
Hát ma nem volt egy eseménymentes nap. 1567 elromlott az Üllőin. 1470-el kellett betolni Szávába. Közben kijött pótólni a 1408 és a 1450 is. A 1329-es KCSV-re meg nem mondanék semmit. Ilyen egy szar kocsit még életemben nem láttam. 5 méterenként kell kiakkuzni. Margit hídtól alíg bírt elindulni. A Könyves Kálmán körúton meg leszakította a vezetéket a 1428-1460 kocsiszíni mozgatás közben. 1428 áramszedője kissé összerogyott. Az 1-es se járt emiatt este 7 körül.
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9668

Köszi az infót :D   Hála istennek hogy járnak.

Előzmény: Grgabácsi (9667)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9667
1320-ast ma én hoztam ki reggel a 47-esre, 1411 is kint volt ma - 41-esként.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9664)
rally forever Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9666

Ha van, szóljatok, mert kéne Fordosban. Illetve a 1311-esre is rá lehet fújni egy flakonnyit, legalább az A végére.

 

:o)))

 

R.

Előzmény: Törölt nick (9665)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.21 0 0 9665
Olyat vajon árulnak a Homasitában? :)
Előzmény: Uezbeck (9658)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9664

Nyári kiiktatások során minden évnen leállítanak pihenni néhány kocsit. Megpróbáltam összeszedni azokat a kocsikat, amiket már hetek óta nem láttam forgalomban:

 

Ferencváros: 1312,1326,1409,1410,1416,1429,1449,1452,1453,1456,1457.

                      1406-1465,1428-1460,1466-1467.

 

Továbbá Budafokról is régen láttam már kiadva a 1320-ast és a 1411-est.

Csmg Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9663
1455 mindig is király gép volt.
Előzmény: rally forever (9660)
rally forever Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9662

Ja, az 55-s nem is csinált azóta semmit, mert beállásnál én ütöttem át a 3300-ás dirjét :o)

 

R.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (9661)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9661
Tegnap 1353 és 1455 is 21-esek voltak. Tényleg jók :D
Előzmény: rally forever (9660)
rally forever Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9660

Egy kis mai.

 

1344: Egyre többször hajtásjárműzik, de úgy igazából nem befolyásol semmit... Néha elmúlik, néha megint. Számítógép szerint: Sönt és valamilyen fék kontaktor hiba. Többször eljátszotta, de jó volt.

1353: Zsír! Egyszer sem villant semmi piros! Pedig olaszos! És nagyon jól bírta a Bécsi úti felhőszakadás viszontagságait... Szépen ment a vizen :o)

Majd némi beparkolás miatt a Bécsin kocsit kellett cserélnem hazamenetel (de az átszerelés után már persze...) előtt... Holmi 1-es tartalék 3-as tátra az utamban állt egyik vágányon, a másikon meg a kis 1455-öske :o) A választás Őrá esett, hiszen Ő volt a végállomáson az egyetlen VILLAMOS :o) Nem bántam meg, teledobáltam 1A táblával, és becsordogáltunk a csokiszínbe :o) Asszem itt ennyi a publikus ebből a 1455-ből :o) Rég vezettem Iparit is, meg jó Iparit is, és még sárga napellenzős is volt... :o)

 

Egyébként érdekes, hogy a Bécsiről kiment a hosszú 1-es, a következő jelzésen az Angyalföldi 1A haza, én meg a mögöttes jelzésen már osontam is. Basszus, Árpád hídnál már púpos lett a kis Iparim ott a nagyok között úgy, hogy még a hosszú 1-es valagát is láttam... Mindezt olyan háromnegyed 7 körül. Tetszett, dolgozni kellett, hogy ne maradjak le egy jelzésről sem :o)

 

Egyszómintszáz, azért mert öreg, vagy lepusztult a 1455, attól függetlenül bármilyen sebesség esetében jól dolgozott ma fékre is, menetre is. Pirospont.

 

R.

Viko88 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9659
köszi a választ:)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9654)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9658
Kend be Opel-riasztó spray-vel ;-)
Előzmény: Törölt nick (9657)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9657
Az 59es az vonzza az Opelokat, de azt leszámítva nem rossz.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9655)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9656
59-essel ma voltam. Semmi extra, kissé ótvar, de annyira nem vészes.
1433 jobban tetszett! :)
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9655)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9655
És mivan a 1458-1459-el? :D  Ahhoz képest hogy még izzósok, elég király kocsik. Pláne az 58-as.
Előzmény: Törölt nick (9653)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9654
Valószínüleg Garanciális javításra mehetett vissza. 1369 is ott áll Budafokon a szélső vágányon istentudja mióta.. 1342 is csak vasárnap volt kint hiába vártam tegnap is meg ma is 1,5 órát... . 1426 Kelenföldön van vizsgálaton. Viszont a 1348 Fradiban már az elülső csarnokban vaan, hátha történik vele valami több mint egy év után.. 
Előzmény: Viko88 (9651)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.20 0 0 9653
"1462 viszont egy akkora ótvar...
Az egy dolog hogy egy ép lemez nincs rajta kívülről, belülről mintha bomba robbant volna benne, de vezetni is elég szar. Pláne akkor ha nem csak meneten, hanem féken is rángat össze-vissza -> kocsicsere."

Az esztétikára nem tudok semmit, de a menettulajdonságain nagyban javít egy Tátra hátra ;)
Előzmény: CKD Kombinát (9652)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!