Az a durva, hogy a 1329 a főjavítása előtt is ilyen volt és utána is. Kíváncsi lennék egy BKV - VJSZ közti szerződésre a KCSV főjavítást illetően. Ugyanilyan a 1327, abban még a betört és szétszakadozott hibajelző-panelt sem cserélték ki, az viszont remekül látszik, hogy a pultokat megbontás nélkül lefestették és kész.
A 1320ba milyen telefoncsengő (vészcsengő hangjához hasonlít) lett beszerelve indításjelzőként!? Állok a Kálvin téren, mellettem a 1320. Hallom mintha csörögne egy hagyományos telefon, nézek körbe mi lehet az. 1320ason ajtók bezáródnak, elindul, és a csengetés is megszűnik. Jaaa, akkor ez volt az. Múltkor voltam vele kelenföldi 47-esen, akkor még nem ez volt benne.
Hát ma nem volt egy eseménymentes nap. 1567 elromlott az Üllőin. 1470-el kellett betolni Szávába. Közben kijött pótólni a 1408 és a 1450 is. A 1329-es KCSV-re meg nem mondanék semmit. Ilyen egy szar kocsit még életemben nem láttam. 5 méterenként kell kiakkuzni. Margit hídtól alíg bírt elindulni. A Könyves Kálmán körúton meg leszakította a vezetéket a 1428-1460 kocsiszíni mozgatás közben. 1428 áramszedője kissé összerogyott. Az 1-es se járt emiatt este 7 körül.
Nyári kiiktatások során minden évnen leállítanak pihenni néhány kocsit. Megpróbáltam összeszedni azokat a kocsikat, amiket már hetek óta nem láttam forgalomban:
1344: Egyre többször hajtásjárműzik, de úgy igazából nem befolyásol semmit... Néha elmúlik, néha megint. Számítógép szerint: Sönt és valamilyen fék kontaktor hiba. Többször eljátszotta, de jó volt.
1353: Zsír! Egyszer sem villant semmi piros! Pedig olaszos! És nagyon jól bírta a Bécsi úti felhőszakadás viszontagságait... Szépen ment a vizen :o)
Majd némi beparkolás miatt a Bécsin kocsit kellett cserélnem hazamenetel (de az átszerelés után már persze...) előtt... Holmi 1-es tartalék 3-as tátra az utamban állt egyik vágányon, a másikon meg a kis 1455-öske :o) A választás Őrá esett, hiszen Ő volt a végállomáson az egyetlen VILLAMOS :o) Nem bántam meg, teledobáltam 1A táblával, és becsordogáltunk a csokiszínbe :o) Asszem itt ennyi a publikus ebből a 1455-ből :o) Rég vezettem Iparit is, meg jó Iparit is, és még sárga napellenzős is volt... :o)
Egyébként érdekes, hogy a Bécsiről kiment a hosszú 1-es, a következő jelzésen az Angyalföldi 1A haza, én meg a mögöttes jelzésen már osontam is. Basszus, Árpád hídnál már púpos lett a kis Iparim ott a nagyok között úgy, hogy még a hosszú 1-es valagát is láttam... Mindezt olyan háromnegyed 7 körül. Tetszett, dolgozni kellett, hogy ne maradjak le egy jelzésről sem :o)
Egyszómintszáz, azért mert öreg, vagy lepusztult a 1455, attól függetlenül bármilyen sebesség esetében jól dolgozott ma fékre is, menetre is. Pirospont.
Valószínüleg Garanciális javításra mehetett vissza. 1369 is ott áll Budafokon a szélső vágányon istentudja mióta.. 1342 is csak vasárnap volt kint hiába vártam tegnap is meg ma is 1,5 órát... . 1426 Kelenföldön van vizsgálaton. Viszont a 1348 Fradiban már az elülső csarnokban vaan, hátha történik vele valami több mint egy év után..
"1462 viszont egy akkora ótvar... Az egy dolog hogy egy ép lemez nincs rajta kívülről, belülről mintha bomba robbant volna benne, de vezetni is elég szar. Pláne akkor ha nem csak meneten, hanem féken is rángat össze-vissza -> kocsicsere."
Az esztétikára nem tudok semmit, de a menettulajdonságain nagyban javít egy Tátra hátra ;)