Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.14 0 0 154903

- kiegyenlitoszint nagyjabol rendben

- fekfolyadek nem a legfrissebb

 

- talan szerencsem lesz es tenyleg FÖhenger, mert most mar tudom hova rakni az enyhe kattanast, amikor benyomom a kupplungot (olyan mint amikor egy mikrokapcsolot nyomsz meg)

 

Előzmény: d.jocov (154900)
Vityaranszky Creative Commons License 2016.11.14 0 0 154902

Sziasztok!

 

Van ötlet/tanács?

 

Motorkód: AKL

Előzmény: Vityaranszky (154885)
409 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 154901

 

 Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezeket a kompakt hengereket hogyan újítod fel??  (többségük nem bontható roncsolás nélkül és nincs hozzájuk alkatrész)

Előzmény: d.jocov (154900)
d.jocov Creative Commons License 2016.11.14 0 0 154900

A hibajelenség alapján, a legolcsóbb a főheger karmantyú csere....

Ha meg nem vágja a szerelést, úgyis csináltatni fogja, akkor persze érdemes olyanhoz vinni mint TE, aki keni-vágja és gondolkodik is.... nemcsak cserélgeti az alkatrészt sacckb. mert nem a csere a gond, azt úgyis cserélni kell ha rossz, hanem azt tudni, mit is kell cserélni.... na ezt jól megaszmondtam.... na mind1....

Előzmény: d.jocov (154899)
d.jocov Creative Commons License 2016.11.14 0 0 154899

igazán nem cserére, csak feújításra gondoltam, de hát az is költség ha az ember mással csináltatja....

Előzmény: cam aro (154890)
cam aro Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154898

ha nagyon rizikos a dolog (mondjuk mert draga a polcra rakni az ujat ) , meg egy tipp. 

mindegy fek, vagy kuplung, de fomunkahenger betap oldalara kapillaris csovet kotve egyertelmuen kiderul a karmantyu/tomitetlenseg  hiba. 

 

de ez a visszaeresztes, csak egy, a lehetseges okok kozul no holy problemajara. 

oda szerintem inkabb jellemzo a feltolto/kiegyenlito  furat 'nem nyit' .. bar az okat meg nem kerestem. 

 

(volt tranzithoz szerencsem, ahol ez miatt motort csereltek.. mert melegen eltunt az ero..

az senkinek nem tunt fel, hogy lejtnek lefele. uresben is lassult a tocsi. :)) 

 

jo ejt Urak. 

==============

 

Előzmény: Kisa (154896)
cam aro Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154897

talan 4 hete jott be egy corolla verso a ferjel, hogy a feleseg szerint idonkent nem megy be sebessegbe a valto.  

allo teszt, egy tesztkor, semmi hiba. 

 

visszajott kethete.. u.a panaszal. 

allo teszt.. 4 tesztkor. 

...es valoban. 

megnol a holtjatek, de nem a pedal<> dugo kozt, hanem a hidraulikus rendszerben.

(erezni )  

 

felso mhenger csere, mert. > hipotezis, ami bejott. 

 

minden hidro rendszerben van valamennyi  veszteseg. 

ezt hivatott kiegyenliteni a feltolto furat. 

ennel az autonal nem pedal hiba miatt. mert ott a holtjatek ugyanugy megmaradt. 

hanem a dugo szorulhatott kicsit. 

lassu, autopalyas, keves kuplungos meneteknel feltoltodott a kuplung, de a varosi araszolgatasban mar nem volt ido a feltoltodesre.. 

es a vesztesegek ossze adodasa kepp .. szep lassan eltunt a folyadek a rendszerbol. 

nem levegosodott le.. egyszeruen keves/kevesebb lett a munkafolyadek. 

 

na most ezt leirni.. érezni.. háát... szerintem nem sikerult :)

========================= 

Előzmény: cam aro (154895)
Kisa Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154896

Én csak szórakozom egy kicsit a kuplung pedállal, piciket nyomogatva, aztán visszaengedve holtjátékig hol lassan, hol gyorsan.

Pár perc után el lehet érni, hogy ezzel erőkifejtés (azaz kuplung kiemelés nélkül) lemegy szép lassan a padlóig.

Ilyenkor egyértelműen a főhenger karmantyúját kerüli meg a fékfolyadék.

Én sem tudom jól megfogalmazni :)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154893)
cam aro Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154895

tudod hogy mi, hol, es miert tortenhet. (ez esetben ugye ) 

enelkul felesleges barmit csinalni. 

 

de ha ezt tudod, akkor csak bekapcsolod a videot a fejedben mikozben kezeled a kuplungot. 

igy szinkronban megy a fejedben a video, es arra ravetitve a valosag. 

akar kockazni is tudod. .. :) 

 

...csak osszekell hasonlitani az elmeletet, a valosagal.. 

 

mondtam egy jo nagy semmit. 

pedig tenyleg mukodik.. :))) 

==========================

 

 

 

Előzmény: cam aro (154894)
cam aro Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154894

aztan vagy jo az a szorito, vagy nem.. 

aztan vagy ettol a folyamatos nyomastol fossa el magat a munkahenger, vagy nem. .

stb. ...nem szeretem az  indirekt mereseket. 

 

nem jo ez igy. 

a logika egyenes, ott nincs vita. 

de a korulmenyek nem uzemik, igy siman atverhet. 

-------------

van ra modszer. 

muszer sem kell. 

de nem tudom leirni, mert egy folyamat elemzes leirasa tobbet feltetelez mint 

az en fogalmazas keszsegem. 

 

 

 

 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154893)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154893

úgy emlékszem, van rajta gumicsöves rész.

fölpumpálom és kinyomott kuplunggal ráakasztok egy érszorítót. nem az orvosit, az iparit.

reggel be bírom rakni egyesbe első indításkor?

főhenger.

nem bírom berakni?

munkahenger.

Előzmény: cam aro (154891)
novothauto Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154892

Több hely marad. 

Előzmény: no_holy_shit (154888)
cam aro Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154891

a hiba szempontjabol tok mindegy hogy kint van a munkahenger, vagy bent. 

 

nem fogok vezetot irni.

de az elso amit megtehetsz, hogy kinyitod a legtelenitot, ,aztan folyik-e rajta onmagatol kifele 

a munkakozeg ? (aka. tápellatas.  ) 

 

Előzmény: no_holy_shit (154888)
cam aro Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154890

 

rossz valasz.

 

 

eloszor.. mi okozza a hibat ?

...vagy kicsereltetned a vele a kuplung munkahengert igy, elso blikkre ?  

Előzmény: d.jocov (154884)
Kisa Creative Commons License 2016.11.13 0 1 154889

Azért, mert így nem tud berohadni a kiemelővilla tengelye. (Nem is szokott vazz... :) )

Jó, akkor nem tud kikopni a perselye. ( dee...asse szokott...)

Kevesebb alkatrész, kisebb költség. ( Nemár, 30 rongy egy ilyen, ami néha be is szarik, akkor meg a váltót kell levenni miatta...)

 

Na jó fejezzük be, ha értelmesen nem lehet veled beszélni, azt mondom, hogy menőbb :)

Előzmény: no_holy_shit (154888)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154888

koszonom!

 

(buzi megoldas ez a central kinyomo... miert nem lehet ugy megoldani mint a VW az 02A valton vagy a mazda a mx5 valtojan egy kulso munkahengerrel... ahhh)

 

[meg szerencse h a szelvedo is elrepedt :-o]

Előzmény: Kisa (154887)
Kisa Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154887

Természetesen először a folyadékszintet ellenőrizd, ha hiányzik belőle pótold, és keresd meg hol szivárog el.

Ha nem hiányzik, akkor elsősorban a főhenger hibája lehet, viszont többször találkoztam olyannal, hogy jól működő kuplung vagy fék, pár hónapi állás után lelevegősödik.

Légtelenítés után, rendszeres használatnál semmi baja.

Előzmény: no_holy_shit (154883)
mica-r Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154886

A légtelenítő a karter szellőzőt jelenti?

Egyébként szerintem VW boltokban kérdezd meg. Biztos kifizethető ára van.

Előzmény: Vityaranszky (154885)
Vityaranszky Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154885

Sziasztok!

 

Skoda Octavia 1.6 glx benzines (1998)

 

Olajbeöntő egyben forgattyúház légtelenítő szelep.

 

Folyik ki az olaj alóla, beöntő sapkán van fehér hab. 

 

Sapka ill. tömítés alul cserélve lett (tömítés=olajbeöntő sapka tömítés). Felül egy gumi tálca féle van, ahogyan a képen is látszik.

 

Nem tudja valaki, hogy milyen szigetelés kell a légtelenítő alá? Vagy maga a sapka alá? Találkozott már valaki ilyen problémával?

 

Előre is köszi.

d.jocov Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154884

először kuplung FŐ

Előzmény: no_holy_shit (154883)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154883

alany: corsa c 2003 z12xe 190ekm

 

problema: neha nem emel ki a kupplung. idaig amikor elofordult az volt a gond h nem tudtam sebbesegbe rakni. parszor rapumpaltam es utanna hetekig jo.

 

(utoljara elindultam, sebbesegben volt, de kivenni mar nem tudtam. annyira emelt csak ki, h csusszon a kupplung de a kocsi meg relativ erosen kuszott)

 

kerdes:

talalkozott mar vki ezzel a problemaval ennel az autonal? kupplungFÖ vagy inkabb MUNKAhenger problema?

(tehat valto le fel?)

 

koszonom

ZsolA400 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154882

A generátor töltését ellenőrizném elsőnek!

Előzmény: athiss (154879)
technikman Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154881

OK, köszönöm!

 

Vezérlésrögzítő cucc kell.

 

A másik téma: " Esetleg Valakinek szüksége lenne erre."

Nem a szerszámot tukmálom, csak ha valaki ilyet javít, kicsi infó...  :)

(hogy is válnék meg e gyönyörűségtől!  :)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154878)
mica-r Creative Commons License 2016.11.13 0 2 154880

Szervizben kellett volna keresni!

Előzmény: athiss (154879)
athiss Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154879

Üdvözlök mindenkit!
Egy 2004-es évjáratú bmw x3 2 literes dieselem van.
Egyszer csak arra lehettem figyelmes, hogy nem kattog az index és nem is jelez a műszerfalon kívűl viszont műkdött, de ez még csak a kezdet volt majd sem az ablakemelő, ablaktörlő,tolótető,tolatóradar,ülésfűtés sem működött és a kormányszervó is gyengébb lett. Majd egyik pillanatról a másikra minden visszajött, de nem tartott sokáig az örömöm mert 2 hónap után ugyan ez lett a jelenség.
Vajon mi lehet a hiba és hol kell keresni?
Tudna ebben segíten valaki?
Köszönettel
Attila

mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154878

a lánckerékből tolod ki az adagolót, szóval ha hülye vagy, beesik a picsába.

nagyon mélyre esni nem tud, na de akkor is.

:))))

szelepfedelet le kell venni, lendkereket lent stiftelni, veztengelyre fönt egy kaloda megy, akkor van jelen a motor.

láncfeszítőt az alsó és a felső láncnak is vissza kell nyomni és ott lestiftelni.

van olyan, hogy ki tudod ütni az adagolót a kerékből, de akkor se lepődj meg, ha nem, de akkor van hozzá egy kinyomató célszerszám.

Előzmény: technikman (154877)
technikman Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154877

Sziasztok!

 

BMW 525TDS  256T1 motorkóddal.

 

Erről kellene levenni az adagolót.

Vezérléssel kell foglalkozni, vagy egyszerűbben megoldható?

 

(154828-as hozzászóláshoz.

Szerszám készült, a meghúzás nyomatéka volt csak kérdéses.

Emlékeztem hogy volt már téma a meghosszabbított nyomatékkulcs, de nem volt kedvem visszakeresni a matekozásra.

Összeakasztottam két nyomatékkulcsot a közbetéttel, az egyiket a megfelelő 150Nm re állítva a másikat pedig oda ahol egyszerre lekattantak. Ezzel lett lehúzva. A nyomatékkulcsnak balra is működni kell!  :) Esetleg Valakinek szüksége lenne erre.)

 

 

Vappali Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154876

Még nincs 1 éve hogy cserélve lett a generátor, most jár le a garija lassan. Illetve tegnap vettem bele új akksit. De akkor minden ok vele.

Előzmény: C20NE (154874)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.13 0 0 154875

"eddig azt hittem hogy az injektor kodolas felulirja az adaptaciot. 

nos,.. nekem ugytunik hogy nem."

 

elvileg nullazza... de vannak a low budget projektek is, ahol errol arrol idoszukeben meg lesz feletkezve

Előzmény: cam aro (154869)
C20NE Creative Commons License 2016.11.13 0 1 154874

Ez teljesen rendben van, ha pörgetve sem megy 14.4V fölé akkor a generátorod kifogástalan.

Előzmény: Vappali (154873)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!