szia nekem is volt ilyen elöször azt hittem ez az mert ha eltörik akkor igen meg tud állni de sajnos ez is azért mert be tud rohadni igen és meg is fogja a lapátot.Ki kell venni szépen bezsírozni mert addig feszül amig el nem törik de vigyázz a tengelyen van egy picike zégergyűrű úgy jön le
Üdvözlet a fórum egyik legrégebbi, tapasztalatokban gazdag bútorának! :)
Jelenleg itt olvasgatok, tanultam is rengeteget, bár még csak a 16000 tájékán járok, de egyszer csak utolérem magamat. A honlapon csak regisztrált tagok olvasgathatnak, ha jól tévedek.
Lassan viszont eljutunk oda, hogy ez a fórum lassan egy veterános oldallá fog átlényegülni. :)
Köszi a választ! Igen más is van azon a biztin, az ablakmosó folyadék és az se megy, se a hátsó ablaktörlő viszont a biztosíték jó! Szerintem a vezetékek lesznek a hunyók..Persze itt a környéken egyik villamosságis se akar dolgozni! :D
Biztosítékot nézd meg. A száraz ablakon nehezebben csúszik a lapát, lehet nagy volt a terhelés és a biztosíték kiéghetett. Nézd meg, minden más működik-e. Más is van azon a biztosítékon ha jól emlékszek.
Segítséget szeretnék kérni. tegnap reggel beültem az autóba és indulás után elkezdtem lőni az ablakmosó folyadékot, egyet se törölt a lapát hanem egy kis kattanást hallottam a kormány alól balra, és onnantól se kép se hang! Nem is lenne akkor gond ha nem az ablak közepén állt volna meg a két lapát! esetleg van valakinek ilyen tapasztalata? ablaktörlő motor adhatta meg magát, esetleg biztosíték?
Lehet, akadt a műszer mutatója, egy régebbi autómnál volt olyan, hogy kb. 100-as tempónál néha ott ragadt a km óra mutatója, egy idő után, illetve kis koppintásra (kézzel, nem öt kilós kalapáccsal) helyesen mutatott.
Első próbálkozásként levenném a vezetéket a vízhőfok mérőről, hátha ott van a probléma, bár nagyobb esélynek tűnik a műszer meghibásodása. Persze, én annyira nem értek hozzá, de ezzel kezdeném a próbálkozást.
Olyan próblémám lenne a a 2002-es 1.3-as wagonommal, hogy beragadt a vízhőfok mutató üzem meleg állapotba és nem mozdul sehova akkor sem amikor le zárom a motort.
Kérdésem a mutató romolhatott el vagy valami más lehet a baj?
Akkor talán a jobboldalit kövesd végig fel a reléhez, majd, ha kiderült, hogy melyik relé az, akkor onnan indulj el a másik vezetéken lefelé a baloldalhoz.
Megjegyzem, hogy ha már csak ennyi lenne, akkor is szerencsésebb vagy, mint én, mert nekem semmi nem volt, csak a kapcsolóig ment a vezeték. Onnan ki kellett építeni a reléhez, majd le mindkét oldalhoz. De megérte!
Keményen dolgozok, már a tízezres hozzászólásoknál tartok a fórum visszaolvasásának terén, ehhez képest Dosztojevszkij egy örkényi tömörséggel anekdotázó író. :)
Kellemes Karácsonyt kívánok a még errefelé lézengő kevés számú topiklakónak.
köszönöm a választ. Még egy kérdésem lenne a váltón mi az a kapcsoló amit a műszerfalon jelez hogy 0/D off . ja és padlógázra nagyon felpörög neked is /próba során felpörgött 6000ig / ? még egy kérdés volt-e tapasztalatod rossz automatával és az hogy jelentkezik?
Ezzel a képpel én is találkoztam, köszönöm szépen! A bajom csak az, hogy evvel nem jutottam közelebb ahhoz, hogy a kasznin belül hol a csudába is lehet a vezeték. A jobb oldali megvan, az a fényszóró lámpatest mellett van felkötve, de a bal oldalit sehol se találom. Pedig a múltkor (ahogy beraktam a ködlámpát a helyére,) kivettem a lámpatestet is, meg a kiegyenlítő tartályt is, hogy jobban lássak, de nem jutottam eredményre. :(