Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoli550 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373692

Ez/ilyen W124 tényleg ekkora királyság vagy csak hosszúra sikerült a tájékoztató?:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mercedes-benz/w_124/mercedes-benz_w_124_300_tdt_4matic_kombi-12928537

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373691

Valamit nem dugtak vissza, pl a légszűrő cserénél kimaradt egy MAF kábel, vagy kimozdult egy vákuumcső.

Előzmény: senkasudri (373689)
manus53 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373690

Sziasztok! Nem tudom, mi a neve: W203-hoz keresek olyan alsó motorburkolatokat (jobb-bal) ami egész elöl van, alul, két oldalt, benyúlik a kerékjáratba elöl pedig valahol a lökhárítónál van. Olyan 25-35 centi körül van egy oldala. Van esetleg valakinek eladó?

senkasudri Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373689

sziasztok,

320as w211 4matic autóm most volt C-szervizen: féktárcsát-betéttel hátul, elöl betétet, az összes olajat, szűrőt cserélték. Azt tapasztalom, hogy a pirosnál pl, ha nagyon alacsony a fordulatszám, hebegni kezd a motor - ill. felgyullad az összes lámpa a kijelzőn, és leáll az autó. rögtön indul is, és utána nincs gond - szerintetek mivel lehet a gond? köszi

vilagosbarna Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373688

Milyen  autoban? Nekem a 211-ben nem volt benne telefon, csak a bölcső, aztán egy sima 6310i-vel életre kelt.

Előzmény: Ati414 (373687)
Ati414 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373687
Szia!
Köszi az infót. Épp most készülök venni egy 6310-est, hátha azzal működni fog. Elszomorító, hogy ezzel kapcsolatban már semmi infó nincs a neten.
Érdeklődtem már egy Merci szervíz/üzlet/bontóban is, de úgy néztek rám, mintha egy másik bolygóról érkeztem volna. Furcsa, hogy senkis sincs, aki kihasználná ezt a gyári telefonbölcsőt az autójában. Bezzeg eladáskor mindenki beleírja a hirdetésbe extrának, hogy van ilyen benne, azt viszont nem, hogy nem működik.
Sebaj, nem adom fel, továbbra is keresem a megoldást.
Előzmény: Rock-a-billy Rebel (373675)
Hyperion Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373686

Szervusz! 

 

Köszi, kb 1 hónapja irtam neki erre a címre, de nincs válasz. Közben Smafu mondta hogy ezt nem hasznalja már. 

 

Hétfőn hívom, köszi a segítségeteket. ;) 

Előzmény: fetitaco (373685)
fetitaco Creative Commons License 2018.07.14 0 0 373685

istvankukacvombergponthu

Előzmény: Hyperion (373678)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373684

Nem látni bele sajnos, mikor egyben van nem látható, én is onnan tudom, hogy szétbombáztam egyet kíváncsiságból :)

Előzmény: Hyperion (373683)
Hyperion Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373683

Meggyoztel! :)  Ellenben bem értem, hogy bontottan miért árulnak eredetit 5.000 ért ha mar szetkopott.

 

Köszi a segítséget, ma már többszörösen! :) 

Előzmény: Smafu.w126 (373682)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373682

A golyónak nem is kell forognia amúgy :) A golyó le/fel járkál a házban egy műanyag perselyben, és a persely megy szét. Ettől a golyó a fém falon súrlódik, és annak van ilyen hitvány hangja. 4000Ft-ért egy próbát mindenképpen megér, egy egyszerű kőkorszaki szerkezet, nagyon elrontani nem tudják :)

Előzmény: Hyperion (373681)
Hyperion Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373681

Sziasztok!

 

W124 utángyártott ajtóhatárolókkal van tapasztalatotok?

A többedik gyári bontott van már az autómban, de egy idő után mindegyik nyüszög, nyekereg...

Ahogy látom a golyó megszorul bennük és csúszik a sínen.

 

Febi kb 4.000, Meyle 7.000 megéri a többletet, vagy keressek jobb állapotú bontottat?

 

Köszönöm!

norbiert73 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373680

sziasztok! azt kérdezném hogy mi lehet az oka annak hogy meg vettem idáig kettő darab bosch légtömeg mérőt és egyikkel sem teszi az 5 sbességet (w124 5gangos automata) elvileg vész üzembe van ilyenkor!

Viszont a magnetik marrelis fasza ill a jp grouppossal is! a bosct-t csak azért probáltam mert gyári ill. gondoltam jobb minőségű!egyébként a bosch-al rugalmasabb az autó! ha vkinek van tapasztalata kérem írjon!

Ja! volt diagon! légtömegmérő hiba volt! köszi norbi

stevie-13 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373679

Szezonvégi Vredestein akció (ennél olcsóbb nem lesz!)

 

195/65R15 Vredestein Sportrac 5 91H 13.990
205/55R16 Vredestein Sportrac 5 91H 15.990
225/45R17 Vredestein Ultrac Satin XL 94V 20.990

 

215/55R17 Vredestein Ultrac Satin 98W 24.990 (DOT2016)
225/55R17 Vredestein Ultrac Satin XL 101W 33.990

 

Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.

 

Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.

Hyperion Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373678

Hahóóóó! Talán meghallja :) 

 

Sajna privát az E-mail címe. Ha átküldöd nekem, megköszönném!

labodiattila [kukac] gmail

 

Köszi szépen előre is! ;)

Előzmény: Smafu.w126 (373670)
joey8909 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373677

Sziasztok

 

Tippeket gyűjtök mert vannak számomra nem tetsző dolgok a reggeli induláskor.

Tehát adott egy W203 C-s kombi  C200CDI 2003 ból még a 116 lovas.

Reggel hidegen ingadozik az alapjárat picit .Melegedés /1-2 ilyen 1300 ig pörgetés megoldja.

Viszont úgy érzem mintha éhesebb lenne a mutatott értékek ellenére.

Utolsó probléma ami orvosolva volt az a résolaj csőnél a műanyag csatlakozó letört. ez cserélve lett illetve az adott szakaszok csöveit is cseréltük.

De most vagy a tankszint jeladó szivat valamelyik oldali vagy valahol rés van a pajzson (nem érzek gázolaj szagot) mint az előző hibánál.

EGR Le van falazva Kojtol mint a kurva élet ha letaposom de megy is :)

Légtömeg mérő még akkor volt cserélve amikor megvásároltuk.4 év

 

Tippeket válaszokat köszönöm előre is.

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373676
Előzmény: Törölt nick (373672)
Rock-a-billy Rebel Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373675

Szia 

Én 6310-el próbálkoztam és ugyanezt produkálja nálam is

Gondolom ez nem nyugtat meg, viszont akkor lehet hogy nem a telefon hibája :-) Bár én nem értek hozzá, csak tippeltem. 

 

 

Előzmény: Ati414 (373668)
gy-gyuri Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373674

Köszi a választ, ha "laikus" is:)

Előzmény: Alien Angel (373663)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.13 0 0 373673

A klíma nem működésről még annyit, hogy tavaly június elején picinykét csúnyán össze lett törve a kocsi jobb eleje és ott a jobb rugótoronyig mindent cserélni kellett, mert annyival elmozdult és deformálódott ott minden. Elvileg a kérdéses klímacsatlakozó ment tönkre, mert elvileg rosszul szerelték vissza a szervízesek és azt mondták, hogyha szerzünk hozzá anyagot, akkor ingyen megcsinálják...

Előzmény: Törölt nick (373672)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373672

Köszi a választ :)

A kapcsoló cserének mi a menete?

Sajnos YT-on nem találtam róla videót... :/

Előzmény: Smafu.w126 (373671)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373671

1. Nincs olyan, hogy climatic W124 :D

 

2. Kapcsoló csere.

 

3. Tekerők erősen leránt,  mögötte mind a 2 tekerő alatt nagy 24-es anya kiteker, fabúrkolat felnyit. Ha nem nyílik, akkor a magnő fölött a fa aljába benézve fogja még két csavar, bár az E-Classekon ezt már elhagyták.

 

4. Egyik ABS jeladó rossz, leginkább az elsők egyike hal meg.

 

5. Melyik hővédő lemez? Ha a leömlő tetején amit 3db 6-os csavar fog, akkor azt szakival, avgy szaki tudás birtokában kifúrni, menetet javítani, réz, vagy rozsdamentes csavarral helyettesíteni.

 

6. Milyen eldeformálódás? Sértetlen csatlakozás látható a képen, és gyárilag ferde egy kicsit, ha nem megy a klímád akkor nem ez az oka, klímás szakival megnézetni!

Előzmény: Törölt nick (373667)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373670

Persze, de szerintem rendszeres látogató itt, lehet hamarosan reagál :)

Előzmény: Hyperion (373666)
Alien Angel Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373669

A szerelésben jártas topiktársakat kérdezném, hogy van-e valami módja egy olajzabáló szörnyetegnél a motor teljes szétborítása nélkül behatárolni, hogy melyik tájéka lehet véres (szelepszár, dugógyűrű stb.)? Úgy 5000 km alatt 4 liter olajat öntöttem utána (M113 szívómotor, 4,3 V8), s bár ez még az 1 liter/1000 km lélektani határon belül van, én már alig tolerálom. Ritkán beindítás után (hidegen és melegen is) látom, hogy füstöl egy rövid ideig, de legnagyobbrészt nem észlelem ezt máskor. Az olajbetöltő nyílásban látni trutyidarabokat. A karterszellőztető hibájáról is olvastam, hogy okozhat ilyet. Szóval szeretnék kérni egy útbaigazítást, hogyan lehetne sorban kizárni dolgokat, hogy aztán eldönthessem, belevágok-e egy nagyobb javításba - a szervizekben rögtön neki akartak esni. Köszönöm!

Ati414 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373668

Üdv Mindenkinek!

 

Pár hete egy E200-as boldog tulajdonosa vagyok. Igyekszem mindent rendbe tenni, működésre bírni rajta.

A gyári telefonrendszert szeretném életre kelteni, de sehogy sem megy. Nokia 6210 telefont helyeztem a bölcsőbe, "Please wait" felirat jelenik meg. Kb 30 másodperc után ismét kéri, hogy helyezzem be a telefont.

...és ez így megy a végtelenségig.

Az előző gazdája nem tudom milyen telefonnal használta (lehet, hogy 6310-es Nokiával). A telefon bölcsője többféle telefonhoz jó (6210, 6310, stb.), legalább is ezt olvastam a neten.

Az általam használt Nokia 6210-es nem magyar menűs és nincs benne "hands free" beállítás. Nem tudom, hogy ez probléma lehet-e!?

 

Használ még valaki régi telefont az autójában? Ha igen, kérném a segítségét!

Előre is Köszönöm!

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373667

Sziasztok!

 

Az utolsó szériás 1994-ben gyártott W124-esünkben (124.022 E 220 Climatic) úgy néz ki, hogy egy-két dolog megadta magát. Valami oknál fogja az elakadás jelző kapcsolóját nem lehet benyomni, mintha a rugó megmerevedett volna teljesen. Illetve a másik műszerfallal kapcsolatos probléma az az, hogy a két ülés közötti függőleges részen a műszerfal bal oldalának minden világítása megadta magát(valszeg kicsúszott 1 csatlakozó). Ezekhez hol lehetne hozzáférni? A faburkolatnál nem találtunk csavarrögítési helyeket így elképzelhető, hogy ragasztva van? Ezt házilag le lehet valahogy szedni? 

 

Van még 3 másik problémája még a kocsinak, az egyik az, hogy nem működik benne az ABS, kb 10 km/h-ás sebesség után felkapcsol a sárga visszajelző lámpája a műszerfalon? Ezt a hibát mi okozhatja? Egy másik hiba az az, hogy a hővédő lemeznek 3 darab csavarja beletört a menetbe, ezt így nem tudjuk kiszedni és emiatt veszettel zörög a hővédő lemez. Csavarlazítóval ki lehet ezt szedni vagy más praktikához kell folyamodni? A következő probléma az lenne, hogy a klímacső csatlakozója el van deformálódva, így a klímát nem tudjuk használni. (lásd kép: http://img1.indafoto.hu/2/0/246368_0bf8d1753d3c52bc3d560c568a22fd60/25939907_4ad31aac6a66d0e73db54c6089ca049e_m.jpg ) Ehhez hol tudnék alkatrészt venni és milyen néven kéne ezt keresni?

Hyperion Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373666

Szervusz Smafu!

 

A CNC-s marósod vállal 1db kapcsoló kimarast a w124 kozepkonzoljábol?

Ha igen, megosztanád velem az elerhetoseget?

 

Köszönöm szépen előre is  

Előzmény: Smafu.w126 (373665)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373665

Az tökéletes!

Előzmény: amdkiller007 (373664)
amdkiller007 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373664

Megrendeltem...

 

5 bar, 0,6 bar-nál van a warning, sikerült elvileg megfelelő menetest rendelni, szóval ha odafér be is szerelem előbb utóbb...

Előzmény: amdkiller007 (373658)
Alien Angel Creative Commons License 2018.07.12 0 0 373663

Majd a hozzáértők is válaszolnak; amikor nekem cserélték, kellett, sőt a fojtószelep-állásokat is újra kellett tanítani neki.

Előzmény: gy-gyuri (373662)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!