Sziasztok! Nem tudom, mi a neve: W203-hoz keresek olyan alsó motorburkolatokat (jobb-bal) ami egész elöl van, alul, két oldalt, benyúlik a kerékjáratba elöl pedig valahol a lökhárítónál van. Olyan 25-35 centi körül van egy oldala. Van esetleg valakinek eladó?
320as w211 4matic autóm most volt C-szervizen: féktárcsát-betéttel hátul, elöl betétet, az összes olajat, szűrőt cserélték. Azt tapasztalom, hogy a pirosnál pl, ha nagyon alacsony a fordulatszám, hebegni kezd a motor - ill. felgyullad az összes lámpa a kijelzőn, és leáll az autó. rögtön indul is, és utána nincs gond - szerintetek mivel lehet a gond? köszi
Szia!
Köszi az infót. Épp most készülök venni egy 6310-est, hátha azzal működni fog. Elszomorító, hogy ezzel kapcsolatban már semmi infó nincs a neten.
Érdeklődtem már egy Merci szervíz/üzlet/bontóban is, de úgy néztek rám, mintha egy másik bolygóról érkeztem volna. Furcsa, hogy senkis sincs, aki kihasználná ezt a gyári telefonbölcsőt az autójában. Bezzeg eladáskor mindenki beleírja a hirdetésbe extrának, hogy van ilyen benne, azt viszont nem, hogy nem működik.
Sebaj, nem adom fel, továbbra is keresem a megoldást.
A golyónak nem is kell forognia amúgy :) A golyó le/fel járkál a házban egy műanyag perselyben, és a persely megy szét. Ettől a golyó a fém falon súrlódik, és annak van ilyen hitvány hangja. 4000Ft-ért egy próbát mindenképpen megér, egy egyszerű kőkorszaki szerkezet, nagyon elrontani nem tudják :)
sziasztok! azt kérdezném hogy mi lehet az oka annak hogy meg vettem idáig kettő darab bosch légtömeg mérőt és egyikkel sem teszi az 5 sbességet (w124 5gangos automata) elvileg vész üzembe van ilyenkor!
Viszont a magnetik marrelis fasza ill a jp grouppossal is! a bosct-t csak azért probáltam mert gyári ill. gondoltam jobb minőségű!egyébként a bosch-al rugalmasabb az autó! ha vkinek van tapasztalata kérem írjon!
Ja! volt diagon! légtömegmérő hiba volt! köszi norbi
Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.
Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.
A klíma nem működésről még annyit, hogy tavaly június elején picinykét csúnyán össze lett törve a kocsi jobb eleje és ott a jobb rugótoronyig mindent cserélni kellett, mert annyival elmozdult és deformálódott ott minden. Elvileg a kérdéses klímacsatlakozó ment tönkre, mert elvileg rosszul szerelték vissza a szervízesek és azt mondták, hogyha szerzünk hozzá anyagot, akkor ingyen megcsinálják...
3. Tekerők erősen leránt, mögötte mind a 2 tekerő alatt nagy 24-es anya kiteker, fabúrkolat felnyit. Ha nem nyílik, akkor a magnő fölött a fa aljába benézve fogja még két csavar, bár az E-Classekon ezt már elhagyták.
4. Egyik ABS jeladó rossz, leginkább az elsők egyike hal meg.
5. Melyik hővédő lemez? Ha a leömlő tetején amit 3db 6-os csavar fog, akkor azt szakival, avgy szaki tudás birtokában kifúrni, menetet javítani, réz, vagy rozsdamentes csavarral helyettesíteni.
6. Milyen eldeformálódás? Sértetlen csatlakozás látható a képen, és gyárilag ferde egy kicsit, ha nem megy a klímád akkor nem ez az oka, klímás szakival megnézetni!
A szerelésben jártas topiktársakat kérdezném, hogy van-e valami módja egy olajzabáló szörnyetegnél a motor teljes szétborítása nélkül behatárolni, hogy melyik tájéka lehet véres (szelepszár, dugógyűrű stb.)? Úgy 5000 km alatt 4 liter olajat öntöttem utána (M113 szívómotor, 4,3 V8), s bár ez még az 1 liter/1000 km lélektani határon belül van, én már alig tolerálom. Ritkán beindítás után (hidegen és melegen is) látom, hogy füstöl egy rövid ideig, de legnagyobbrészt nem észlelem ezt máskor. Az olajbetöltő nyílásban látni trutyidarabokat. A karterszellőztető hibájáról is olvastam, hogy okozhat ilyet. Szóval szeretnék kérni egy útbaigazítást, hogyan lehetne sorban kizárni dolgokat, hogy aztán eldönthessem, belevágok-e egy nagyobb javításba - a szervizekben rögtön neki akartak esni. Köszönöm!
Pár hete egy E200-as boldog tulajdonosa vagyok. Igyekszem mindent rendbe tenni, működésre bírni rajta.
A gyári telefonrendszert szeretném életre kelteni, de sehogy sem megy. Nokia 6210 telefont helyeztem a bölcsőbe, "Please wait" felirat jelenik meg. Kb 30 másodperc után ismét kéri, hogy helyezzem be a telefont.
...és ez így megy a végtelenségig.
Az előző gazdája nem tudom milyen telefonnal használta (lehet, hogy 6310-es Nokiával). A telefon bölcsője többféle telefonhoz jó (6210, 6310, stb.), legalább is ezt olvastam a neten.
Az általam használt Nokia 6210-es nem magyar menűs és nincs benne "hands free" beállítás. Nem tudom, hogy ez probléma lehet-e!?
Használ még valaki régi telefont az autójában? Ha igen, kérném a segítségét!
Az utolsó szériás 1994-ben gyártott W124-esünkben (124.022 E 220 Climatic) úgy néz ki, hogy egy-két dolog megadta magát. Valami oknál fogja az elakadás jelző kapcsolóját nem lehet benyomni, mintha a rugó megmerevedett volna teljesen. Illetve a másik műszerfallal kapcsolatos probléma az az, hogy a két ülés közötti függőleges részen a műszerfal bal oldalának minden világítása megadta magát(valszeg kicsúszott 1 csatlakozó). Ezekhez hol lehetne hozzáférni? A faburkolatnál nem találtunk csavarrögítési helyeket így elképzelhető, hogy ragasztva van? Ezt házilag le lehet valahogy szedni?
Van még 3 másik problémája még a kocsinak, az egyik az, hogy nem működik benne az ABS, kb 10 km/h-ás sebesség után felkapcsol a sárga visszajelző lámpája a műszerfalon? Ezt a hibát mi okozhatja? Egy másik hiba az az, hogy a hővédő lemeznek 3 darab csavarja beletört a menetbe, ezt így nem tudjuk kiszedni és emiatt veszettel zörög a hővédő lemez. Csavarlazítóval ki lehet ezt szedni vagy más praktikához kell folyamodni? A következő probléma az lenne, hogy a klímacső csatlakozója el van deformálódva, így a klímát nem tudjuk használni. (lásd kép: http://img1.indafoto.hu/2/0/246368_0bf8d1753d3c52bc3d560c568a22fd60/25939907_4ad31aac6a66d0e73db54c6089ca049e_m.jpg ) Ehhez hol tudnék alkatrészt venni és milyen néven kéne ezt keresni?