Kevertem a B omega 2,5 td nek az adataival aminek45,2 km/h ad meg 1000 fordulatra.
A 2,2 Dtinek meg 51km/h t ,de annak brutál hosszú az 5.fokozata,majdnem 6.nak felel meg a 0.66 os áttétel.
Igazad van utána néztem ,gyakorlatilag kb 123 al megyek akkor miközben a km óra 135 öt mutat.
Gps szerint.
Amikor 45 öt mutat kb 40 el megyek valójában.
és rosszul emlékeztem a katalógus 1000 es fordulaton a Tdízelnek csak 39.8km/h ad meg.
A 2,6 osnak meg 37.2 t.
a 2.0 nek meg35.3 at.
Elhiszem, viszont a váltó 5. fokozatának áttétele 0,845 a difi áttétele 3,45 ha az általad megadott gumimérttel kiszámolom 6000f/percre akkor 246km/h a vége vagyis 3000-nél 123km/h-át megy.
Köszönöm a tippeket,most kicsit le vagyok melleztve teljes futómű javitás olajcsere 6 gyertya stb.Lehet Falken lesz,már nézegettem is őket.Most Goodyear Exellente van rajta. Szóval ha nem annyira rossz a Falken (tudtommal japán tires) lehet ki probálom.Kacsingatok még a dunlop sp1 is. Ha valakinek van tapasztalata irjon! Köszönöm!
A tető fényezésre érett, bemattult. A géptető is olyan volt, de azt behúzták fóliával.
Ezen kívűl egy hibája van. Amíg be nem melegszik a motor üzemire, addig emelgeti a fordulatszámot 2500- 3000 környékére és magától szalad az autó. Ha ilyenkor nyomok neki egy padlót akkor bedadog, de egy rövid idő után felveszi a fonalat és elkezd húzni. Ha megállsz vele ilyenkor egy lámpánál vagy egy kereszteződésben akkor előfordul, hogy leáll és nem tudod elindítani, míg vissza nem hűl. Ha elérte az üzemi hőfokot, akkor olyan mint egy óramű.
Nem jövök rá, hogy mi a hibája, de a legnagyobb gond, hogy az autószerelő sem.
Kicseréltük végre a difit,td difijét tettük be hát.egész más lett az autó:-):-)
Igazi utazó autó lett:-)
92 nél forog 2000 et:-)130 nál meg még 3000 et sem,kiváncsi vagyok fogyasztásra mert az egész művelet a búgás miatt ,ezért is történt.
Lustább lett az biztos,de engem inkább a csöndesség érdekel,fosok a rendőrőktől nem aarok arra költeni százezreket:-)
3,7 difi helyett 3,45 ös került bele.2,6 kombi A omi,kb fél fokozatnyit számít 5.ben.
A bárdiban néztem múltkor elég sok féle rugó van.az erősítettnek az anyaga 0,5 milliméterrel vastagabb.múltkor lehozattam pultba megmértem.ja és érdekes módon a öszenézve az A meg a B omi rugóját bizony nem láttam különbséget pedig mindent lemértünk,de a cikkszám égsem ugyanaz.5 ezer től indultak az árak kedvezménnnyel.
A sima rugó anyagátmérője asszem 11 mm az erősítetté 11,5 mm volt ha jól.emlékszem.
Ha sokan ültök benne vagy megpakolod érdemes a vastagabbat venni,annyival.nem keményebb.
Nem jottek be hatulra a bontott rugok sajnos. Vennek bele ujakat (ebbe meg belecsavarom a bontos nyakat...) szuksegem lenne egy kis tanacsra az alabbi gyartolistat tekintve.
Kombi hatso nem szintezos rugorol beszelunk:
roc, kayaba, kilen, lesjofors
Ki melyiket ismeri es melyiket javasolna/vagy nem bepattintani? En ezek kozul csak a kayabarol hallottam arrol sem tul jokat rugoban az angol forumon.