Lehet levegő is... szerintem nem izzítási gond. De az indítást ne így csináld. Ha gyujtást adsz, várj egy kicsit amíg kialszik a lámpák egy része, csak azután indítsd. A számítógépnek is idő kell még magához tér, ellenőrzi a rendszert, és ha minden ok kikapcsolja a figyelmeztető lámpákat. Ekkor indíthasz. Mindez 1-2 mp. Várd ki!
Egyik nap utaztunk kb25km-t, és bekapcsoltuk a klímát. Csak meleg levegő jött bármit is csináltam. Pár óra múlva hazaúton ugyanaz. Másnap reggel, meg azóta is minden ok, hűt mint a kisangyal.
Mi lehett ez? Arra gondolnék hogy a mágnes izé nem kapcsolta be a kompresszort. Talán mint ha nem hallottam volna a kattanó hangot gombnyomást követően, de lehet hogy csak belemagyarázom. Mindenesetre más ötletem nincs.
Belegondolva, az lehet baj ha azonnal indítok? Van elvileg egy izzítás ikon, de azt még élő ember nem látta világítani ebben az autóban a legnagyobb hidegben sem, és ha nem világít akkor lehet indítani, elvileg. Én úgy indítok, hogy kulcs bedug, és egy lendülettel áttekerem önindítóra. Lehet hogy 15 fokban már jólesett volna neki 1-2 másodperc izzítás indítás előtt?
Múltkor említettem, hogy leállítás után pöffent még kettőt a HDi-m. Ma új tünetet fedeztem fel, aminek vagy van köze ahhoz, vagy nincs, de ma reggel 15 fokban hidegindítás után alapjáraton buffogott a motor. Pöccre indult, fordulat is jó, csak olyan, mintha néha ki-kihagyna egy henger. Ahogy elindultam, az utca végén már babapopsi sima alapjárat. Ugyanezt eljátszotta délután munka utáni indításnál is. Mire kiálltam a parkolóhelyről, megszűnt a buffogás, és onnan már tökéletes. Egész eddig nem tapasztaltam ilyet, mindig 25-30 fok volt reggel meg napközben, a hideg hozta elő.
Zsoltx, Zolysys köszi :) Közben kiszedtük a szőnyeget, nincs alatta semmi. Az utastérben pedig nincs semmi folyadék szivárgásra utaló jel. Kivéve télen...míg a szomszéd kívülről kaparja a jeget a szélvédőről reggel, én belülről!!! Na meg eddig jó volt??Marad a többi verzió...időközben aki itt volt "segítségem" és akinek megengedem hogy belebabráljon :) is megemlítette magát a hűtőt...hát nem ujjonganék ha ez lenne. Egyébként ez valami tipikus Peugeot betegség? hogy egy ideig semmi (persze rendszeres karbantartás mellett) hogy szinte hozzá sem kell nyúlni, mert minden pöpec, utána meg csőstöl jönnek a szerelni való dolgok? Kikészít :):):)
Ja, Zolysys ahogy írtad kiszedtem a kijelzőt és csak valami stikli volt és feszült a helyén :) Így egyelőre megtartanám, ha nem túl nagy baj :) De ha ismét "sztrájkol" kidobom és neked adom!
Azért a csere munkadíjára is számolj 20-30 K-t, és normális helyen csináltasd. Nem tudom hová valósi vagy de ha megírod biztosan tud valaki ajánlani olyan helyet ahol nem csak Lada vezérlést cseréltek :)
Nekem Tatabányán szakszervízben (igaz nem PUG hanem OFF :) ) 22 K volt a csere munkadíja ha jól emlékszem a régi PUG-omon.
Cit sajna elhavazódott így nem nagyon tud foglalkozni az oldallal. Esetleg ha van valakinek kedve és affinitása akár folytathatná, sok okosságot tudnánk összehozni oda ami nagy segítség bárkinek.
Zolybácsi! :) Ha netalántán érkezne be hozzád com2000-es kapcsoló ami teljesen menthetetlen de a jobb szára( ablaktörlő+fedcomp funkció) még igenjó akkor szívesen átvenném tőled.
Nincs előttem ez a motor (nekem 2.0hdi volt) de ha végigköveted a vízkört, akkor van pár hely, ahol esetleg ereszthet és valami forró felületre juthat a víz. Cső is lehet hibás, vagy csatlakozás.
És ahogy alább írták, maga a hűtő is okozhat ilyet, mert az is elég meleg ahhoz, hogy elpárologjon róla a víz.
Ha benn nincs hűtőfolyadék akkor pl a hűtőd csinálhatja. Nézd meg a tetejét. Ott szokta elengedni a vizet.
Ha utastérben találsz folyadékot akkor nézd meg a vezető oldalról ahol a tűzfalon átjön a cső és befordul a fűtő radiátorba ott egy tömítás miatt szokott folyni. Vay maga pl a radiátor.
Szia Zsoltx. Pont ez volt aminek a gondolatával nemrég eljátszottam. Itt a házban egy másik márkának, pont ez volt a baja nemrég. Akkor eljátszottam a gondolattal, hogy "de jó lenne" ha nekem is csak ennyi lenne. Abban tudsz esetleg segíteni hogy mi az a műanyag, vagy hol kell keresni? Egyébként az a "maradék" ami épp még marad ha feltöltöm, az szinte kristálytiszta, úgyhogy remélem hogy a második verziónál még nem tartunk, mert akkor megköszönöm az észkombájn szerelőknek és leadom az "ócskavasba" :)
Köszi a linket. Nekem 307 (1.6 16V) van, de mióta nálam van, még most fogunk először cserélni, de úgy tudom én is, hogy szettben kell.
Hát valóban jó áron van az egész. Nem mindegy hogy 90e vagy esetleg 30-40 és még össze is kókányolják....mert ettől nagyon tartok...ha már a kipufogót sem sikerült rendesen feltenni....mi lesz ennél?! ;)
Köszi szépen. Bár gumiszőnyegen nincs (utálom :) ) a padlószőnyegen nekem rendes szövet szőnyeg van. De mindjárt megyek is is "kitépem" :) megnézem hogy mi a helyzet.
Teendő? Ötlet, hogy hogy lehet kiküszöbölni? Valaki azt mondta azért van mert félvezetős kapcsolása van...amúgy a belső világítás cska akkor csinálja ezt ha az ajtónyitásra van beállítva. Akkor ezzel a problémával sokmindent nem fogok tudni kezdeni mi?
Mivel a komplett rendszeren állandó kommunikáció van ezért pislákolnak a LED ek. ehhez nincs jól beállítva az áramgenerátor munkapontja..Már ha van benne....
"Szia, engem érdekelne a műszerfal világítás csere"
Hát erre mondják, hogy ízlések... Nekem spec nem tetszik a kék:-(( A gyári szerintem szebb, bár lehet, hogy a felvarrottnál a "platina" karima teszi:-) Persze ha még a mutató végén a piros "lézerpont" szerű izé is lenne, mint a 407(?) ben, még jobb lenne. Szerintem. A kék meg este kifejezetten zavar, nem tetszik a VW-ban sem. A Merci fehér világítása oké nekem, a Mazda zöldje is rendben, de ha már azok nem, akkor inkább a narancs okker.