Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

agi521 Creative Commons License 2000.08.14 0 0 1418
hali,
oda kell menni ahol ismerősöd van, én a Danubiába :( járok. ez van a legközelebb,
mert itt van ismerősöm.itt nem jó szemmel nézik, ha bejárkálsz a műhelybe -lesz@rom.
a szerelőnek /is/ nyomok 1 rúgót és normálisabban áll a szereléshez egyből.
elbeszélgetünk ennyi. én a kötelezőket 15-20e között szoktam megúszni./Classic/

üdv
zoli

lore Creative Commons License 2000.08.13 0 0 1417
Hali,
én is sokáig jártam a dabashoz, ismerettség miatt. Teljesen meg voltam elégedve, tényleg nem néztek ki a szervízbol, van szemben egy étterem stb. Aztán az ismerettség meghszunt, kedvenc szerelom is eljött, én is ellustultam. Nekem az Interat is okés.
to_jeno Creative Commons License 2000.08.13 0 0 1416
Hello!

Én is sokszor voltam az Opel Dabasnál (az autóm is onnan való). Nekem is nayon jó tapasztalataim vannak erről a műhelyről.

Előzmény: hasekapu (1414)
hulla Creative Commons License 2000.08.12 0 0 1415
Üdv Hasekapu!

Végre egy hozzászóló!

Arra lennék kíváncsi, hogy neked milyen Astrád van? Mert nem emlékszem rá. Classic?

hulla

Előzmény: hasekapu (1414)
hasekapu Creative Commons License 2000.08.12 0 0 1414
Szasztok.
Megvolt a 15000 es szerviz az astraval az opel dabasnál. A tapasztalatok pozitívak. Az egész megvolt 24000 ft alatt pedig még egy 5000 ft os pluszmelót is kapott a szerelő srác a futómű ellenőrzésével. Persze azzal nem volt semmi, viszont simán kiszúrta a bal első kereket, hogy defektes volt. Aztán centírozás /összes!!!/ , utánna hátrarakta az első gumikat, ha már defektes volt ugye...
Amúgy mindent megcsinált pipec módon még a kéziféknek is utánna álított. Szóval jó érzés ilyet írni de ez egy olyan szervíz ami megéri a plusz 100 kmt. Ráadásul végig benn lehettem volna, de a felénél meguntam, utánna már ki be járkáltam, de egy csúnya pillantás sem esett a szerelők részéről.
udv hasek
PeterK Creative Commons License 2000.08.11 0 0 1413
Iore:
Köszi a sok info-t. Közben már ki is néztem magamnak egy 'A' és egy 'B' Vectrát is:-) Az 'A' az '95-ös, 2.0 CDX-es, metálfény, és kimondottan szép állapotú. Belül nincs leélve, még a plüss ülések is szinte eredeti állapotúak. Viszont nem tetszik a kocsi alapjárata:-(( Eloször is furcsán 'ráz' alapjáraton, mintha diesel lenne. Persze nem annyira, de ha megfogom bárhol a karosszériát, 'érezni', hogy jár a kocsi. A gázfröccsöt is úgy veszi el, hogy elobb 'rezzen' egyet (olyan érzés mintha a motor nem lenne rendesen rögzítve...). Hasonlóan, amikor leveszem a lábam a gázról, akkor elobb túlságosan leesik a fordulatszám (a kocsi 'rándul' egyet, mintha le akarna fulladni) és csak aztán, utána veszi fel az alapjáratot. És hallok valami köszörülo hangot is a motorházban. Azon gondolkozom, hogy megmutatom egy ismeros szerelonek, hátha csak kicsi a baj. De oszintén szólva nagyon vacilálok, nemigen akarok 'problémásat' venni.

A másik kocsi egy 'B' Vectra, 1.6-os, és minden lényeges extra benne van (klima, boardcomp, elektromos kütyük, stb.). Ennek a motorikus állapota is kifogástalannak tunik.

Ez utóbbi kocsi jobban tetszik, viszont több mint félmillióval drágább, amit picit sokallok. (Nem azt mondom, hogy nem éri meg, csak a pénztárcám zokog a drágábbik árát látva:-)

Egyébként már 2.2-2.3 körül is több jól felszerelt 'B' Vectrát láttam hirdetni, csak az a baj, hogy mindegyikért át kellene utazni az országot, amihez nem fulik a fogam...

hGege: Sajnos nem fog menni az alku a márkakeredkedovel, mert nem nála, hanem csak rajta keresztül veszem a kocsit. (O némi plusz pénzért átfuttatja magán, és ad némi garanciát cserébe.)

hGege Creative Commons License 2000.08.10 0 0 1412
Sziasztok!

Peterk: Azért még utolsóként ha már márkakereskedőnél akarsz autót venni, akkor próbáld meg, hátha kiveszik a rádiót és spórólsz pár 10est... Gyárilag 150re taksálják... Ha rendes a kereskedő, akkor megcsinálják.

Ktb: város.. itt mondjuk az is kérdés melyik város :) Budapesten elérem a 8-at valószinűleg, de arra ritkábban járok. Itt Tatabányán meg, általában 55-60nal gurul a kocsi, ha épp nem sietek, ezzel már tud pöfögni 5-ösben.. Lámpákra meg 2-essel fékezek, akkor nem köpködi a benzint... Pesten meg dugókat kerülni kell, inkább nagyobb kerülő. :)
Persze egy hét város után kell egy kis füstölés a motornak :) Amúgy ugyanilyen Astra van légkondival...

Nu ennyit mára
Gege

gabriel_ Creative Commons License 2000.08.10 0 0 1411
Feket meg kell csinaltatni. Tetu mocsok autoszerelo tanulja mar meg precizen berakni a fekbetetet, rendesen berakni a tarcsat, stb. Ha kotozkodnek, autoklub muszaki allomasra elmenni, fekhatasmerest csinalni, papirral visszamenni.
Előzmény: optika.hu (1410)
optika.hu Creative Commons License 2000.08.10 0 0 1410
Sziasztok!
Megint bajom van! Menet közben hirtelen elkezd rettenetesen sípolni a jobb eleje az Astrának. Most volt rajta fékcsere. Sziszegett is folyamatosan, ami 2500km után lassan abbamaradt, most meg elkezd dudálni! A probléma kormányrángatás hatására megszűnik (fél percre), bár van hogy önmagától abbahagyja. Egyébként az ülés problémát egy báránybőr, és két kispárna segítségével sikerült megoldani. Rájöttem hogy a derekamat nem támasztotta eléggé.
Most jöttem haza Horvátországból. Érdekes módon a "szar mocsok" 200ft-os horvát benzinnel beindult az autóm mint a rajzszakkör. Most éreztem, hogy húz a 82le. Ja igen! A fogyasztása 5,6-6,5l között mozgott (persze hosszútávon).
Segítségetekre továbbra is számítok. Maradok tisztelettel: reidi
Előzmény: leffes (1408)
lore Creative Commons License 2000.08.10 0 0 1409
Üdv.

Nincsen semmiféle 'A' vectra bibliám... sajna. Szerintem ezeket a dolgokat c20xe kollega jobban vágja, azért ideküzdök valamit.

KEzdetben vala a GL, GLS és a CD. A facelift előtt a légzsák elérhetetlen volt, az ABS viszont már nem! A GL volt a fapad, bár nem mindegy hogy milyen motorral volt szerelve az autó. A 2.0i pl. szvsz a szervot és kp. zárat mindig megkapta. A GLSben plüsskárpit volt, kpzár meg szervo, az ablaemelőkben nem vagyok bioztos. Ja fordszámmérő is csak GLStől. A CDben szép kárpit, szervo elekrtomos kütyü, de légkondi sajnos abban sem. A facelift után jött a cdx. Kezdetben biztonsági csomagként hírdették, mert a CD felszereltségen felül légzsákokat kapott. A V6nak külön felszreltségi szintje van, ami több mint a cdx, de azért nem full (az ülésfütés, fszórómoso, napfénytető stb. exrták benne). Sőt a klíma is csak az utsó akciókban volt széria a cdx-ekben ha jól tudom. Az ABS benne volt.

Régebbi kérdésedre. A vectra alig-alig nagyobb belül mint egy astra! Aki nem hiszi, járjon utána! A ferdehátú astránál a csomagtere persze jóval nagyobb, a lépcsőshátúnál csak a nyílása (mind a 4, mind az 5ajtósnak).
Amit érezni lehet:
belül picit szélesebb, az ablakperem magasabban van. Az F astrának ráadásul hátrébb tolható az ülése. Az astrámban volt ülésmagasság állítás, az nagyon kell, az classicokban nem széria! (legalábbis nem mindben).

A B vectra szerintem mindenben jobb az A-nál. Az illesztések sokkal szűkebbek, precízebbek mind kívül a lemezeknél, mind pedig belül a műanyagoknál. A beltér nem sokat nőt, a B facelift utáni modelljeinál állítólag a hátső lábtér már okés, köszönhetően az első ülések kimélyített háttámláinak.

Az alőszériás B vectráktól én azért tartanék, bár valószínüleg az első tulaj már kijavítatta a gyermekbetegségeket. Az utsó szériás A vectrák már nagyon kiforrottak voltak, azt az autót állandóan fejlesztgették, én alapjában véve nagyon meg vagyok elégedve vele.

Már ezerszer előjött, de leírom újra: szal az első 100e km alatt a vectrán a fő hibák:
vízpumpa-csere, generátor-javítás, tömítések-csere. Ezenkívül minden oké, persze a futómű, kipuf stb. használódik.

2.5M alatt talán egy 96-os 1.6 16V-t foghatsz ki. Ha A vectrát nézel akkor az utolsó szériás 2.0i vagy a ritkaság 2.0 16V az ajánlott.
Esetleg egy utsószériás F astra? Pl. 1.6 16V minden földi jóval?

Egyéb kérdés?
lore
ps: később még előfordulok...

Előzmény: PeterK (1406)
leffes Creative Commons License 2000.08.10 0 0 1408
Alapvetően újautó-párti vagyok és ha csak tehetem a jövőben, mindig újat fogok beszerezni - volt némi rossz tapasztalatom a legelső autómmal, ami történetesen már használtan került hozzám. Azt hiszem komoly adminisztratív és műszaki okok is az új mellett szólnak és az Opelek elég jól tartják az árukat.
Emellett sajnos a lengyel összeszerelésű Astrák (Classic) minősége kissé elmarad az elvárhatótól, főleg az összeszerelés tekintetében. Hamar jelentkező zörgések, illesztési pontatlanságok - bár lehet, hogy inkább egyedi problémák, de ilyesmit három közeli ismerősömtől is hallottam (nyilvánvalóan nem reprezentatív minta). Huszonötezer környékén nekem zörögni kezdett a váltó bizonyos fordulatszám-tartományban. Az 1.6/16V Ecotec gyújtáskábeleivel is lehet valami probléma: nekem is (14000-nél) és egy kollégámnak is leégtek, ezen kívül egy hasonló esetről is konkrétan tudok. Lambda-szondát kellett még cserélni, de az lehet, hogy a leégés miatt ment tönkre, nem tudom. Még mielőtt valami összeesküvés gondolata merülne fel: speciel nem nyitogatom a motorháztetőt ha nem muszáj. Egyébként minden ment garanciában és ezektől eltekintve maximálisan meg voltam elégedve a kocsival, nagyon megszerettem és meg is könnyeztem, amikor az új tulaj elhajtott vele.

Az új Astra azért jobb. Merevebb a karosszéria és jobbak a futóművek stb.
Szerintem rendesen karbantartva évtizedekig eltarthat a Classic is, mert ahogy a szlogen is mondja: az Opel sosem kop el!

Előzmény: PeterK (1406)
KTb Creative Commons License 2000.08.10 0 0 1407
hGege: Az autó 1.4 16V G Astra. Kardomba dőlök, ha Te ilyen autóból 8l alatti fogyasztást hozol ki városban, tartósan és dinamikusan autózva?!

PeterK: én már itt ajánlottam az Opel Dunát, mert tele vannak általában fiatal használt autókkal, amire 3!! év garit adnak ők! Pl: tavaly, amit majdnem megvettem: Astra Classic 1.6 16V 6 hónapos, 15e km 2.300eFt. De szokott lenni Vectrájuk is. Ha most nincs, akkor rá kell kérdezni, hogy nem lesz-e a közeljövőben, mert vmi céggel álltak kapcsolatban, ami kb. fél évente cseréli az autóit.

PeterK Creative Commons License 2000.08.10 0 0 1406
Sajnos nem ilyen jó a helyzet új Opel esetében. Ha már új autó, akkor én az újabb, 16 szelepes modellt választottam volna, és - mivel sok eztra nekem felesleges - saját extrakínálattal. Az első meglepi akkor ért, amikor közölték, hogy 16 szelepes motort csak a Family felszereltéghez lehet rendelni, a Start és GL -hez nem... Ez viszont már kapásból 2.4m lenne (pontosan nem emlékszem az árakra), de még ebben nincs benne a klima (200 akármenyi), és a metálfény (amit viszont mindenképpen szerettem volna, ha már új autót veszek.) Ehelyett kötelezően benne van a marha drága gyári hifi, ami egy kalapnyit sem ér. Ráadásul nekem a Sedan karosszériák tetszenek, ami az Astránál újabb felár... Szóval egy olyan Astra, ami tetszene, min. 2.7-2.8 milla, ez pedig a 10%-os kedvezményemet levonva sem jön ki 2.5 alatt. Ez pedig sok nekem. És ennyiért már válogathatnék a 3 éves Vectrák között, ahol ABS+servo+klima többnyire alap.

Ettől eltekintve is, mindenki máshogy áll az új autókhoz. Én nem szeretem őket. Ennek az áron kívül még oka az is, hogy a környezetemben nem igazán jöttek be az új autók. A hugom is sokat nyűglődött a Peugeot 106-osával az első évben. Ugyan ingyen javították neki, de ettől még nem volt öröm 2 havonta visszajárni mindenféle apróbb hibákkal. Aztán a garanciaév végén meg görcsben volt a gyomra, hogy mi lesz azután, ha ennyit volt rossz az első évben. (Szerencsére egy időnként előjövő bosszantó elektronikai hibán kívül nincs más baja a kocsinak.) A hugomon kívül is több ismerősöm vett már új autót, és többen közülük hasonló cipőben jártak. Hol az autónak voltak apróbb bajai, hogy a kereskedőkkel, szervizekkel volt komolyabb baj.
Persze tudom, hogy ebben van előítélet is a részemről, de egyszerűen úgy érzem, hogy ma magyarországon az új autó tulajdonosa nem kapja meg azt az értéktöbbletet, amit a pénztárnál kifizetett. A márkakereskedők és szervizek jelenlegi hozzáállása miatt nem látom semmivel nagyobb kockázatnak egy 2-4 éves autó megvételét, mint egy újét.

HGege: Sajnos a klíma akció a G Astrákra vonatkozik csak. Az F Astránál annyi az akció, hogy az 1.6-os 75LE-es motort adják az 1.4-es 60LE-es árán.

Örömmel hallom, hogy milyen takarékosak az Opelek. Ezen felbuzdulva lehet, hogy 2 literes járgányt veszek:-).

A kocsi eredetiségét szerencsére jó százalékkal le tudom ellenőrizni, mert a rendőrségen megvan a kellő ismeretségem. Ilyen korú kocsit pedig csak kétirányból ellenőrzött szervízkönyvvel és papírokkal veszek. A legvalószínűbb hogy márkakereskedésen keresztül veszem meg, így eléggé leszorítható a kockázat. Plusz kapok pár havi garanciát is rá némi felárért.

Az extrák későbbi pótlása esetenként valóban egyszerű, de vannak olyanok, amiknél távolról sem. A klíma pl. drágább, mint megvenni az újba, ABS, servo komoly átalakítás nélkül kizárt, és pl. a metálfény sem olcsó dolog utólag:-)))

Iore, neked 'A' vectrád van. Nem néznéd meg a könyvében - ha megvan - a felszereltségeket? Sajnos már sehol sem találni a neten az 'A' vectrák adatait.:-( Köszi.

lore Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1405
Szia hulla,
szó ami szó, elég harmatos a termés, pedig egy 7re eltüntem...

Mégegyszer:
nincsen valakinek kölcsönbe 'A' vectrára tetocsomagtartó? Pontosabban két keresztrúd kéne. Csakhát erre a típusra spéci való :-(
A corsára van. Osszel 4 hónapra Németföldre utazom. A bicikli amott elengedhetetlen a városi közlekedésre, szal viszem. Ha lenne a vectrára is rúd, akkor azzal mennék. Igaz, hogy havonta egyszer hazanézek és akkor cserélhetek autót, csakhát lorené nemigazán jön ki a vectrával :-(

Tud valaki segíteni?

lore

Előzmény: hulla (1404)
hulla Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1404
Üdv Lore!

Azt vettem észre, hogy amint megjöttél máris több hozzászólás van mint mostanában! Sajnos az elmúlt pár napban nem volt valami sok hozzászólás! :-(
Ja és köszöntöm az új Opelosokat!

hulla

Előzmény: lore (1392)
hGege Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1403
Igen az igaz, hogy utólag extrát aranyárban lehet kapni, de.. Ezért írtam, hogy be kell menni egy opel szalonba és megkérdezni mi van raktáron vagy másik kereskedésben (el tudják cserélgetni házon belül). Nagy valószinűséggel van olyan, ha nincs túl nagy kérés. Azt mondta rádió nem igazán fontos milyen, elektromos ablakos szinte biztos, hogy van, amikor mi vettük, akkor speciel 3 autóból 2 klímás volt, ködlámpát nekünk listaáron tettek bele a szalonban még átadás előtt (másikról szedték le), közponztizár, immo, riasztó utólag sem igazán gond. Azthiszem a felsorolásban ezek szerepeltek. Amikor mi vettük a kocsit nekünk ABS volt a kitétel.. Ilyen speciel csak légkondis volt, ezért van légkondink is :)
De meg kell kérdezni ennyit megér..

Nu enyit mostanra, közeljövőben nincs kerek szám, úgyhogy nem írok két percen belül :)

Gege

gabriel_ Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1402
Extrat kesobb kb. aranyárban tudsz potolni... ugyhogy ezt en elfelejtenem...
Előzmény: agi521 (1398)
hGege Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1401
csak elvittem én is egy kereket :)

Gege

hGege Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1400
hmm most nézem ez hányadik cikk...
hGege Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1399
Sziasztok!

Azt hogy mi van raktaron, (illetve valamelyik márkakereskedésben) kb 10 perc alatt megmondják Neked, ha nem bunkók. Az új autóban nem az első fing az érdekes - mert azt a márkakeresek, a szállítók vagy a szerelők már megtették, de amúgy nem rossz érzés - hanem az, hogy mint már említették 99 %-ban tiszta az autó, azonkívűl valószinű nem tvolt törött stbstb.. Ott van az egy év gari, amit azért jóesetben nem kell igénybe venni. Ezenkívül nem érték egyet azért azzal a 25%-kal...
Nos akkor most vissza a töbi kérdésre: amennyire tudom a vectra és a régi astra között méretben azért elég nagy a különbség.

Ktb:ez milyen kocsiban van? nálunk az 1,4-es városban is csak légkondival eszik 8-at, inkább 7,6-7,7 körül van.. És szintén nem az öreguras vezetés a jellemző rá :) Aztán egyszer sikerült 5,8-at kihozni belőle (480km 28l), de akkor nagyjából oda volt szögezve egy pontra a sebességmérő (mondjuk a negyedében 130-ra, a háromnegyedében 90-re :) )

gabriel: szerintem gyári fogyasztási adatokban nincs benne a klima, ha nincs benne minden autóban...

mostanra ennyit tőlem
Gege
Ui: jut eszembe most klimás astrákat adnak eredeti áron augusztus végéig, ha jól láttam. :)

agi521 Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1398
PeterK,

Azért Ne felejtsd el az új autó -legalább 99% ig- tiszta , mármint az eredetiség kérdésében.
Te úgy látom a pénzed alapján simán tudsz ÚJAT venni, ne hezitálj.
ÚJAT vegyél nem bánod meg, és ami extra később kell , majd pótlod.
Válassz raktárról , úgy írod egyébként sincs nagyobb extra igényed , klímás biztos
van raktáron.
Űlj bele /pl Astra Classic/ próbáld ki.Vagy vannak használt OK -s modellek is , csak azok kb.
új árban vannak és közel100e km vírit bennük.

üdv
zoli

gabriel_ Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1397
Eleg jol becsul, bar nekem pl. 150-nel eszik annyit amennyit 120-ra ir.
Bar eleg erdekes ez a dolog, mert pl. a klima .5 literjet nem tudom hogy beleszamoljak-e ...
Ha beleszamoljak, es klimas a fogyasztas, akkor meg hulla pontosan stimmel.
(omega 2.5td)

Előzmény: PeterK (1395)
KTb Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1396
Gyári fogyasztási adatokról csak annyit, hogy az 1.4 16V esetében a gyár városi fogyasztásra 9,5l körül ad meg. Tud az autó ennyit is fogyasztani, de ehhez már sportosabban kell vezetni. Én ha nyugisabban megyek - ez nem öregurasat jelent - 8-8,5l körül kijövök.
Előzmény: PeterK (1395)
PeterK Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1395
Iore:

Hát akkor nem értem miért volt olyan sz*r az 1.7TD abban a Vectrában. Lehet, hogy egy rossz példányt fogtam ki, bár a kocsi egyébként szép volt.

Fogyasztásilag egyébként mennyire őszinte az opel? Mennyire lehet hinni a gyárilag megadott fogyasztási értékeknek?

PeterK Creative Commons License 2000.08.09 0 0 1394
Vagyok vagy 120 kiló, így ha lehet, akkor nagyobb kocsit vennék.:-)

De ezért is kérdeztem, hogy méretre milyen az astra a vectrákhoz képest. Nem is az adatokra vagyok kiváncsi, (azokat megnéztem az opel.hu-n is,) hanem a szubjektív véleményre. Sokszor a számok mást mutatnak, mint a tények.

Extrákban van olyan, ami mindenképpen kell, amit lehetőleg szeretnék, és van olyan, ami egyáltalán nem érdekel.
Az elektromos ablakemelő, centrálzár, riasztó, immob. abszolut kell, viszont ezek azok, amiket utólag is könnyen be lehet tenni. A servo kell, de az azt hiszem alapfelsz. mindegyik tipusban.
Az ABS számomra nem olyan fontos, bár valószinüleg azért, mert az eddigi kocsijaimban nem volt. Viszont lehetőleg légkondis kocsit szeretnék. Ezt is azért, mert az eddigiekben nem volt, viszont tudom, hogy mit jelent nyaranta:-) A csicsa extrák nem fontosak (spoiler, színezett ezmegaz, alu, stb.). Ha vannak akkor vannak, ha nincsenek, akkor nincsenek. Hifiben az a jó, ha nincs semmilyen, mert úgyis lecserélem:-)

Új autót semmiképpen sem veszek, és ha az anyagi helyzetem drasztikusan nem változik a jövőben (értsd: ki nem derül, hogy Gates a nagybátyám:-), nem is fogok venni. Úgy érzem, nekem nem ér meg annyit az - egy indexes társunktól lopva a kifejezést - első fingás az ülésbe, hogy kiadjam a kocsi árának 25%-át erre. Inkább a 2-5 éves autókban gondolkodom, amik műszakilag nincsenek nagyon lemaradva az éppen aktuális modellektől és még jó eséllyel pályáznak 5-6 év hibamentes futásra.

Szóval a pénzemből vagy vehetek egy '96-os 'B' Vectrát 2.3mill körül, vagy maradok az alsó határnál (1.7-1.8 mill.), és veszek egy '95-ös 'A' Vectrát esetleg egy egy évvel fiatalabb Astrát. Szivem szerint hajlanék a második variációra, mert a fennmaradó fél millának lenne még nagyon sok jó helye. Vacilálok viszont az 'A' vectra és az Astra között. Az a kérdés, hogy mennyivel tud többet nyujtani a Vectra azért a körülbelül egy év korkülönbségért cserébe?

Megnéztem, hogy most mi a vectrák felszereltségi listája. Becopyzom ide:

GL: szervokormány, blokkolásgátló rendszer (ABS), teljes méretű OPEL-légzsák a vezető és utasoldalon, harmadik féklámpa, oldalsó ütközésvédelem, kiegészítő oldalsó irányjelzők, 175/70 R14 gumiabroncsok (a négy- és ötajtós modellekhez), 6 Jx15 méretű acél keréktárcsák, állítható magasságú vezető- és utasülés, zárt fejtámlák az első üléseken, négyküllős kormánykerék, CAR 300 sztereó rádió-magnó, elektromos első ablakemelők, fordulatszámmérő, három hátsó fejtámla, aszimmetrikusan osztott és lehajtható hátsó üléstámla, középső könyöktámasz elöl, hátsó utastér-fűtés, szivargyújtó, belsőlevegő-keringetés, pollenszűrő, fényszórómagasság-állítás, központi zár rádió-távirányítással, lökhárítók és visszapillantótükör-házak a karosszéria színére fényezve, színezett üvegek, elektronikus indításgátló. Caravanhoz 185/70 R14 gumiabroncsok, tetősínek és csomagtérfedő roló.

GL Plus: GL felszereltség +központi könyöktámasz, állítható magasságú kormány, CAR 400 sztereó rádió-magnó a kormánykerékbe épített vezérlőgombokkal, halogén ködlámpák elöl, futhető és elektromos külső tükrök.

CD: GL Plus-felszereltség + riasztóberendezés, 6Jx15 Pentaline könnyűfém keréktárcsák, pohártartók, bőrbevonatú kormánykerék, sebességváltó gomb és kézifék, telefonelőkészítés, állítható deréktámasz az első üléseknél, kézi vezérlésű légkondicionáló, világításcsomag, többfunkciós kijelző, fedélzeti számítógép és ellenőrző rendszer. Caravanhoz biztonsági csomagtér-elválasztó háló.

CDX: CD felszereltség +oldallégzsákok, CDR 500 CD-rádió kormánykerékbe épített vezérlőgombokkal, 6 Jx16 hétküllos bordás könnyűfém keréktárcsák, sebességtartó automatika (Tempomat), automata légkondicionáló berendezés elektronikus klímaellenőrző egységgel (ECC), elektromos ablakemelők a hátsó ajtókban is, dekoratív fabetétek,.

Ez a Vectra 'B'. Arra lennék kíváncsi, hogy ehhez képest mondjuk egy '95-ös 'A' vectra mit tud? Mi jött be ezek közül újonnan a 'B' modellekben?

u.i.:
Igazság szerint megnéztem az új astra classic lehetőséget is, mivel kaptam 10%-os kedvezmény az árakból. De ha nem a raktárról viszek el egy kocsit, hanem saját színt, extrákat rendelek rá, akkor valami nemnormális szállítási határidőre vállalnák - 14-16 hét vagymi.. :(( Ennyit meg nem várok...

hGege Creative Commons License 2000.08.08 0 0 1393
Sziasztok!

Már előttem írták, hogy 2,5 milláért már új Astra Classicot lehet kapni. Igaz nem fullextrást, de újat. És hát az, hogy egy új, hát hogy is mondjam.. Szóval a kérdés az, hogy feltétlenül nagyobb autó kell, vagy esetleg vannak olyan extrák, amik feltétlenül kellenének bele, mert igazából ezekek lehet felhozni az új kocsival szemben..
Nu ez mind a saját véleményem volt :)
Ennyit mára
Gege

lore Creative Commons License 2000.08.08 0 0 1392
Haliújra :-)

Az az 1.7TD dízelmoci is isuzu... meg az 1.7D is. A 2.0 literes 16V dízel soft turboval 82 lóerovel és ugyanez bikább turbval 100 lóerovel már opel. Csakhát ezek sem common raliek, talán a FIAT 1.9-esét fejlesztik tovább, esetleg egy tökújat...

lore

Kusztos Péter Creative Commons License 2000.08.08 0 0 1391
Sajnos annyi pénzem nincs,hogy kicseréljem egy újabbra.De annyira jól kijövök fogyasztásba ezzel a kis autóval,hogy nem is akarom eladni.
Mérésein szerint 5 liter (városban),(vidék 4 lityi) gázolaj,aminek literjét 150-170 ft között meg tudom venni.Úgyhogy maradok a dízelnél,és azthiszem,hogy egyre többen leszünk akik így gondolkodnak. Q P
Előzmény: agi521 (1390)
agi521 Creative Commons License 2000.08.07 0 0 1390
sziasztok Opelesek,
1 hét balcsin voltam nagyon RULEZ idő volt, de most újra indul a gája..

Syd Barrett
részvétem, de jó hogy ennyivel megúsztátok :)

PeterK
ha ennyi a pénzed van és újjat akarsz akkor Astra Classic 1.4 vagy 1.6
/na ezért most lehet egy páran megköveznek/

üdv
zoli

OFF
ui,
több éve használom a céges 1.6 ost 185e van benne, ugye nem kell
indokolnom miert vettem saját autónak is Opelt, bár igaz az csak 1.4 eske.
ennek sajna gazdasági okai is vannak, de ha egyszer végre lesz kertes házam
vagy legalább garázsom biztos nagyobb értékűt veszek!!! /ZAFIRA/
ON

PeterK Creative Commons License 2000.08.07 0 0 1389
Péter:

Nálunk a cégnél is üzemel egy diesel Corsa, és tapasztalataim szerint is remek kis járgány. Dieselhez képest pedig nagyon csendes és kultúrált járású. Olyannyira. hogy az első használatkor jó idő után jöttem csak rá egyáltalán, hogy olajosban ülök.:-)

Azt nem tudtam, hogy Isuzu motoros, de most már értem, hogy miért volt annyira más az általam próbált Vectra 'B' 1.7TD. Ez utóbbiban nagyot csalódtam, mert zörög, kattog mint egy traktor. Ez opel motor?

Előzmény: Kusztos Péter (1387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!