Ez eddíg csak 34Db. kitudja áll-e még valami ezeken kívül. (Tudom hogy Fradiban sok kocsi csak a szokásos nyári pihenőjét tölti). Tegnapelött eseményezett pl. a 1440 is az Astorián. Nem tudom vele most miva.
Úgyvan, mégis csak sikerült :o) Helyette volt két nagyonjó gép, a 1344 és a 1354. Végre nem piroslámpázott a 44-es sem... Egyszóval király. Olyan még úgysem volt, hogy magyarszaggatóssal dolgozzam végig a napot :o)
És végre megvan KCSV-n a helyes táblabeállítás a fülkeablakban, így mostmár jöhet bármilyen kánikula (de inkább ne legyen! :o)
Az a durva, hogy a 1329 a főjavítása előtt is ilyen volt és utána is. Kíváncsi lennék egy BKV - VJSZ közti szerződésre a KCSV főjavítást illetően. Ugyanilyan a 1327, abban még a betört és szétszakadozott hibajelző-panelt sem cserélték ki, az viszont remekül látszik, hogy a pultokat megbontás nélkül lefestették és kész.
A 1320ba milyen telefoncsengő (vészcsengő hangjához hasonlít) lett beszerelve indításjelzőként!? Állok a Kálvin téren, mellettem a 1320. Hallom mintha csörögne egy hagyományos telefon, nézek körbe mi lehet az. 1320ason ajtók bezáródnak, elindul, és a csengetés is megszűnik. Jaaa, akkor ez volt az. Múltkor voltam vele kelenföldi 47-esen, akkor még nem ez volt benne.
Hát ma nem volt egy eseménymentes nap. 1567 elromlott az Üllőin. 1470-el kellett betolni Szávába. Közben kijött pótólni a 1408 és a 1450 is. A 1329-es KCSV-re meg nem mondanék semmit. Ilyen egy szar kocsit még életemben nem láttam. 5 méterenként kell kiakkuzni. Margit hídtól alíg bírt elindulni. A Könyves Kálmán körúton meg leszakította a vezetéket a 1428-1460 kocsiszíni mozgatás közben. 1428 áramszedője kissé összerogyott. Az 1-es se járt emiatt este 7 körül.